Jeg er jo bare 8 dpo så tviler på noe vises menSpennende da. Jeg og vil være komt så langt (jeg er bare 2 dpo).
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er jo bare 8 dpo så tviler på noe vises menSpennende da. Jeg og vil være komt så langt (jeg er bare 2 dpo).
Jeg og har lyst! Men er såpass realistisk at jeg skjønner at det ikke har noen hensiktJaMorro å teste uansett
Taster på appen![]()
PlutseligJeg er jo bare 8 dpo så tviler på noe vises men
Taster på appen![]()
Hmmm... til helgen er vi invitert på besøk til noen venner, skal overnatte der. Blir garantert middag og vin.
Jeg er 8 dpo på lørdag, så litt tidlig å teste, så uansett utfall av en test 8 dpo, så må jeg stå over vin.
Vi blir 4 stk og det blir "rart" om jeg takker nei til vin. Noen som har "den perfekte unnskyldning" å gi meg?![]()
skriv melding dagen før at du føler deg dårlig men skal komme allikevel, men står over vinen for å ikke gøre det verre..Hmmm... til helgen er vi invitert på besøk til noen venner, skal overnatte der. Blir garantert middag og vin.
Jeg er 8 dpo på lørdag, så litt tidlig å teste, så uansett utfall av en test 8 dpo, så må jeg stå over vin.
Vi blir 4 stk og det blir "rart" om jeg takker nei til vin. Noen som har "den perfekte unnskyldning" å gi meg?![]()
Hva sier dere damer? Betyr dette positiv? At el nærmer seg? Tok den nå nettopp. Bare lurer på om sjangsene er gode viss det blir litt action ikveld.
Du også! Har ikke troen på noe her, men veldig godt å være totalt avslappet til det uansettSå kjekt at du er oppe og går igjen! Håper dette blir den siste IKM-gruppen vi er med i på lang tid!
Sent from my iPhone using BV Forum
Har prøve på det samme nå! Men 8 dpo og tankene henter meg igjenDenne pp skal jeg prøve en ny strategi, bare for å se om jeg klarer å lure meg selv.
Jeg er generelt mye stresset og nervøs ofte, helst uten grunn, og det er selvfølgelig noe som kan ha innvirkning på det at jeg prøver å bli gravid. Tankene om prøving gjør meg ikke mindre stresset og skuffelsen som følger når TR er kommet sitter i alt for lenge.
Denne pp skal jeg rett og slett prøve å lure meg selv, så godt jeg klarer. Vi skal nemlig ikke prøve på baby nå. Nå skal vi ha pause. En graviditet får ikke lov til å melde seg før tidligst i mai. Alt annet er uaktuelt!
Så spørs det bare om jeg klarer å overbevise meg selv om dette da...
Seff. Du er lagt til![]()
Velkommen til oss, kjekt å ha deg med denne uken![]()
Så mange med IKM 5!! Den dagen blir det mange positive tester
Taster på appen![]()
JaIkke sant?? Jeg tenker at det må være et godt tegn!Alle skal få positiv den dagen!
JaOg jeg håper jeg da har hatt positiv i 4 dager
![]()
Det er jeg helt enig, gi oss alle en spire hver, trenger ingen andre gaver jeg daJA, det høres ut som en plan!
Jeg håper og å ha antydning til positiv test da, ettersom jeg ALDRI klarer å holde meg lenger enn 8 DPO
Jeg mistenker at det er litt ferre i IKM gruppene nå som termin blir jul, men da synes jeg at vi andre skal berømmes med verdens beste julegave!!
Det er jeg helt enig, gi oss alle en spire hver, trenger ingen andre gaver jeg da
8 dpo i morgen, jeg sa så kjekt her at jeg skulle vente med å teste til 14 dpo hvis jeg ikke hadde begynt å spotte. Men hallo, såklart jeg må teste i morgenrekker jo aldri å teste noen av pp'ene
![]()
Glede meg til oppdatering i morgen!Det er jeg helt enig, gi oss alle en spire hver, trenger ingen andre gaver jeg da
8 dpo i morgen, jeg sa så kjekt her at jeg skulle vente med å teste til 14 dpo hvis jeg ikke hadde begynt å spotte. Men hallo, såklart jeg må teste i morgenrekker jo aldri å teste noen av pp'ene
![]()
Jeg og gledet meg til å være i dpo-land.. nå angrer jeg, for fy så seint tiden går! Vil begynne å teste!Åh, hurra for tester allerede imorgen!! Jeg har el imorgen tenker jeg, men med lutealfase på bare 11 dager havner vi i samme uke!gleeeder meg til å være i DPOland!