IKM UKE 14

Tror jeg kan bli med her. Første prøveperiode etter sa 12/3. Har eggløsningsslim så tror eggløsning kommer i løpet av helgen og da hører jeg vist til her [emoji4]

BlomsterEjlis -pp 1 -b1 - el ca 25/3 (tror jeg, ikke fått mens etter sa) - ikm 8/4 ca

Vi er visst flere her hvor syklusen er ute å kjøre [emoji14]

Med forrige barn tok jeg ut spiral 29. januar og egget ble befruktet rundt 2. februar... Kan vel ikke håpe på sånn klaff igjen.
Mannen var bortreist hele forrige uke, så om egget slapp rett etter spiraluttak så må vi nok vente til neste pp.
Hadde glemt hvor tullerusk man blir av dette her :confused:

Med forrige barn tok jeg ut spiral 29. januar og egget ble befruktet rundt 2. februar... Kan vel ikke håpe på sånn klaff igjen.
Mannen var bortreist hele forrige uke, så om egget slapp rett etter spiraluttak så må vi nok vente til neste pp.
Hadde glemt hvor tullerusk man blir av dette her :confused:
Oi, ja det får'n si var kort prosess [emoji14]

Nei du har jo blitt gravid fort før så er vel ikke umulig neste gang [emoji14]

f8e07041174acc07c71cb8df462b47f3.jpg

Fremdeles ingen endring....

Og etter svaret på forrige, så ser jeg denne [emoji1] Satser på det er el du kjente. Får du fast smiley idag hvis el var igår? Eller vil det si du evt misset toppen og ikke får fast smiley?

Ser ut til at jeg misset toppen, men er rimelig sikker på at el var i går og at jeg nå er i dpo-land, kroppen ga ganske tydelige tegn på el[emoji2] Negativ strimmeltest i dag, tom for digitale[emoji32] da er det bare å vente til testegalskapen starter igjen neste helg

Tror nok jeg bare kan fjernes fra denne listen. Da el nok ikke har vært og sikkert ikke er her med det første :p

Masse lykke til dere andre [emoji173]

Åhhhhh, jeg er såååå utåååååålmoooooooodig. Flere som kjenner seg igjen? Skjønner bare ikke åssen jeg skal holde ut 10 (!!!!) dager til før jeg kan teste. EL var nå på mandag... Håper sånn at det klaffet denne ganga, prøvd i 9 mnd nå.

Åhhhhh, jeg er såååå utåååååålmoooooooodig. Flere som kjenner seg igjen? Skjønner bare ikke åssen jeg skal holde ut 10 (!!!!) dager til før jeg kan teste. EL var nå på mandag... Håper sånn at det klaffet denne ganga, prøvd i 9 mnd nå.
Jeg tester hver dag, bare fordi jeg kan ;D

Eniiig! Hva skal man fylle dagene med så tiden går fortere?? Off:p

Nå har 3 stk i nær krets avslørt graviditet de tre siste dagene. Jeg er så glad på deres vegne! Men d gjør litt vondt når man selv får positive tester og så går d gale veien to pp'er på rad. Nå håper jeg el kommer snart sånn at vi får en sjanse...

Kun lagt inn aksjer 1 gang denne mnd pga reise, og mannen har nedsatt sædkvalitet så tipper det blir ikke klaff denne mnd. Men! Vi har fått beskjed om å komme til fertilitetsklinikken så kanskje det er håp for hjelp snart [emoji3]

Håper jeg kan få være med her :-)
Glad sau - pp 14 - b2 - el 26/3 - ikm 9/4.
Denne pp trapper jeg ned til enkel dose med letrozol.

Back
Topp