IKM UKE 14

Ser sterk ut ja, men synes kontrollstreken er hakket skarpere enn teststreken. Har ikke teststreken vært sterkere igår og i forgår med deg?

Jo jeg syns nå teststreken har vært sterkere CD 17 og 18, men ble så usikker på denne. Men den ser jo hakket svakere ut ja. Det gjorde den også i går kveld syns jeg. Enig?
Begynne på 1 dpo i dag da kanskje? Tar en test senere i dag for å se :)

648917090e6839b965ee2668e3ca1607.jpg
778eba9760708aa35aacc9659aef3ebb.jpg

Hva tror dere?? Blir ikke klok på detta jeg. Syns nå den ser sterk ut enda[emoji854] Hmmm
Synes den ser haaaakkket svakere ut... ta ny om noen timer ^^
Hvis det klaffer for oss denne mnd blir termin rundt den 16 desember. Samboer har bursdag den 14 desember [emoji85][emoji173]
Jeg får 14. Desember isåfall. Mannen har bursdag 11:p

Jo jeg syns nå teststreken har vært sterkere CD 17 og 18, men ble så usikker på denne. Men den ser jo hakket svakere ut ja. Det gjorde den også i går kveld syns jeg. Enig?
Begynne på 1 dpo i dag da kanskje? Tar en test senere i dag for å se :)
Mulig den var det går kveld også, men synes det er utrolig vanskelig å se nyanseforskjeller etter de er tørket (derfor jeg bare kaster mine etterhvert, klarer ikke få noe fornuftig ut av de senere likevel [emoji1])

Tror den er svakere hos deg ikveld jeg [emoji4]

Er det? Jeg har alltid tenkt el er første dag med negativ test og dermed er 1 dpo dagen etter det igjen...

Jeg har lest litt forskjellig egentlig[emoji854] Kanskje Google litt igjen å dobbeltsjekke. Men jeg pleier å regne 1 dpo fra dagen testen er negativ. Men det kan jo være feil[emoji1]

Jeg har lest litt forskjellig egentlig[emoji854] Kanskje Google litt igjen å dobbeltsjekke. Men jeg pleier å regne 1 dpo fra dagen testen er negativ. Men det kan jo være feil[emoji1]
Uansett bare snakk om en dag forskjell. Og de fleste begynner vel testingen alt for tidlig uansett. Det gjør ihvertfall jeg [emoji23]

Uansett bare snakk om en dag forskjell. Og de fleste begynner vel testingen alt for tidlig uansett. Det gjør ihvertfall jeg [emoji23]

Godt å høre det er flere[emoji23] Testene mine skriker jo etter urin alt for tidlig[emoji28][emoji85] Da er ikke viljestyrken min så sterk heller....

El er 12-36 (?) timer etter positiv test. Så dagen testen er negativ er eggslippet. 1 day past ovulation er da dagen etter.
Ff teller i allefall 1 dpo som den dagen tempen stiger, og egget slipper når tempen enda er lav :p

Ja. En ananas deles i 5 og spises de neste 5 dagene. Du skal også spise kjernen :p

Inneholder et enzym som kan gjøre slimhinnene mer mottakelig for egget :)

Jøss. Kanskje jeg skal gå til innkjøp av en ananas da[emoji1][emoji85] Teste ut det som er[emoji28] Skader jo ikke[emoji106]

Jøss. Kanskje jeg skal gå til innkjøp av en ananas da[emoji1][emoji85] Teste ut det som er[emoji28] Skader jo ikke[emoji106]
Det tenker jeg og. Dessuten står jo magen stille nesten i dpo-land, og ananas er supert for fordøyelsen, to fluer i en smekk :p

Også er det jo sååå godt :D

Brun utflod? Det kan vel ikke være et godt tegn 2dpo... spørs om ikke syklusen min er helt ute å kjøre etter exu :(
Redd jeg får besøk av tanta allerede..

Back
Topp