IKM UKE 14

4b78c79738e12fbea8c198094ae5ccb9.jpg

Fikk overraskende nok denne ikveld. Hvis den ikke holder seg positiv over flere dager så kan det vel hende el kommer før jeg trodde [emoji50]

Tror kanskje jeg må melde meg ut av gruppa her [emoji85] var en tur på legevakten i stad for en ting, og måtte ta en g-test ifm hvilke medisiner man skulle evt bruke.. og den ble svak positiv! [emoji7]
Nei tuller du?:O
Gratulerer :D men fortell? Har tr vært anderledes en vanlig?

Jeg setter deg på gravid, jeg. Selvom det ikke var denne syklusen du ble gravid :p

Auau. Enten har jeg skikkelige eggløsningssmerter idag, ellers er det luftsmerter. Håper det er eggløsninga. Mikroskopet sier i allefall at el er bestilt seinest idag da det knapt er krystaller i mellom pebbelsene (pebbelsene er enzymer o.l)
0c9776a3fd7384e17bb63de0ddbf3c68.jpg

Klarer ikke kjenne hvilken eggstokk som slipper. Kanskje begge? Stikker iallefall i begge sider.

Også sov jeg så dårlig i natt.. eller. Dvs. Våkna en time før jeg skulle, og uten å tenke på å tempe først gikk jeg å slapp ut katta og da har jeg jo vært i bevegelse. Så ble jeg liggende å prøve å sovne så jeg i allefall fikk en pekepinn-temp. Om egget hadde sluppet ville jo tempen være enda høyere enn vanlig og. Men klarte ikke sovne så jeg tempa bare. Og da var den ikke så mye høyere enn normalt før el.
Sovna igjen og våkna 30 min seinere rundt tempetid da lå den på 0,3 over det igjen :O
Men blir ofte varmere etter jeg har sovna igjen når jeg har vært oppe og våken lenge
88aabc53da27384ef3ae39d45a029afa.jpg

Og el må være idag, pleier å få kviser da progesteronet begynner å øke, Og det skjer jo rett før el, og fikk kvise i panna i går :p

Lang oppdatering :p

Auau. Enten har jeg skikkelige eggløsningssmerter idag, ellers er det luftsmerter. Håper det er eggløsninga. Mikroskopet sier i allefall at el er bestilt seinest idag da det knapt er krystaller i mellom pebbelsene (pebbelsene er enzymer o.l)
0c9776a3fd7384e17bb63de0ddbf3c68.jpg

Klarer ikke kjenne hvilken eggstokk som slipper. Kanskje begge? Stikker iallefall i begge sider.

Også sov jeg så dårlig i natt.. eller. Dvs. Våkna en time før jeg skulle, og uten å tenke på å tempe først gikk jeg å slapp ut katta og da har jeg jo vært i bevegelse. Så ble jeg liggende å prøve å sovne så jeg i allefall fikk en pekepinn-temp. Om egget hadde sluppet ville jo tempen være enda høyere enn vanlig og. Men klarte ikke sovne så jeg tempa bare. Og da var den ikke så mye høyere enn normalt før el.
Sovna igjen og våkna 30 min seinere rundt tempetid da lå den på 0,3 over det igjen :O
Men blir ofte varmere etter jeg har sovna igjen når jeg har vært oppe og våken lenge
88aabc53da27384ef3ae39d45a029afa.jpg

Og el må være idag, pleier å få kviser da progesteronet begynner å øke, Og det skjer jo rett før el, og fikk kvise i panna i går [emoji14]

Lang oppdatering :p
Spennende å følge med på deg. Litt sånn "Jakten på eggløsningen" csi-aktig, følg med på neste episode [emoji2]

Kosa oss hele helgen, så EL kan gjerne komme i dag:) Foreløping ingen tegn - får skikkelig magesmerter og kan kjenne eggløsningen og hvilket egg som slipper. Bruker også å få tydelig EL-slim, men vet ikke om det er det jeg har hatt i helga eller om det er svømmere i retur:)

Jeg ligger med pute under rumpa etter sex og har tatt noen glass med grapefruktjuice tidligere i uka (men ikke i helga...)
Så får vi se hva en gammel kropp kan få til:)

Kosa oss hele helgen, så EL kan gjerne komme i dag:) Foreløping ingen tegn - får skikkelig magesmerter og kan kjenne eggløsningen og hvilket egg som slipper. Bruker også å få tydelig EL-slim, men vet ikke om det er det jeg har hatt i helga eller om det er svømmere i retur:)

Jeg ligger med pute under rumpa etter sex og har tatt noen glass med grapefruktjuice tidligere i uka (men ikke i helga...)
Så får vi se hva en gammel kropp kan få til:)
Så spennende når man får skikkelig symptomer!
Jeg har pleid å få lette kramper men i dag er de nesten tr-vonde.. slik som det var første mnd etter prevensjonsslutt, da hadde jeg slim og alt, men prøvde ikke da :)

Har du ene mønster på hvilke eggstokker som slipper eller? Annenhver eller om en er mer aktiv enn den andre?

CD 28:
Hva tenker dere om disse el testene?:)
4a83ecc09af20e360d4fefdf65d795fd.jpg

Tatt i morges :)
b6a30f8e1c1ec7f26621d1b2481c65b7.jpg

Tatt i formiddag.

Usikker på om jeg vil si positiv eller ikke [emoji23] heler mest mot positiv :p

Nei tuller du?:O
Gratulerer :D men fortell? Har tr vært anderledes en vanlig?

Jeg setter deg på gravid, jeg. Selvom det ikke var denne syklusen du ble gravid :p
Tusen takk [emoji2] Ble ganske paff, selvom jeg egentlig ikke er helt overrasket [emoji12] tr var helt snodig denne gangen, ja! Blødning kun én dag, og spotting i 4 dager.. og fant ut for et par dager siden at blødningen kom på helt rett dag ift å kunne være en festeblødning, jeg hadde visst ikke el før noen dager etter jeg hadde trodd.
Så blir det legetime til uka for å ta blodprøve for å være heeelt sikker, iom testen på legevakten var så svak [emoji85]

CD 28:
Hva tenker dere om disse el testene?:)
4a83ecc09af20e360d4fefdf65d795fd.jpg

Tatt i morges :)
b6a30f8e1c1ec7f26621d1b2481c65b7.jpg

Tatt i formiddag.

Usikker på om jeg vil si positiv eller ikke [emoji23] heler mest mot positiv :p
De så veldig positive ut de der da! [emoji4] da kommer nok el om et par dager [emoji2]

Åh? Lenge siden tr var på besøk? Krysser fingrene for at det klaffer denne runden! [emoji3]

Ja, i morgen er det 29 dager siden jeg startet å blø [emoji23] (hadde abort).
Så syns det begynner å gå laaaang tid nå ja!! :o
Så håper på el og klaff nå :)

Ja, i morgen er det 29 dager siden jeg startet å blø [emoji23] (hadde abort).
Så syns det begynner å gå laaaang tid nå ja!! :o
Så håper på el og klaff nå :)
Uffda, trist at du hadde abort [emoji20] skal krysse fingre og tær for full klaff med el og spire! [emoji4]

Back
Topp