Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker å svi av min første EL-test i dag, bruker ikke å starte opp så tidlig, men anbefalt at man begynner på CD12 på 28-dagers syklus. Aner ikke om det det blir 28/29/30/31/32/33 etc. denne syklusen. Vært så rar den teite kroppen etter MA.
Hadde det bare vært så vel. Står jo i fare for å bli fersket av de eldre barna da, og det er jo verre (ihvertfall for dem) [emoji12]Gå inn i stua å kos dere vist kidden sover i sengen
Håper på det. Ikke merket noe på kroppen til noe el ennå, så blir spennende å se testen ikveldEl er jo ikke før i morgen (idag) da evt, så fult mulig å få lagt inn flere aksjer
Veldig positive de der da! Håper mannen innfridde løftet sitt i går, er bare å fortsette fremover også.
Får du sprøyter?
B12 er vel veldig viktig at er tipp topp, mtp celledeling osv
Ja. Men tror det bare er "normalnivå" føler el er overBittelitt stigning? :O
Spennende! Tatt den enda?Tenker å svi av min første EL-test i dag, bruker ikke å starte opp så tidlig, men anbefalt at man begynner på CD12 på 28-dagers syklus. Aner ikke om det det blir 28/29/30/31/32/33 etc. denne syklusen. Vært så rar den teite kroppen etter MA.
Har du pleid å få helt positive da?
Blir ikke klok. Murringer, el-slim (til og med el-slim med blodspor i dag), men bare negative tester uten noe særlig endring...
Heier på el!Da endelig!!!
Make sure testen igår kveld.
Make sure testen i kveld
Billig tester jeg tok i formiddag og i kveld
Skal jeg være så heldig at jeg har el nå!!! vær så snill og vær enig temp i morgen!
Ja, nå håper jeg virkelig det er el!Heier på el!
NiiceDa endelig!!!
Make sure testen igår kveld.
Make sure testen i kveld
Billig tester jeg tok i formiddag og i kveld
Skal jeg være så heldig at jeg har el nå!!! vær så snill og vær enig temp i morgen!
Tok test før jeg dro til helsesøster, så det var rundt kl 10:30. Har ikke testen siden da, før de jeg tok i kveldNiice
Spennende å se tempen torsdag. Om testen ble negativ i løpet av dagen kan det hende ikke egget slipper før i morgen, men nå er dpo-land i sikte
Noen symptomer på el enda da?
Tok test før jeg dro til helsesøster, så det var rundt kl 10:30. Har ikke testen siden da, før de jeg tok i kveld
Så kan hende tempen holder seg stabil i morgen og fyker til værs på torsdag?
Burde det da legges aksjer i kveld eller i morgen kveld?
Men ja dpo, her kommer jeg forhåpentligvis
Elslimet er borte, er vel eneste symptomet mitt ;p
Hehe, får se om jeg får til en runde i morgen Sa jeg hadde el nå, fikk til svar at da passet runden i går bra haha... Så får vel smiske litt da kanskje..Begge deler?
Jo oftere jo bedre. Det å spare opp er en myte om ikke mannen har dårlig sædkvalitet.
Ja, eggløsningsdagen så holder tempen seg tilnærma normal og dagen tempen stiger så er eggløsningen overstått. Men man kan gjerne legge inn aksjer dagen tempen er gøy og. Kan være at egget fortsatt lever om det ikke er blitt befrukta
Han takker vel ikke nei?Hehe, får se om jeg får til en runde i morgen Sa jeg hadde el nå, fikk til svar at da passet runden i går bra haha... Så får vel smiske litt da kanskje..
Okey Da får vi se hva de neste dagene sier. Skal nå ta test i morgen også for å være sikker
Nå blir det baby
Da var min negativ igjen også. Ikke merket noe til el denne gangen [emoji53] Får håpe ikke testene lurer meg nå da.