**IKM uke 14**

Hva sier dere damer? Betyr dette positiv? At el nærmer seg? Tok den nå nettopp. Bare lurer på om sjangsene er gode viss det blir litt action ikveld.
Positiv :D Jippi! :D

Nå må snart el kommer her også!! Er på cd19 å el testene er svake. Forrige syklus fikk jeg positiv el test på cd20 så satser på el ikke er så langt unna :) passet for så vidt fint at el ikke har kommet ennå da mannen har vært borte i helga, men æsj... Så kjedelig å vente.

Sent from my iPad using BV Forum

Nå må snart el kommer her også!! Er på cd19 å el testene er svake. Forrige syklus fikk jeg positiv el test på cd20 så satser på el ikke er så langt unna :) passet for så vidt fint at el ikke har kommet ennå da mannen har vært borte i helga, men æsj... Så kjedelig å vente.

Sent from my iPad using BV Forum
Spennende :)

Taster på appen :)

La dagene gå fort til vi får positive tester :)

Da melder jeg meg inn her. Ser ut til ar ikm blir 4. april. Forrige pp endte med en exu, så ting er kanskje litt ustabile, og vi har egentlig ikke prøvd denne runden. Men alltid trivelig med ikm-gruppe:)

Da melder jeg meg inn her. Ser ut til ar ikm blir 4. april. Forrige pp endte med en exu, så ting er kanskje litt ustabile, og vi har egentlig ikke prøvd denne runden. Men alltid trivelig med ikm-gruppe:)
Oppdatert, og velkommen til oss:)
Har fulgt deg litt i prosessen du har vært gjennom, og jeg er helt imponert over din stå på evne. Håper inderlig det snart klaffer for dere, og at spiren blir værende der den skal i 9 mnd.

Oppdatert, og velkommen til oss:)
Har fulgt deg litt i prosessen du har vært gjennom, og jeg er helt imponert over din stå på evne. Håper inderlig det snart klaffer for dere, og at spiren blir værende der den skal i 9 mnd.
Takk for det :) Det hadde vel ikke vært så dumt med en fulltreffer for dere heller nå? Håper det dukker opp mange fine tester her inne fremover!

Når er det folk har tenkt å begynne med sånt?

Da er dpodagene offisielt igang. FF satte kryss og jeg er 3 dpo.

Starter med crinone i morgen. Har tatt det en del pp nå, har forlenget lut.fasen med 1 dag. Ca.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan går det med dere i dag? :) Merker ikke noe spesielt jeg.. Bare fryktelig stikking i høyre side!

Hvordan går det med dere i dag? :) Merker ikke noe spesielt jeg.. Bare fryktelig stikking i høyre side!
Prøver å ikke kjenne etter, jeg vet det er for tidlig til å kjenne noe :p Men er jo ikke til å unngå at jeg får med meg alt som skjer i kroppen i disse dpo-dager! :p
- Går på do hele tiden (jeg bruker å greie å holde meg ganske lenge)
- MYE luft i magen
- Småvondt/murringer i korsrygg

Og ja, jeg vet det er for tidlig til at det skal bety noe og at det helt sikkert har andre naturlige forklaringer :p

Prøver å ikke kjenne etter, jeg vet det er for tidlig til å kjenne noe :p Men er jo ikke til å unngå at jeg får med meg alt som skjer i kroppen i disse dpo-dager! :p
- MYE luft i magen

Og ja, jeg vet det er for tidlig til at det skal bety noe og at det helt sikkert har andre naturlige forklaringer :p
Samme som meg det :) men luft i magen, det er helt grusomt nå de siste to dagene. Jeg har ikke kontroll :p Hvis jeg reiser meg litt opp eller går så kommer det! Helt forferdelig egentlig .. Bedre i dag da, heldigvis. Prøver å ikke kjenne etter selv, men det er altfor vanskelig å la vær :p

Samme som meg det :) men luft i magen, det er helt grusomt nå de siste to dagene. Jeg har ikke kontroll :p Hvis jeg reiser meg litt opp eller går så kommer det! Helt forferdelig egentlig .. Bedre i dag da, heldigvis. Prøver å ikke kjenne etter selv, men det er altfor vanskelig å la vær :p

Haha, håper det ikke blir verre her! :p Håper vi får mange symptomer fremover og til slutt positiv test! :D

- MYE luft i magen

Ja, bare ikke legg så mye i det. Vet det er vanskelig. Jeg har hatt slike "symptomer" nesten hver pp, men har jo ikke vært gravid. Så vi er lett å forvirre i dpo dagene. Anbefaler alle å fylle dagene med andre ting enn å sitte å telle antall doturer og kjenne etter ryggvondter.

Jeg er ikke så mye bedre selv, så disse rådene gjelder også meg selv. Heldigvis har jeg en på snart 2 som tar masse tid, så jeg rekker ikke tenke/kjenne så mye, men tankene kommer innimellom. :)

Ja, bare ikke legg så mye i det. Vet det er vanskelig. Jeg har hatt slike "symptomer" nesten hver pp, men har jo ikke vært gravid. Så vi er lett å forvirre i dpo dagene. Anbefaler alle å fylle dagene med andre ting enn å sitte å telle antall doturer og kjenne etter ryggvondter.

Jeg er ikke så mye bedre selv, så disse rådene gjelder også meg selv. Heldigvis har jeg en på snart 2 som tar masse tid, så jeg rekker ikke tenke/kjenne så mye, men tankene kommer innimellom. :)

Jeg er veldig klar over det! Har hatt det sånn hver måned, selv når vi ikke prøvde ;) Får igrunnen ikke forhåpninger før jeg får ømme bryst, det får jeg så og si aldri ellers :p For min del har jo ikke egget festet seg engang, så å ha noen symptom nå er jo igrunnen umulig :rolleyes:

Hei dere! Jeg lurer på om jeg kan få flytte inn hit? :) Jeg har opprinnelig vært på uke 15, men syklusene mine blir stadig kortere og idag fikk jeg denne testen og max på CBFM! :D Kan jeg føres opp på IKM 5. april, pp7?

Jeg ser at det er MANGE på den dagen allerede, det må jo bare være et godt tegn!! :D

ImageUploadedByBV Forum1395654812.845645.jpg

Lykke til jenter. Håper det blir mange positive gtester neste uke :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Back
Topp