**IKM uke 14**

gjøre alt for å få det til skulle det stå :p
 
Har mest trolig IKM 3. april, men med denne syklusen vet man aldri :/ Dette er vår første "ekte" pp, vi har ikke hatt sjans å prøvd rundt el enda, så jeg vet ikke om jeg skal rekne det som prøveperioder? Vi har hvertfall pratet om å prøvd siden desember :)
 
Har mest trolig IKM 3. april, men med denne syklusen vet man aldri :/ Dette er vår første "ekte" pp, vi har ikke hatt sjans å prøvd rundt el enda, så jeg vet ikke om jeg skal rekne det som prøveperioder? Vi har hvertfall pratet om å prøvd siden desember :)
Så koselig at det begynner å komme flere hit :) Lykke til :D

Vi begynte å prøve for 7 mnd siden, men har ikke klart å kunne kartlegge el før nå men sier allikevel jeg er på pp7 siden det er så lenge siden jeg sluttet med prevensjon og det var jo da vi begynte :)
 
Jeg vil bare minne om at det er fint om dere sier ifra i Oppropslisten dersom dere blir gravide og flytter til terminforum. Det er jo helt nytt at vi har oppropsliste så jeg tenker at fremover kan vi kanskje ha det med i første innlegget i nye IKM-uke-tråder.

Altså en sånn beskjed nederst i hovedinnlegget:
"Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :)"

Så nå løper jeg rundt og gir beskjeden i alle IKM-trådene og så får vi kanskje en godt fungerende oppropsliste her inne nå som vi snart får skjult gruppe.

Da sniker jeg meg ut igjen. :)
 
I morgen begynner jakten på EL. La den komme tidlig denne måneden :)


Taster på appen :)
 
Har såååå lyst på 2014-baby <3 Krysser fingrene for oss alle denne måneden :)
 
Ja, vi får håpe denne uken får mange positive tester :)


Taster på appen :)
 
Jeg og!! Siste sjanse for 2014. Begynte med EL tester i dag :)


Taster på appen :)
Spennende. Før vi begynte å prøve var mannen og jeg enige i at vi ønsket ikke barn født i november eller desember. MEN nå når det har drøyd så lenge så kan baby komme når som helst bare h*n kommer en gang.
Her tipper jeg monitoren spør etter første test imorgen:)
 
Spennende. Før vi begynte å prøve var mannen og jeg enige i at vi ønsket ikke barn født i november eller desember. MEN nå når det har drøyd så lenge så kan baby komme når som helst bare h*n kommer en gang.
Her tipper jeg monitoren spør etter første test imorgen:)


Sånn har jeg alltid tenkt også. Har to barn fra før av, en er fødtt tidlig på våren og en er født sent på høsten. Så ja, ser definitivt mer positivt med å være født på våren, med tanke på utvikling etc ved skolestart. Men dette vil jevne seg ganske greit ut etterhvert som de blir større.
 
Ikm ca 3.april

Pp10!!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tante kreket har Ingen planer om å reise. Bare blør og blør og blør.

fra appen :)
 
Tante kreket har Ingen planer om å reise. Bare blør og blør og blør.

fra appen :)
Det var da fælt da? Er det ikke lenge siden hun kom?
 
Back
Topp