IKM UKE 14

6/4 ja [emoji85][emoji28] Har stabile (1-2dager +/-) men lange sykluser [emoji15]
Hadde en blødning som varte 1 døgn og 3 dager med spotting (kun litt på papiret når jeg var på do) 29/3. Tok test 5/4 som var negativ ..

6/4 ja [emoji85][emoji28] Har stabile (1-2dager +/-) men lange sykluser [emoji15]
Hadde en blødning som varte 1 døgn og 3 dager med spotting (kun litt på papiret når jeg var på do) 29/3. Tok test 5/4 som var negativ ..
Oki, da fører jeg deg opp på over ikm med negativ test :)
Men burde ta en til da :D

Enda ikke mens her, og tok digital for 2-3 dager siden. Men tror nok bare syklusen er lang.. får bare vente å se [emoji4]

Mens/SA 10/4.

Så kjipt :(
Fikk du positiv test og alt?
Ja, positive tester 9 dpo, sterkest om morgenen 13 dpo og så mye svakere etter det (inkludert negativ digital morgen 14 dpo), men svakt positive senest 17dpo da blødningen kom. Men hadde ventet på det da siden 14 dpo.

Har du vært hos lege? tror du har krav på hjelp etter man har mista 3 ganger..
Var hos gyn ifm MA'en så hverken han eller fastlegen vet om de to kjemiske enda. Har vært utredet før og har progesteron liggende fra i høst som jeg kan bruke.
Usikker på om det er vits i å ta nye prøver. Gikk liksom litt gjennom det med gyn i januar da han tok vannscanning. Han mente vi bare hadde hatt uflaks...

Var hos gyn ifm MA'en så hverken han eller fastlegen vet om de to kjemiske enda. Har vært utredet før og har progesteron liggende fra i høst som jeg kan bruke.
Usikker på om det er vits i å ta nye prøver. Gikk liksom litt gjennom det med gyn i januar da han tok vannscanning. Han mente vi bare hadde hatt uflaks...
Ville søkt hjelp en gang til :)
Synes ikke det å miste 4 ganger på rad høres ut som uflaks...

Krysser fingra for at det er det da, så det ikke er noe problem egentlig :)

Back
Topp