Gullgrisens 2gull - pp1 - B3 - 22/3 - ikm 6/4
Litt usikker på om syklusen stemmer siden jeg fikk tatt ut spiral 13.mars. Vært lite utflod så jeg tror muligens syklusen er litt fucka opp.
Vi er visst flere her hvor syklusen er ute å kjøre [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gullgrisens 2gull - pp1 - B3 - 22/3 - ikm 6/4
Litt usikker på om syklusen stemmer siden jeg fikk tatt ut spiral 13.mars. Vært lite utflod så jeg tror muligens syklusen er litt fucka opp.
Vi er visst flere her hvor syklusen er ute å kjøre [emoji14]
Tror jeg kan bli med her. Første prøveperiode etter sa 12/3. Har eggløsningsslim så tror eggløsning kommer i løpet av helgen og da hører jeg vist til her [emoji4]
BlomsterEjlis -pp 1 -b1 - el ca 25/3 (tror jeg, ikke fått mens etter sa) - ikm 8/4 ca
Oi, ja det får'n si var kort prosess [emoji14]Med forrige barn tok jeg ut spiral 29. januar og egget ble befruktet rundt 2. februar... Kan vel ikke håpe på sånn klaff igjen.
Mannen var bortreist hele forrige uke, så om egget slapp rett etter spiraluttak så må vi nok vente til neste pp.
Hadde glemt hvor tullerusk man blir av dette her
Og etter svaret på forrige, så ser jeg denne [emoji1] Satser på det er el du kjente. Får du fast smiley idag hvis el var igår? Eller vil det si du evt misset toppen og ikke får fast smiley?
Hoppe inn til oss i ikm 15Tror nok jeg bare kan fjernes fra denne listen. Da el nok ikke har vært og sikkert ikke er her med det første
Masse lykke til dere andre [emoji173]
Hoppe inn til oss i ikm 15
Jeg tester hver dag, bare fordi jeg kan ;DÅhhhhh, jeg er såååå utåååååålmoooooooodig. Flere som kjenner seg igjen? Skjønner bare ikke åssen jeg skal holde ut 10 (!!!!) dager til før jeg kan teste. EL var nå på mandag... Håper sånn at det klaffet denne ganga, prøvd i 9 mnd nå.
Åhhhhh, jeg er såååå utåååååålmoooooooodig. Flere som kjenner seg igjen? Skjønner bare ikke åssen jeg skal holde ut 10 (!!!!) dager til før jeg kan teste. EL var nå på mandag... Håper sånn at det klaffet denne ganga, prøvd i 9 mnd nå.
Vært veldig koselig det, men tenker jeg venter til jeg får el å gå ut etter
Orker ikke hoppe inn og ut av flere ikm grupper [emoji23]
Krysser fingrene for klaff denne mnd!Kun lagt inn aksjer 1 gang denne mnd pga reise, og mannen har nedsatt sædkvalitet så tipper det blir ikke klaff denne mnd. Men! Vi har fått beskjed om å komme til fertilitetsklinikken så kanskje det er håp for hjelp snart [emoji3]