Miniknøttet
Gift med forumet
Cd12: ingen smiley enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk [emoji173]Nei, er ikke alltid disse menna skjønner seg på ting :/ Spent på tempen din i morgen. Sender deg varme klemmer fra borti høgget
Tror ikke det. Har hørt at det vanligvis skjer dra 6dpo, tidligst [emoji53]Kanskje det er festeblødning? Kan jo skje fra 2 dpo.. krysser fingrene for at det ikke er tr [emoji813]bigred
Fortsatt mørkt brunt det som kommer, på tamponger var det litt koagel, så ser stygt ut.Krysser fingrene for at det bare var en uskyldig blødning og at tr holder seg langt borte. Helst til neste år.
All innsats teller vet duHar vært ute på tur nå så har ikke testet som vanlig. Tok en digital for å bekrefte. Fast smiley idag. Har ikke fått gjort store innsatsen denne gang. Så tviler.
Som jeg nettopp sa til novchica: alt teller [emoji14]
Woho, tempen tok et lite hopp ja [emoji106] håper den fortsetter å hoppe!
Mest sannsynlig el i går og kun hyggestund mandagskveld, så tror nok ikke det klaffer denne gangen
Takk [emoji173]
Tror ikke det. Har hørt at det vanligvis skjer dra 6dpo, tidligst [emoji53]
Fortsatt mørkt brunt det som kommer, på tamponger var det litt koagel, så ser stygt ut.
Her har dere tempen...
irriterer meg at krysset rakk å komme.. hadde føltes bedre om det bare ikke kom.
Antagelig progesteronsvikt da.... tempen økte romlig sakte og ser jeg.
Jo det jeg tror...Det må jo vær noe kluss ifb exun, tror du ikke? At syklusen kan ta litt tid å komme seg igjen?
Jo det jeg tror...
Jeg må desverre sette meg på tr da hu kom stormende nå =/
Skal love å følge med på dere og oppdatere lista [emoji173]
Jo det jeg tror...
Ånei [emoji22]Jo det jeg tror...
Jo det jeg tror...
Jo det jeg tror...
Gikk til jobb i morges. Skulle skifte i garderoben. Plutselig hadde jeg blødd gjennom alt. Syntes jeg hadde litt vondt i magen. Hjelpes! Mye stress. Hadde jo fast smiley i går. Fått gyn time til tirs. Aldri hatt noe kluss med syklus.
Jo det jeg tror...
I alle dager... noe som går detta eller?Gikk til jobb i morges. Skulle skifte i garderoben. Plutselig hadde jeg blødd gjennom alt. Syntes jeg hadde litt vondt i magen. Hjelpes! Mye stress. Hadde jo fast smiley i går. Fått gyn time til tirs. Aldri hatt noe kluss med syklus.
Nemmen Så rart.. Bra du fikk gyntime så raskt da!
Forje syklus fikk jeg fast smiley og begynte blø en uke etterpå. En uke før jeg skulle... Merkelig greier.
I alle dager... noe som går detta eller?