**IKM uke 14**

fjellgeita2016

venter en liten januarskatt
Januarskatter 2015
Mandag 31 mars

Tirsdag 1 april

Onsdag 2 april

Torsdag 3 april


Fredag 4 april

Lørdag 5 april

Søndag 6 april

:DGravid:D:
-Twinkle
- Mio90
- Lineee83

:angry4Tanterød :angry4:
- Frk.Lund
- Vinterdrøm
- derma
- AFA
- Ønskerseg1til
- Babyønske2014
- Medusa_83
- Carros
- Bella75
- Pudder
- Bina
- håperpåettmirakel
- 3nøtter

:confused:Passert IKM:confused::
- Enkefalos, pp 4
- Florida
- Lovebelly
- Tinemor89

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum:)
 
Last edited:
Fant ingen ikm tråd for uke 14, så da opprettet jeg den likegodt selv. Velkommen skal dere være til denne uken, og vi håper at det blir mange desember-barn!
Kjekt hvis dere skriver ned hvilken pp dere er i og:)
 
Endelig :) Jeg har IKM i uke 14 hvertfall, men foreløpig kan du sette meg på mandag 31 mars :)


Taster på appen :)
 
Og pp7 forresten :)


Taster på appen :)
 
Ja vi blir flere etterhvert tenker jeg :D


Taster på appen :)
 
Opp


Taster på appen :)
 
Pp 14. Muligens ikm uke 14. (eller 13 eller 15)

Jeg hadde tenkt å holde meg unna ikm trådene, jeg liker ikke å måtte flytte. Startet i uke 7, ble til 8, endte i 9. Slikt er kjedelig.

Men jeg prøver. Henger her med dere til jeg ser når el kommer

fra app
 
Pp 14. Muligens ikm uke 14. (eller 13 eller 15)

Jeg hadde tenkt å holde meg unna ikm trådene, jeg liker ikke å måtte flytte. Startet i uke 7, ble til 8, endte i 9. Slikt er kjedelig.

Men jeg prøver. Henger her med dere til jeg ser når el kommer

fra app
Veldig kjedlig når en må flytte ja. Har hatt det litt sånn jeg og tidligere. Skal jeg skrive deg opp en dato eller vil du bare henge her?:)
 
Pp 14. Muligens ikm uke 14. (eller 13 eller 15)

Jeg hadde tenkt å holde meg unna ikm trådene, jeg liker ikke å måtte flytte. Startet i uke 7, ble til 8, endte i 9. Slikt er kjedelig.

Men jeg prøver. Henger her med dere til jeg ser når el kommer

fra app
Prøv her først :) Skjønner godt det er kjedelig å flytte... Håper du får bli :D


Taster på appen :)
 
Veldig kjedlig når en må flytte ja. Har hatt det litt sånn jeg og tidligere. Skal jeg skrive deg opp en dato eller vil du bare henge her?:)

Har ingen dato, bare mest trolig denne uken.

Oppdaterer med dato etter el, men inntil videre er ikm usikker.

(det er den muligens etter el også, sist syklus hadde jeg tre mulige datoer for el...ei uke mellom første og siste..)

fra app
 
Skal dere forresten teste etter el denne pp?:)


Taster på appen :)
 
Tviler

fra app
 
Tviler

fra app
Men du har kanskje tydelige EL symptomer? :) Mine er ikke så tydelige så tror jeg tester denne pp bare for å være sikker :)


Taster på appen :)
 
Tvert imot, men jeg har ikke klare tester heller.

Positiv test i ei uke eller mer, og el en gang på midten, kanskje...

fra app
 
Tvert imot, men jeg har ikke klare tester heller.

Positiv test i ei uke eller mer, og el en gang på midten, kanskje...

fra app
Såpass ja! Nei, det skal søren ikke være lett


Taster på appen :)
 
Bruker cbfm på 6 mnd, så får vel bruke den denne pp og. Men merker det er dyrt i lengden, så vet ikke hvor mange pp til jeg gidder bruke den...
Synes du den funker bra da? :)


Taster på appen :)
 
Synes du den funker bra da? :)


Taster på appen :)
Ja er jo veldig fornøyd med den. Har tydeligvis bommet på el tidligere så. Har variert mellom å få el alt fra dag 14 til dag 22. Så etter jeg begynte å bruke monitoren har jeg i det minste vist når el er og deretter funnet frem til ikm (har 13 dagers lutealfase).
 
Ja er jo veldig fornøyd med den. Har tydeligvis bommet på el tidligere så. Har variert mellom å få el alt fra dag 14 til dag 22. Så etter jeg begynte å bruke monitoren har jeg i det minste vist når el er og deretter funnet frem til ikm (har 13 dagers lutealfase).
Så bra :D Synes den er litt vel dyr jeg da, men hvis ikke det klaffer så må jeg jo nesten gi det et forsøk


Taster på appen :)
 
Back
Topp