Jeg har jo kanskje lf på 10-11 dager, og vil heller forberede meg til tr med negativ test enn å bli overraska av tantaSåpass tidlig ja Tenkte egentlig ikke teste før mot neste helg igjen Får se hvor tålmodig jeg er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har jo kanskje lf på 10-11 dager, og vil heller forberede meg til tr med negativ test enn å bli overraska av tantaSåpass tidlig ja Tenkte egentlig ikke teste før mot neste helg igjen Får se hvor tålmodig jeg er
Haha, lovet han? Kors på halsen? [emoji23]
Skjønner =/ jeg hater tr men elsker å jakte de dpo-dagene er også ganske kjipe og langeForrige (skikkelige) blødning føltes det som at begge sidene slapp, så fikk litt panikk for det Det endte visstnok i en kjemisk.
Det kan jo være at min innbilling om at smerte og slipping av egg ikke er riktig - bare noe jeg tror selvsagt.
Skulle notert hvilken side jeg kjenner smerten
I dag har det murrer litt i høyre side, men akkurat nå murrer det på venstre side - men bruker å ha SMERTER i ca.3 timer.
Glad jeg ikke har vært prøver lenge, for det er jaggu slitsomme dager. Kun tr-dagene hvor man har "fri" fra alt av jakt, leting og kjenning.
Jeg har jo kanskje lf på 10-11 dager, og vil heller forberede meg til tr med negativ test enn å bli overraska av tanta
Fikk denne i kveld, blir jaggu inne klok på om den er positiv eller ikke [emoji21] godt jeg har temping [emoji23]
Sniker meg forsiktig inn hit til dere jeg
Venter mensen 9. april. Vi prøver fortsatt på vår første barn.
Har nylig spontanabortert og oppdaget eggløsningsslim nå ikveld. Hvis det er det som er strekkbart å legger seg på papiret? Sorry detaljer
Tror vi bare sender hele gruppa til desemberforum,jegMåtte den neste uka gå fort Jeg har fortsatt troa på at det klaffer for dere
Får du sprøyter?Fått påvist mangel på d-vit og b12... kanskje ikke det beste utgangspunktet, men håper tilskuddet virker raskt og får kroppen kjapt på plass.
Noen merkbare tegn til EL?!
El er jo ikke før i morgen (idag) da evt, så fult mulig å få lagt inn flere aksjerHer ble kveldens test også positiv [emoji53], som forsåvidt kan stemme med at jeg ikke har merket noe magevondt idag. Men utrolig kjipt å ha en 2-åring i sengen når el-testen fortsatt er positiv. Får satse på at gårsdagen henger i og prøve på nytt imorgen [emoji4]
Høres ut som eggstokken er slippklarMin ble også positiv igjen i kveld, men vi fikk lagt inn litt aksjer tidligere i kveld[emoji85] Tar en test til igjen i morgen formiddag og kveld så får vi se om den er svakere[emoji106]
Jeg har så ekstreme stikk i venstre side. Høgger til også er det rolig en stund også stikker det til igjen[emoji85]
Tror tempen driver å tar springladning og skyyyter i vei i morgen kanskje?
Tempen falt litt, til det laveste så langt. Var oppe kl 02:15 i full fart for å rette på snuppa. (Hun er så flink å plassere føttene mellom sprinklene i senga).
Og tempet 05:00, så ble nesten tre timer sammenhengende søvn
Med andre ord kan hen tempen hadde blitt litttt lavere, men men
Da får vi se hva el testene sier i dag da!
Håper såååå el er i dag eller i morgen
Tror tempen driver å tar springladning og skyyyter i vei i morgen kanskje?
Kan den se liiiitt svakere da troJa, hadde vært fint om den ligger å ladder opp nå
Dagens el test er tatt i alle fall. [emoji23]