Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart... har ingen erfaring med det. Han så ikke om du kanskje var på vei til å slippe to?Var hos gynekolog i går , får skjekke om alt var normalt etter ma i november. Alt var helt fint og han kunne se at egge hadde sluppet seg for noen dager siden. Men fikk poestiv test i helgå å fremdeles posetiv mandag morgen, den dagen er var på kontroll. Trodde testen måtte være negativ når egge slapp seg ? Noen som har vert borti det før ?![]()
Synes denne ser negativ ut, jeg? :O![]()
Her er min test fra i kveld. Syns dere den har blitt litt svakere eller er den fortsatt positiv?Vil inn i dpo-land nåå[emoji85][emoji28]
Synes denne ser negativ ut, jeg? :O
Teststreken er allefall litt svakeremen fortsett å teste til den er klart negativ ^^
Vil du jeg skal føre deg opp på lista?Var hos gynekolog i går , får skjekke om alt var normalt etter ma i november. Alt var helt fint og han kunne se at egge hadde sluppet seg for noen dager siden. Men fikk poestiv test i helgå å fremdeles posetiv mandag morgen, den dagen er var på kontroll. Trodde testen måtte være negativ når egge slapp seg ? Noen som har vert borti det før ?![]()
Tror ikke jeg er på lista heller forresten[emoji1]
Fra2til3 Barn 1 El 19/20 mars IKM 4 april
Da er du og ført opp![]()
Har ikke målt med strimmler før. Når vi prøvde på første barn brukte vi cb monitor. De første 3 pp'ene denne gangen brukte vi ikke noe. Men vet jeg har hatt el da jeg har hatt to kjemiske.Har du pleid å få helt positive da?
De er jo heeelt like nesten :s
Nei han sa bare han såg det. Å nå har eg fått negativ test. Så ikje vett eg :/Så rart... har ingen erfaring med det. Han så ikke om du kanskje var på vei til å slippe to?
Har ikke målt med strimmler før. Når vi prøvde på første barn brukte vi cb monitor. De første 3 pp'ene denne gangen brukte vi ikke noe. Men vet jeg har hatt el da jeg har hatt to kjemiske.
Men man har vel ikke el hvis ikke teststreken er like sterk som kontrollstreken?
Oi. Hele svaret jeg skreiv ble borteHerlig[emoji1] Hvordan går det med deg? Kjenner du noe på kroppen eller? Stikkingen har gitt seg litt hos meg, men har vært noe stikking i kveld. Mest på høyre side nå. Har vært på venstre tidligere:/
Bkno pp4 nr 3 el 18/19 ikm 1/4 bytter nick navn senereVil du jeg skal føre deg opp på lista?
Skriv NICK - PP nr - baby nr - el dato - ikm dato![]()
Oi. Hele svaret jeg skreiv ble borte
Jaja. Joda. Kjenner ikke noe mer egentlig. Begynner å kjenne litt sårhet i brystvortene. Hadde en del halsbrann i går og idag, kanskje nytt el-symptom?
Hadde skikkelig halsbrann da jeg ble "gravid" sist. Fra 4dpo, så spørs om det var der egget slo seg ned i lederen
Kanskje den andre eggstokken må hvile litt?![]()
Joda. Jeg har hatt el:Har ikke målt med strimmler før. Når vi prøvde på første barn brukte vi cb monitor. De første 3 pp'ene denne gangen brukte vi ikke noe. Men vet jeg har hatt el da jeg har hatt to kjemiske.
Men man har vel ikke el hvis ikke teststreken er like sterk som kontrollstreken?
Hm... slenge inn et par aksjer i tilfelle daNei han sa bare han såg det. Å nå har eg fått negativ test. Så ikje vett eg :/
Bkno pp4 nr 3 el 18/19 ikm 1/4 bytter nick navn senere![]()
Nei, ikke ift el, eller så har jeg bare ikke tenkt på detJeg hadde også halsbrann da jeg var gravid sist før jeg mistet.
Har du alltid kjent når du har hatt el? Jeg har aldri kjent noe før jeg ble gravid jeg. I mnd etter jeg mistet så har jeg kjent el skikkelig godt. Stikking og såre bryster. Noe murring i ryggen også.. Er jo egentlig greit å kjenne på kroppen når el er, men no drit at det skal gjøre så vondt[emoji28]
Takk for svar [emoji173] da satser jeg på at testene blir svakere snart, og at d betyr el har vært [emoji4]Jeg mener jeg har sett flere her inne som ikke får like sterk strek som kontrollstreken men som teller som positiv fordi de ikke pleier få sterkere strek. Men jeg er ikke helt sikker. Dette er min første pp med teststrimler så har ikke veldig mye erfaring selv. Mine har jo blitt ganske sterke men syntes selv det er veldig vanskelig å tyde de... skal ikke være lett[emoji85]
Takk for svar [emoji173] da satser jeg på at testene blir svakere snart, og at d betyr el har vært [emoji4]
Ååå, så godt å ha kommet inn i dpo-land. Krysser fingrene for gode resultater [emoji4]