IKM UKE 14

Næææi? ? Siste er tatt på utvanna-kaffe-2timers. .. øker det igjen? Eller? Får vel bare holde meg noen timer da :(
4258640b0a67829889149787341e45be.jpg

Kan den se liiiitt svakere da tro:p
Skal du ta flere idag?

19ef082c673e186b1005172352c27b97.jpg

Tok disse to nå. Den nederste testen er på overtid, men den øverste er tatt før fristen er gått :)
Så syns de ser positiv ut :) får fortsette å teste til de er tydelig negativ eller at tempen gir meg kryss [emoji106]

Tok disse to nå. Den nederste testen er på overtid, men den øverste er tatt før fristen er gått :)
Så syns de ser positiv ut :) får fortsette å teste til de er tydelig negativ eller at tempen gir meg kryss [emoji106]
Se der ja :D
Pleier du å ha positive lenge?

Se der ja :D
Pleier du å ha positive lenge?

Da jeg ble gravid med snuppa hadde jeg positiv test i et døgn. Har ikke hadd skikkelig positiv el test siden da. Så vi får se hva de neste testene sier og tempen ikke minst :) har rundt 25 el tester liggende, og flere på tur i tilfelle, dette er falsk positiv [emoji23][emoji23]

Da jeg ble gravid med snuppa hadde jeg positiv test i et døgn. Har ikke hadd skikkelig positiv el test siden da. Så vi får se hva de neste testene sier og tempen ikke minst :) har rundt 25 el tester liggende, og flere på tur i tilfelle, dette er falsk positiv [emoji23][emoji23]
Kult :D da er det kanskje nok et gullegg på vei da? :D

Ja da er vi fler![emoji854] Blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde meg denne gangen[emoji85] Testene skriker jo etter meg med en gang[emoji23]
Haha. Jeg måtte forte meg å ta en idag bare for å sjekke om de nye testene ga skygger :p

Når tror du første ryker?

Haha. Jeg måtte forte meg å ta en idag bare for å sjekke om de nye testene ga skygger :p

Når tror du første ryker?

Jeg skal prøve så godt jeg kan å vente 12 dager etter negativ eltest, men jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg garantert ryker på en test før det[emoji85][emoji23] Det er så vanskelig..[emoji85]

I dag har jeg ekstremt ømme bryster og stikkninger i magen/ryggen[emoji85] Aldri hatt sånne symptomer under eggløsning før. Håper det er ett godt tegn[emoji28]

Veldig positive de der da! :D Håper mannen innfridde løftet sitt i går, er bare å fortsette fremover også. ;)

Back
Topp