Næææi? ? Siste er tatt på utvanna-kaffe-2timers. .. øker det igjen? Eller? Får vel bare holde meg noen timer da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan den se liiiitt svakere da tro
Skal du ta flere idag?
Se der ja
Tok disse to nå. Den nederste testen er på overtid, men den øverste er tatt før fristen er gått
Så syns de ser positiv ut får fortsette å teste til de er tydelig negativ eller at tempen gir meg kryss [emoji106]
Se der ja
Pleier du å ha positive lenge?
Kult da er det kanskje nok et gullegg på vei da?Da jeg ble gravid med snuppa hadde jeg positiv test i et døgn. Har ikke hadd skikkelig positiv el test siden da. Så vi får se hva de neste testene sier og tempen ikke minst har rundt 25 el tester liggende, og flere på tur i tilfelle, dette er falsk positiv [emoji23][emoji23]
Kult da er det kanskje nok et gullegg på vei da?
Eh ja, spørs om lh har liggi å boosta seg og bare skyter i været nåHadde vært tøft det håper disse ikke er tulle positive [emoji23] CD 29 idag så på tide med el syns jeg [emoji23][emoji23][emoji23]
Eh ja, spørs om lh har liggi å boosta seg og bare skyter i været nå
Se der ja
Se der ja
Fortsatt sjanse til å legge inn aksjer jaDet ser ut som den fortsatt er positiv, men det stikker til her så kroppen jobber på tror jeg[emoji85] Håpe den blir svakere snart så jeg kan begynne nedtellingen[emoji1]
Fortsatt sjanse til å legge inn aksjer ja
Ja. Er klar for å snart tyde tester jeg altså
Haha. Jeg måtte forte meg å ta en idag bare for å sjekke om de nye testene ga skyggerJa da er vi fler![emoji854] Blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde meg denne gangen[emoji85] Testene skriker jo etter meg med en gang[emoji23]
Haha. Jeg måtte forte meg å ta en idag bare for å sjekke om de nye testene ga skygger
Når tror du første ryker?
Jeg kommer til å teste 8dpoJeg skal prøve så godt jeg kan å vente 12 dager etter negativ eltest, men jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg garantert ryker på en test før det[emoji85][emoji23] Det er så vanskelig..[emoji85]
Næææi? ? Siste er tatt på utvanna-kaffe-2timers. .. øker det igjen? Eller? Får vel bare holde meg noen timer da
Tok disse to nå. Den nederste testen er på overtid, men den øverste er tatt før fristen er gått
Så syns de ser positiv ut får fortsette å teste til de er tydelig negativ eller at tempen gir meg kryss [emoji106]