Ser ut som det bare er å hive seg rundt og hoppe i seng i kveldCD 28:
Hva tenker dere om disse el testene?
Tatt i morges
Tatt i formiddag.
Usikker på om jeg vil si positiv eller ikke [emoji23] heler mest mot positiv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som det bare er å hive seg rundt og hoppe i seng i kveldCD 28:
Hva tenker dere om disse el testene?
Tatt i morges
Tatt i formiddag.
Usikker på om jeg vil si positiv eller ikke [emoji23] heler mest mot positiv
Ser ut som det bare er å hive seg rundt og hoppe i seng i kveld
I første omgang få tatt prøver igjennom syklusen for å sjekke hormonnivåer. Og kanskje sjekke resterende eggleder nøye
Tror kanskje jeg må melde meg ut av gruppa her [emoji85] var en tur på legevakten i stad for en ting, og måtte ta en g-test ifm hvilke medisiner man skulle evt bruke.. og den ble svak positiv! [emoji7]
Ja, mannen har lovet meg en runde i kveld, så best for han at han holder det [emoji23]
Håper bare den blir sterkere så det ikke er noe tvil om at den er positiv
Tenker han holder det løftet!
Tusen takk! [emoji4]Så gøy, gratulerer!
Haha, lovet han? Kors på halsen? [emoji23]Ja, mannen har lovet meg en runde i kveld, så best for han at han holder det [emoji23]
Håper bare den blir sterkere så det ikke er noe tvil om at den er positiv
Er ER idag!
Har ikke de andre eltestene å legge ved siden av men det trengs ikke her er dagens tatt på 3 timers:
Her er de fra i går og foregående dager:
Fy søren, så gøyHihi, da fortsetter vi å følge hverandre Negativ i dag jeg og Var svakere EL-test i går enn på lørdag, men i dag var det ingen tvil
Fy søren, så gøy
Da sees vi på fødeavdelingen da?
De så da like sterke ut de strekene der. Lykke til [emoji6]Jeg er så dårlig på disse eggløsningstrimlene. Syns dere denne ser positiv ut??
De så da like sterke ut de strekene der. Lykke til [emoji6]
8dpo. Så 28. MarsKomisk Bli spennende å se Når tenke du å svi av første test?
Bare en ting å si her: happy humpingJeg er så dårlig på disse eggløsningstrimlene. Syns dere denne ser positiv ut??
8dpo. Så 28. Mars
Du da?
Så spennende når man får skikkelig symptomer!
Jeg har pleid å få lette kramper men i dag er de nesten tr-vonde.. slik som det var første mnd etter prevensjonsslutt, da hadde jeg slim og alt, men prøvde ikke da
Har du ene mønster på hvilke eggstokker som slipper eller? Annenhver eller om en er mer aktiv enn den andre?