IKM UKE 14

Tenker å svi av min første EL-test i dag, bruker ikke å starte opp så tidlig, men anbefalt at man begynner på CD12 på 28-dagers syklus. Aner ikke om det det blir 28/29/30/31/32/33 etc. denne syklusen. Vært så rar den teite kroppen etter MA. :shifty:

Tenker å svi av min første EL-test i dag, bruker ikke å starte opp så tidlig, men anbefalt at man begynner på CD12 på 28-dagers syklus. Aner ikke om det det blir 28/29/30/31/32/33 etc. denne syklusen. Vært så rar den teite kroppen etter MA. :shifty:

Mine sykluser har også vært veldig rare i det siste. Men jeg begynte på CD12 for å være helt sikker[emoji85]
Ta første i dag du[emoji1]

Gå inn i stua å kos dere vist kidden sover i sengenxsmile9
Hadde det bare vært så vel. Står jo i fare for å bli fersket av de eldre barna da, og det er jo verre (ihvertfall for dem) [emoji12]

El er jo ikke før i morgen (idag) da evt, så fult mulig å få lagt inn flere aksjer :D
Håper på det. Ikke merket noe på kroppen til noe el ennå, så blir spennende å se testen ikveld

c2fd3bb9869a109b27093d6fe78bec44.jpg

Blir ikke klok. Murringer, el-slim (til og med el-slim med blodspor i dag), men bare negative tester uten noe særlig endring...

Veldig positive de der da! :D Håper mannen innfridde løftet sitt i går, er bare å fortsette fremover også. ;)

Mannen innfridde løftet ja, og ny runde i morgen [emoji106] vi går for annen hver dag framover nå!

Får du sprøyter?
B12 er vel veldig viktig at er tipp topp, mtp celledeling osv :)

Fikk tabeletter og rådyre d-dråper! I tillegg var stoffskifte for lavt (har lavt stoffskifte), og det er kjempeviktig for utviklingen -har jeg skjønt ut i fra tidligere svangerskap og SA/MA.
Håper jeg ikke har begynt med tilskudd for sent:(

Merker økning i slim... men også influensa/forkjølelse, så håper det ikke ødelegger for litt sengekos!

Spennende! Tatt den enda?

Da endelig!!!
29401e2d2511b9c396058c85e7c95ba1.jpg

Make sure testen igår kveld.
0ebb2e28e71521dd8fdaa8ea8b20f725.jpg

Make sure testen i kveld :)
e0648884a7c75a87f89a14c4e2672f2e.jpg

Billig tester jeg tok i formiddag og i kveld :)
Skal jeg være så heldig at jeg har el nå!!! :) vær så snill og vær enig temp i morgen! :)

Da endelig!!!

Skal jeg være så heldig at jeg har el nå!!! :) vær så snill og vær enig temp i morgen! :)
Heier på el!

Da endelig!!!

Niice :D
Spennende å se tempen torsdag. Om testen ble negativ i løpet av dagen kan det hende ikke egget slipper før i morgen, men nå er dpo-land i sikte :D

Noen symptomer på el enda da?

Niice :D
Spennende å se tempen torsdag. Om testen ble negativ i løpet av dagen kan det hende ikke egget slipper før i morgen, men nå er dpo-land i sikte :D

Noen symptomer på el enda da?
Tok test før jeg dro til helsesøster, så det var rundt kl 10:30. Har ikke testen siden da, før de jeg tok i kveld :)
Så kan hende tempen holder seg stabil i morgen og fyker til værs på torsdag?:)
Burde det da legges aksjer i kveld eller i morgen kveld?:p

Men ja dpo, her kommer jeg forhåpentligvis :D

Elslimet er borte, er vel eneste symptomet mitt ;p

Tok test før jeg dro til helsesøster, så det var rundt kl 10:30. Har ikke testen siden da, før de jeg tok i kveld :)
Så kan hende tempen holder seg stabil i morgen og fyker til værs på torsdag?:)
Burde det da legges aksjer i kveld eller i morgen kveld?:p

Men ja dpo, her kommer jeg forhåpentligvis :D

Elslimet er borte, er vel eneste symptomet mitt ;p

Begge deler?:D
Jo oftere jo bedre. Det å spare opp er en myte om ikke mannen har dårlig sædkvalitet.

Ja, eggløsningsdagen så holder tempen seg tilnærma normal og dagen tempen stiger så er eggløsningen overstått. Men man kan gjerne legge inn aksjer dagen tempen er gøy og. Kan være at egget fortsatt lever om det ikke er blitt befrukta :)

Begge deler?:D
Jo oftere jo bedre. Det å spare opp er en myte om ikke mannen har dårlig sædkvalitet.

Ja, eggløsningsdagen så holder tempen seg tilnærma normal og dagen tempen stiger så er eggløsningen overstått. Men man kan gjerne legge inn aksjer dagen tempen er gøy og. Kan være at egget fortsatt lever om det ikke er blitt befrukta :)
Hehe, får se om jeg får til en runde i morgen :p Sa jeg hadde el nå, fikk til svar at da passet runden i går bra :p haha... Så får vel smiske litt da kanskje..

Okey :D Da får vi se hva de neste dagene sier. Skal nå ta test i morgen også for å være sikker :p

d7bf1a5c06770cfa75c1956a8364cc8e.jpg

Da var min negativ igjen også. Ikke merket noe til el denne gangen [emoji53] Får håpe ikke testene lurer meg nå da.

Hehe, får se om jeg får til en runde i morgen :p Sa jeg hadde el nå, fikk til svar at da passet runden i går bra :p haha... Så får vel smiske litt da kanskje..

Okey :D Da får vi se hva de neste dagene sier. Skal nå ta test i morgen også for å være sikker :p
Han takker vel ikke nei?:p

Mannen her og fikk beskjed om at jeg hadde el i går. Og idag spurte han "åssen er det med el nå? Trenger vi kjøre på?" :p
Huff. De siste gangene har kroppen min gått litt tregt, ikke ville samarbeide, godt vi har conceive plus i skuffen [emoji85]

Back
Topp