IKM UKE 14

Noen ganger kommer det litt brunt før... Kjenner jeg kommer til å bli skikkelig deppa om tr kommer nå =/

Uff det skjønner jeg.. Samme skjedde med meg forje syklus. Tr kom en uke før jeg forventet den.
Krysser fingrene for at det ikke er tr som er på vei[emoji173] Om så, så kan du skravle med oss. Få ut frustrasjonen din her:)

Uff det skjønner jeg.. Samme skjedde med meg forje syklus. Tr kom en uke før jeg forventet den.
Krysser fingrene for at det ikke er tr som er på vei[emoji173] Om så, så kan du skravle med oss. Få ut frustrasjonen din her:)
Jaa :)

Det har stoppa litt.. har et fjernt håp om at det var el-blødning :)

Denne pp skjønner jeg fint lite av syklusen min, jeg har enda ikke fått fast smiley på eggløsningstesten, kun blinkende, d har jeg hatt 6 dager nå![emoji15] Skulle egnelig hatt el på mandag... Kjenner jeg mister motet litt, for vanligvis er syklusen min nok så stabil på 28 dager. Lurer nesten på at el ikke kommer denne mnd jeg i og med at den ikke har kommet til nå[emoji53]

Denne pp skjønner jeg fint lite av syklusen min, jeg har enda ikke fått fast smiley på eggløsningstesten, kun blinkende, d har jeg hatt 6 dager nå![emoji15] Skulle egnelig hatt el på mandag... Kjenner jeg mister motet litt, for vanligvis er syklusen min nok så stabil på 28 dager. Lurer nesten på at el ikke kommer denne mnd jeg i og med at den ikke har kommet til nå[emoji53]
Du har jo blinkende da.. kan hende egget bare har litt vanskelig med å slippe denne gangen?:)

Du har jo blinkende da.. kan hende egget bare har litt vanskelig med å slippe denne gangen?:)

Håper på det[emoji4] Akkurat nå har jeg smerter i høyre side av magen, minner om menssmerter, så kanskje det er eggløsningen som er på tur nå? I tillegg har jeg hatt el-slim siden mandag, så det må da skje snart![emoji51] Jeg får ikke testet mer i dag for jeg gikk tom for tester, men det kommer ny ladning i posten i morgen, håper på fast smiley da[emoji2]

Håper på det[emoji4] Akkurat nå har jeg smerter i høyre side av magen, minner om menssmerter, så kanskje det er eggløsningen som er på tur nå? I tillegg har jeg hatt el-slim siden mandag, så det må da skje snart![emoji51] Jeg får ikke testet mer i dag for jeg gikk tom for tester, men det kommer ny ladning i posten i morgen, håper på fast smiley da[emoji2]
Høres lovende ut :)

Nå begynte jeg å blø litt mer.. tappen er høy, hard og lukket, men har ikke trua.... fy søren så lei jeg er kroppen...

Nå begynte jeg å blø litt mer.. tappen er høy, hard og lukket, men har ikke trua.... fy søren så lei jeg er kroppen...

Hæ? Skjønne ingenting. Du hadde jo så kort syklus sist og nå detta?! Detta fortjene du ikke! Var så sikker på at spira sku sitte nå ❤ Er du helt sikker på at det ikke blir noe? :/

Hæ? Skjønne ingenting. Du hadde jo så kort syklus sist og nå detta?! Detta fortjene du ikke! Var så sikker på at spira sku sitte nå [emoji173] Er du helt sikker på at det ikke blir noe? :/
Altså.. jeg var jo helt sikker på at dette var en normal syklus og, så sikker kan man jo tydeligvis aldri være..

Ikke veit jeg. Jeg veit bare at jeg er så forbanna lei.

Altså.. jeg var jo helt sikker på at dette var en normal syklus og, så sikker kan man jo tydeligvis aldri være..

Ikke veit jeg. Jeg veit bare at jeg er så forbanna lei.

Ja, det skjønne jeg godt:( Lov å være lei (og forbanna om du er). Får helt vondt av deg:( Håper det er en ufarlig blødning/spotting bare ❤

Ja, det skjønne jeg godt:( Lov å være lei (og forbanna om du er). Får helt vondt av deg:( Håper det er en ufarlig blødning/spotting bare [emoji173]
Også blir det ikke bedre når mannen ikke skjønner hvorfor jeg er trist, han tror tydeligvis det er normalt... Men jeg orker ikke ta opplæring i hormoner, lutealfase og syklustull akkurat nå...

Også blir det ikke bedre når mannen ikke skjønner hvorfor jeg er trist, han tror tydeligvis det er normalt... Men jeg orker ikke ta opplæring i hormoner, lutealfase og syklustull akkurat nå...

Nei, er ikke alltid disse menna skjønner seg på ting :/ Spent på tempen din i morgen. Sender deg varme klemmer fra borti høgget ;)

Har vært ute på tur nå så har ikke testet som vanlig. Tok en digital for å bekrefte. Fast smiley idag. Har ikke fått gjort store innsatsen denne gang. Så tviler.

Brun utflod? Det kan vel ikke være et godt tegn 2dpo... spørs om ikke syklusen min er helt ute å kjøre etter exu :(
Redd jeg får besøk av tanta allerede..
Krysser fingrene for at det bare var en uskyldig blødning og at tr holder seg langt borte. Helst til neste år.

Håper den faste smileyen kommer snart.
Du har ikke hatt noen andre tegn til el da?

Og etter svaret på forrige, så ser jeg denne [emoji1] Satser på det er el du kjente. Får du fast smiley idag hvis el var igår? Eller vil det si du evt misset toppen og ikke får fast smiley?

9c227145960c7e5b3d4729cf94d261d1.jpg

Woho, tempen tok et lite hopp ja [emoji106] håper den fortsetter å hoppe!
Mest sannsynlig el i går og kun hyggestund mandagskveld, så tror nok ikke det klaffer denne gangen :p

Back
Topp