Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei tuller du?:OTror kanskje jeg må melde meg ut av gruppa her [emoji85] var en tur på legevakten i stad for en ting, og måtte ta en g-test ifm hvilke medisiner man skulle evt bruke.. og den ble svak positiv! [emoji7]
Er ikke det herlig da?
Fikk overraskende nok denne ikveld. Hvis den ikke holder seg positiv over flere dager så kan det vel hende el kommer før jeg trodde [emoji50]
Joda, sånn i forhold til venting, ja. Men mannen var ikke helt forberedt (han var ute på lørdag og ikke helt i toppform igår kan man si [emoji6])Er ikke det herlig da?
Spennende å følge med på deg. Litt sånn "Jakten på eggløsningen" csi-aktig, følg med på neste episode [emoji2]Auau. Enten har jeg skikkelige eggløsningssmerter idag, ellers er det luftsmerter. Håper det er eggløsninga. Mikroskopet sier i allefall at el er bestilt seinest idag da det knapt er krystaller i mellom pebbelsene (pebbelsene er enzymer o.l)
Klarer ikke kjenne hvilken eggstokk som slipper. Kanskje begge? Stikker iallefall i begge sider.
Også sov jeg så dårlig i natt.. eller. Dvs. Våkna en time før jeg skulle, og uten å tenke på å tempe først gikk jeg å slapp ut katta og da har jeg jo vært i bevegelse. Så ble jeg liggende å prøve å sovne så jeg i allefall fikk en pekepinn-temp. Om egget hadde sluppet ville jo tempen være enda høyere enn vanlig og. Men klarte ikke sovne så jeg tempa bare. Og da var den ikke så mye høyere enn normalt før el.
Sovna igjen og våkna 30 min seinere rundt tempetid da lå den på 0,3 over det igjen :O
Men blir ofte varmere etter jeg har sovna igjen når jeg har vært oppe og våken lenge
Og el må være idag, pleier å få kviser da progesteronet begynner å øke, Og det skjer jo rett før el, og fikk kvise i panna i går [emoji14]
Lang oppdatering
Hahaha, da står spenninga i taket idag [emoji23]Spennende å følge med på deg. Litt sånn "Jakten på eggløsningen" csi-aktig, følg med på neste episode [emoji2]
Så spennende når man får skikkelig symptomer!Kosa oss hele helgen, så EL kan gjerne komme i dag Foreløping ingen tegn - får skikkelig magesmerter og kan kjenne eggløsningen og hvilket egg som slipper. Bruker også å få tydelig EL-slim, men vet ikke om det er det jeg har hatt i helga eller om det er svømmere i retur
Jeg ligger med pute under rumpa etter sex og har tatt noen glass med grapefruktjuice tidligere i uka (men ikke i helga...)
Så får vi se hva en gammel kropp kan få til
Tror kanskje jeg må melde meg ut av gruppa her [emoji85] var en tur på legevakten i stad for en ting, og måtte ta en g-test ifm hvilke medisiner man skulle evt bruke.. og den ble svak positiv! [emoji7]
Tusen takk [emoji2] Ble ganske paff, selvom jeg egentlig ikke er helt overrasket [emoji12] tr var helt snodig denne gangen, ja! Blødning kun én dag, og spotting i 4 dager.. og fant ut for et par dager siden at blødningen kom på helt rett dag ift å kunne være en festeblødning, jeg hadde visst ikke el før noen dager etter jeg hadde trodd.Nei tuller du?:O
Gratulerer men fortell? Har tr vært anderledes en vanlig?
Jeg setter deg på gravid, jeg. Selvom det ikke var denne syklusen du ble gravid
Tusen takk [emoji2] jo, var veldig usikker! Gikk en stund før det gikk opp for meg at jeg kanskje hadde feilberegnet når el skulle være, så det var nok en festeblødning jeg hadde [emoji4]Så spennende gratulerer
Du var vell usikker på tr i ikm10 gruppa, var du ikke?
De så veldig positive ut de der da! [emoji4] da kommer nok el om et par dager [emoji2]CD 28:
Hva tenker dere om disse el testene?
Tatt i morges
Tatt i formiddag.
Usikker på om jeg vil si positiv eller ikke [emoji23] heler mest mot positiv
De så veldig positive ut de der da! [emoji4] da kommer nok el om et par dager [emoji2]
Åh? Lenge siden tr var på besøk? Krysser fingrene for at det klaffer denne runden! [emoji3]Ja jeg håper virkelig de er positive og at tempen etterhvert er enig! Blir lang syklus dette ja!
Åh? Lenge siden tr var på besøk? Krysser fingrene for at det klaffer denne runden! [emoji3]
Uffda, trist at du hadde abort [emoji20] skal krysse fingre og tær for full klaff med el og spire! [emoji4]Ja, i morgen er det 29 dager siden jeg startet å blø [emoji23] (hadde abort).
Så syns det begynner å gå laaaang tid nå ja!!
Så håper på el og klaff nå
Uffda, trist at du hadde abort [emoji20] skal krysse fingre og tær for full klaff med el og spire! [emoji4]