Taliee - pp7 - el rundt 15/3 - ikm 6/3
6/4 mener du? [emoji14]
Har du vanligvis stabile sykluser ? Og har du testa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taliee - pp7 - el rundt 15/3 - ikm 6/3
Oki, da fører jeg deg opp på over ikm med negativ test6/4 ja [emoji85][emoji28] Har stabile (1-2dager +/-) men lange sykluser [emoji15]
Hadde en blødning som varte 1 døgn og 3 dager med spotting (kun litt på papiret når jeg var på do) 29/3. Tok test 5/4 som var negativ ..
Neei kjedelig start på påska...Kan forresten fjerne meg fra gravid-listen.. endte i sa her [emoji22]
Det startet 29/3, så har EL rett rundt hjørnet nå. Har bare akkurat fått hodet omtrent helt på plass igjen, så har glemt av å gi beskjed her [emoji85]Neei kjedelig start på påska...
Sender en klem [emoji173]
Tusen takk, forresten! [emoji173]Neei kjedelig start på påska...
Sender en klem [emoji173]
Oki, da fører jeg deg opp på over ikm med negativ test
Men burde ta en til da
Ja det forstår jeg spennende daSkal se om jeg klarer å holde meg til torsdag med å teste, da samboeren kommer hjem [emoji85] Han vil så veldig gjerne være tilstede [emoji173]️
Tusen takk.Oi... oppdater oss da, og krysser fingrene for deg [emoji173]
Så kjiptMens/SA 10/4.
Ja, positive tester 9 dpo, sterkest om morgenen 13 dpo og så mye svakere etter det (inkludert negativ digital morgen 14 dpo), men svakt positive senest 17dpo da blødningen kom. Men hadde ventet på det da siden 14 dpo.Så kjipt
Fikk du positiv test og alt?
Så kjedelig =/Ja, positive tester 9 dpo, sterkest om morgenen 13 dpo og så mye svakere etter det (inkludert negativ digital morgen 14 dpo), men svakt positive senest 17dpo da blødningen kom. Men hadde ventet på det da siden 14 dpo.
Jepp. Rimelig lei nå. på 6 pp har jeg vært gravid 4 ganger, men mistet hver gang...Så kjedelig =/
Har du vært hos lege? tror du har krav på hjelp etter man har mista 3 ganger..Jepp. Rimelig lei nå. på 6 pp har jeg vært gravid 4 ganger, men mistet hver gang...
Var hos gyn ifm MA'en så hverken han eller fastlegen vet om de to kjemiske enda. Har vært utredet før og har progesteron liggende fra i høst som jeg kan bruke.Har du vært hos lege? tror du har krav på hjelp etter man har mista 3 ganger..
Ville søkt hjelp en gang tilVar hos gyn ifm MA'en så hverken han eller fastlegen vet om de to kjemiske enda. Har vært utredet før og har progesteron liggende fra i høst som jeg kan bruke.
Usikker på om det er vits i å ta nye prøver. Gikk liksom litt gjennom det med gyn i januar da han tok vannscanning. Han mente vi bare hadde hatt uflaks...