IKM UKE 14

Nei, er ikke alltid disse menna skjønner seg på ting :/ Spent på tempen din i morgen. Sender deg varme klemmer fra borti høgget ;)
Takk [emoji173]
Kanskje det er festeblødning? Kan jo skje fra 2 dpo.. krysser fingrene for at det ikke er tr [emoji813]bigred
Tror ikke det. Har hørt at det vanligvis skjer dra 6dpo, tidligst [emoji53]
Krysser fingrene for at det bare var en uskyldig blødning og at tr holder seg langt borte. Helst til neste år.
Fortsatt mørkt brunt det som kommer, på tamponger var det litt koagel, så ser stygt ut.

Her har dere tempen...
6290513f4bc0d4e35742abd22b46fef4.jpg

irriterer meg at krysset rakk å komme.. hadde føltes bedre om det bare ikke kom.
Antagelig progesteronsvikt da.... tempen økte romlig sakte og ser jeg.

Med nærmere titt i app'en ser jeg at EL-smertene har kommet på dag 21 de to siste gangene (eneste gang jeg har hatt etter svangerskap). Mensen har kommet på ulik tid etter disse smertene!
Er spent på om smertene kommer i morgen.... da er vi på dag 21... men føler ikke at jeg har hatt tegn til EL denne gang. Hadde litt svake murringer noen dager tilbake, and thats it.
Så har jeg vært "våt" endel dager, men det kan like godt være svømmere i retur, som EL-slim:(

Skikkelig dritt å ikke ha noe å forholde seg til!!! Hverken antall dager (31 og 34) eller EL-tegn.

Takk [emoji173]

Tror ikke det. Har hørt at det vanligvis skjer dra 6dpo, tidligst [emoji53]

Fortsatt mørkt brunt det som kommer, på tamponger var det litt koagel, så ser stygt ut.

Her har dere tempen...
6290513f4bc0d4e35742abd22b46fef4.jpg

irriterer meg at krysset rakk å komme.. hadde føltes bedre om det bare ikke kom.
Antagelig progesteronsvikt da.... tempen økte romlig sakte og ser jeg.

Det må jo vær noe kluss ifb exun, tror du ikke? At syklusen kan ta litt tid å komme seg igjen?

I dag ser det endelig ut som eltesten er negativ, så da prøver jeg meg på å telle ned fra i morgen[emoji16] tar en el test til i morgen for å være sikker[emoji5]

Gikk til jobb i morges. Skulle skifte i garderoben. Plutselig hadde jeg blødd gjennom alt. Syntes jeg hadde litt vondt i magen. Hjelpes! Mye stress. Hadde jo fast smiley i går. Fått gyn time til tirs. Aldri hatt noe kluss med syklus.

Gikk til jobb i morges. Skulle skifte i garderoben. Plutselig hadde jeg blødd gjennom alt. Syntes jeg hadde litt vondt i magen. Hjelpes! Mye stress. Hadde jo fast smiley i går. Fått gyn time til tirs. Aldri hatt noe kluss med syklus.

Nemmen:( Så rart.. Bra du fikk gyntime så raskt da!:)
Forje syklus fikk jeg fast smiley og begynte blø en uke etterpå. En uke før jeg skulle... Merkelig greier.

Jo det jeg tror...
Jeg må desverre sette meg på tr da hu kom stormende nå =/

Skal love å følge med på dere og oppdatere lista :) [emoji173]

Så utrolig kjipt - masse lykke til i neste periode

Her oppdaget jeg nettopp litt/hvit utflod, så da er kanskje EL på vei!!!! Spennende! Men da må (!) vi jo kose oss litt mer da

I alle dager... noe som går detta eller?

Gullgrisens 2gull - pp1 - B3 - 22/3 - ikm 6/4

Litt usikker på om syklusen stemmer siden jeg fikk tatt ut spiral 13.mars. Vært lite utflod så jeg tror muligens syklusen er litt fucka opp.

Back
Topp