NeiVar nok kjemisk for min del spottet i går og begynt å blø nå [emoji25] så da blir det jobbsøking og utsettelse av prøving
Hvor lenge skal dere utsette da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiVar nok kjemisk for min del spottet i går og begynt å blø nå [emoji25] så da blir det jobbsøking og utsettelse av prøving
Nei, så utrolig leit.Var nok kjemisk for min del spottet i går og begynt å blø nå [emoji25] så da blir det jobbsøking og utsettelse av prøving
Var nok kjemisk for min del spottet i går og begynt å blø nå [emoji25] så da blir det jobbsøking og utsettelse av prøving
Nei
Hvor lenge skal dere utsette da?
Spennende da lykke til, krysser fingrene for både jobb og babySøknadsfrist i slutten av april på jobben jeg vil ha. Så må vi se om vi får den eller ikke. Oppstart 1 september hvis jeg får jobb så da blir det kanskje en sommerbaby 2018 hvis vi er heldige [emoji4]
Imponert!
Vi begynte i sommer, men har en SA, en MA og to kjemiske bak oss så jeg begynner miste motet.
Sterkere tester og ingen mens [emoji4]Da, damer, er det deres tur:
LØRDAG 8/4
Shoegrl - PP1 etter MA - EL 23.ish - IKM 08.04
Ønsker_andre[emoji173] - pp4 - b 2 - ikm 08.04
Eskimonika - pp6 - EL ca 24/3 - IKM 08.04
Sterkere tester og ingen mens [emoji4]
Da settes du på graviiid [emoji173][emoji173]Sterkere tester og ingen mens [emoji4]
Ja, kjenner følelsen av å "gå glipp" av muligheten.. men det er jo ikke sikkert ^^Fremdeles negativ test og ingen mens. Min forrige IKM var 4/3 og er på dp37 i dag.
Men begynner å tro at jeg hadde EL-slim 27-29.mars, så ut i fra det er vel IKM ut i neste uke og da kommer den nok pga lite kos akkurat i den perioden Irriterende å tenke på i ettertid....
Takk [emoji1]Hurra
Ja, kjenner følelsen av å "gå glipp" av muligheten.. men det er jo ikke sikkert ^^
Forstår det veldig godt oppdater oss om hva som skjer daHåper ikke det. Hadde tenkt at 2017 er "siste sjanse" for flere barn. Uheldigvis fikk jeg ikke gubben med før nå i mars
Føles som TR kommer nå faktisk... bruker uansett for mye tid og tanker på dette, så må finne meg noen andre "prosjekt"
Ha en fin søndag
Sterke mistanker om kjemisk. Testet positivt forrige søndag, 9dpo, sterkere frem til torsdag morgen (13dpo). Negativ digital og svakere tester på fredag (14dpo). Og nå bare venter jeg.Da er vi inne i vår siste dag og det er deres tur:
SØNDAG 9/4
Lilletusta - pp5 - b1- el ? - Ikm 09.04
Hipphipp - pp1 etter sa - b1 - ikm 9.04
Anjamor2 - Pp17 - b3 - Ikm 9/4
Vi tar også med dere med de som ikke har oppdatert og de som har negative tester men ingen tr:
MANDAG 3/4
Novchica - PP4 - b2 - el ca 20/3 - IKM 3/4
LØRDAG 8/4
Shoegrl - PP1 etter MA - EL 23.ish - IKM 08.04
Eskimonika - pp6 - EL ca 24/3 - IKM 08.04
Over ikm med negative tester :S
Paddington - pp1 - EL 22.3 - Ikm 5/3
Mamma til 2 gutter - 4 PP - El ca 20/3 - IKM 3/4
Sølvstjerne - pp9 - B2 - EL 24/3 - IKM 5/4
Oi... oppdater oss da, og krysser fingrene for deg [emoji173]Sterke mistanker om kjemisk. Testet positivt forrige søndag, 9dpo, sterkere frem til torsdag morgen (13dpo). Negativ digital og svakere tester på fredag (14dpo). Og nå bare venter jeg.
Minner om SA'en i høst; Lav og stagnert hcg som fikk legen til å bekymre seg for mulig ex u. Tok en uke fra stagnert hcg til progesteronet hadde falt nok til blødning.
Må bare se påsken an og evt ta tak i det etter påske tenker jeg. Klarer ikke tro det skal være et normalt svangerskap ihvertfall, men ingen blødning enda.