IKM UKE 14

Joda. Jeg har hatt el:
119669545773db0ce8b9e4e69108ace4.jpg

Jeg bare misser toppen. Får aldri positive, knapt sterke. Men hadde exu forrige pp så egget hadde sluppet :)

Men temper da, så jeg veit det skjer:)

Men hørt monitoren måler både lh og østrogen?
Da er d håp [emoji4] satser på at de enten blir sterkere eller svakere snart.

Jeg får sikkert ikke testet når jeg egentlig burde, så går sikket glipp av toppen også.

Usikker. Jeg brukte bare den vanlige, ikke advanced, men tror ikke den fins lengre.

Han takker vel ikke nei?:p

Mannen her og fikk beskjed om at jeg hadde el i går. Og idag spurte han "åssen er det med el nå? Trenger vi kjøre på?" :p
Huff. De siste gangene har kroppen min gått litt tregt, ikke ville samarbeide, godt vi har conceive plus i skuffen [emoji85]

Joda, her takka han nei. Og hele kvelden ble dårlig! Så jeg har lagt meg :/ Det gode humøret mitt ble revet bort, den lykken over at kroppen min forhåpentligvis funker, og alt det gode jeg følte i dag - endte i tårer og ødelagt kveld. (Ikke for at han sa nei altså, men ting så ble sagt).

Heldig du er:) Kjekt når det er sånn :D artig når mannen er like ivrig :)

Joda, her takka han nei. Og hele kvelden ble dårlig! Så jeg har lagt meg :/ Det gode humøret mitt ble revet bort, den lykken over at kroppen min forhåpentligvis funker, og alt det gode jeg følte i dag - endte i tårer og ødelagt kveld. (Ikke for at han sa nei altså, men ting så ble sagt).

Nemmen:( Det var da dårlig gjort syns jeg! Håper det går bra med deg [emoji173] Her i huset vil ikke gubbeluren vite når el er for da får han "prestasjonsangst" som han så fint sier[emoji28]

Nei så kjipt... hater sånne kvelder. Skal sier stemningen surna litt i går kveld hos oss og da mannen mente det tok "2 år" å tenne meg, veit han sa det i frustrasjon over at han ikke klarte, men tror kroppen bare er i dårlig stemning om dagen og sliten etter alt.

Håper det ordner seg med dere da?

Slenger meg på her jeg:happy: skulle egentlig ta en pause et par mnd, men "glemte" å hoppe av i svingen igår :confused005 og i tillegg hadde jeg positiv el test igår :p skulle det klaffe denne gangen så har jeg 3 desember barn :greet008 pp2 El 22/3 b4 ikm 5/4

Neimen :p da klaffer det nå vettu, garantert [emoji28]
Ja det trur jammen jeg også :p koselig med desember barn da:) hun eldste på 12 syns det er skikkelig kjipt å ha bursdag så seint, men som jeg sa til henne, det kommer hun bare til å være glad for når hun blir like "gammel" som meg :dance008

Ja det trur jammen jeg også :p koselig med desember barn da:) hun eldste på 12 syns det er skikkelig kjipt å ha bursdag så seint, men som jeg sa til henne, det kommer hun bare til å være glad for når hun blir like "gammel" som meg :dance008
Jeg er født i januar og synes det er litt kjipt med bursdag så tidlig etter jul, men jeg har overlevd :p

648917090e6839b965ee2668e3ca1607.jpg
778eba9760708aa35aacc9659aef3ebb.jpg

Hva tror dere?? Blir ikke klok på detta jeg. Syns nå den ser sterk ut enda[emoji854] Hmmm
Ser sterk ut ja, men synes kontrollstreken er hakket skarpere enn teststreken. Har ikke teststreken vært sterkere igår og i forgår med deg?

Back
Topp