IKM UKE 14

Var nok kjemisk for min del ☹️ spottet i går og begynt å blø nå [emoji25] så da blir det jobbsøking og utsettelse av prøving
Nei, så utrolig leit.
Vet hvordan det er dessverre.
Lykke til videre.

Var nok kjemisk for min del ☹️ spottet i går og begynt å blø nå [emoji25] så da blir det jobbsøking og utsettelse av prøving

Søren og´! Håper det går bra med deg, og lykke til med jobbsøkinga. Satser på at når dere hiver dere over en ny PP, så sitter det!

Imponert!
Vi begynte i sommer, men har en SA, en MA og to kjemiske bak oss så jeg begynner miste motet.

Det skjønner jeg, synes det var vanskelig nok med den ene sa'en jeg! Jeg tenker at det snart er vår tur, kanskje innebærer starten på 2018 baby for oss begge? Det håper jeg på[emoji177]

Da, damer, er det deres tur:

LØRDAG 8/4
Shoegrl - PP1 etter MA - EL 23.ish - IKM 08.04
Ønsker_andre[emoji173] - pp4 - b 2 - ikm 08.04
Eskimonika - pp6 - EL ca 24/3 - IKM 08.04

Da er vi inne i vår siste dag og det er deres tur:

SØNDAG 9/4
Lilletusta - pp5 - b1- el ? - Ikm 09.04
Hipphipp - pp1 etter sa - b1 - ikm 9.04
Anjamor2 - Pp17 - b3 - Ikm 9/4

Vi tar også med dere med de som ikke har oppdatert og de som har negative tester men ingen tr:

MANDAG 3/4
Novchica - PP4 - b2 - el ca 20/3 - IKM 3/4

LØRDAG 8/4

Over ikm med negative tester :S
Paddington - pp1 - EL 22.3 - Ikm 5/3
Mamma til 2 gutter - 4 PP - El ca 20/3 - IKM 3/4
Sølvstjerne - pp9 - B2 - EL 24/3 - IKM 5/4

Fremdeles negativ test og ingen mens. Min forrige IKM var 4/3 og er på dp37 i dag.
Men begynner å tro at jeg hadde EL-slim 27-29.mars, så ut i fra det er vel IKM ut i neste uke og da kommer den nok pga lite kos akkurat i den perioden:( Irriterende å tenke på i ettertid....

Fremdeles negativ test og ingen mens. Min forrige IKM var 4/3 og er på dp37 i dag.
Men begynner å tro at jeg hadde EL-slim 27-29.mars, så ut i fra det er vel IKM ut i neste uke og da kommer den nok pga lite kos akkurat i den perioden:( Irriterende å tenke på i ettertid....
Ja, kjenner følelsen av å "gå glipp" av muligheten.. men det er jo ikke sikkert ^^

Ja, kjenner følelsen av å "gå glipp" av muligheten.. men det er jo ikke sikkert ^^

Håper ikke det. Hadde tenkt at 2017 er "siste sjanse" for flere barn. Uheldigvis fikk jeg ikke gubben med før nå i mars:(
Føles som TR kommer nå faktisk... bruker uansett for mye tid og tanker på dette, så må finne meg noen andre "prosjekt":)

Ha en fin søndag:)

Håper ikke det. Hadde tenkt at 2017 er "siste sjanse" for flere barn. Uheldigvis fikk jeg ikke gubben med før nå i mars:(
Føles som TR kommer nå faktisk... bruker uansett for mye tid og tanker på dette, så må finne meg noen andre "prosjekt":)

Ha en fin søndag:)
Forstår det veldig godt :) oppdater oss om hva som skjer da :)

Ha en fin søndag :)

Da er vi inne i vår siste dag og det er deres tur:

SØNDAG 9/4
Lilletusta - pp5 - b1- el ? - Ikm 09.04
Hipphipp - pp1 etter sa - b1 - ikm 9.04
Anjamor2 - Pp17 - b3 - Ikm 9/4

Vi tar også med dere med de som ikke har oppdatert og de som har negative tester men ingen tr:

MANDAG 3/4
Novchica - PP4 - b2 - el ca 20/3 - IKM 3/4

LØRDAG 8/4

Over ikm med negative tester :S
Paddington - pp1 - EL 22.3 - Ikm 5/3
Mamma til 2 gutter - 4 PP - El ca 20/3 - IKM 3/4
Sølvstjerne - pp9 - B2 - EL 24/3 - IKM 5/4
Sterke mistanker om kjemisk. Testet positivt forrige søndag, 9dpo, sterkere frem til torsdag morgen (13dpo). Negativ digital og svakere tester på fredag (14dpo). Og nå bare venter jeg.
Minner om SA'en i høst; Lav og stagnert hcg som fikk legen til å bekymre seg for mulig ex u. Tok en uke fra stagnert hcg til progesteronet hadde falt nok til blødning.
Må bare se påsken an og evt ta tak i det etter påske tenker jeg. Klarer ikke tro det skal være et normalt svangerskap ihvertfall, men ingen blødning enda.

Sterke mistanker om kjemisk. Testet positivt forrige søndag, 9dpo, sterkere frem til torsdag morgen (13dpo). Negativ digital og svakere tester på fredag (14dpo). Og nå bare venter jeg.
Minner om SA'en i høst; Lav og stagnert hcg som fikk legen til å bekymre seg for mulig ex u. Tok en uke fra stagnert hcg til progesteronet hadde falt nok til blødning.
Må bare se påsken an og evt ta tak i det etter påske tenker jeg. Klarer ikke tro det skal være et normalt svangerskap ihvertfall, men ingen blødning enda.
Oi... oppdater oss da, og krysser fingrene for deg [emoji173]

Back
Topp