Nei, så denne mnd, da skal vi alt for å få til dette!!Det finnes ingen andre alternativer
fra appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, så denne mnd, da skal vi alt for å få til dette!!Det finnes ingen andre alternativer
fra appen
Så koselig at det begynner å komme flere hit Lykke tilHar mest trolig IKM 3. april, men med denne syklusen vet man aldri :/ Dette er vår første "ekte" pp, vi har ikke hatt sjans å prøvd rundt el enda, så jeg vet ikke om jeg skal rekne det som prøveperioder? Vi har hvertfall pratet om å prøvd siden desember
Jaaa, håper sånn. (Å håper jeg er en av de heldige denne gangen).Ja, vi får håpe denne uken får mange positive tester
Taster på appen
Jeg og!! Siste sjanse for 2014. Begynte med EL tester i dagJaaa, håper sånn. (Å håper jeg er en av de heldige denne gangen).
Spennende. Før vi begynte å prøve var mannen og jeg enige i at vi ønsket ikke barn født i november eller desember. MEN nå når det har drøyd så lenge så kan baby komme når som helst bare h*n kommer en gang.Jeg og!! Siste sjanse for 2014. Begynte med EL tester i dag
Taster på appen
Spennende. Før vi begynte å prøve var mannen og jeg enige i at vi ønsket ikke barn født i november eller desember. MEN nå når det har drøyd så lenge så kan baby komme når som helst bare h*n kommer en gang.
Her tipper jeg monitoren spør etter første test imorgen
Oppdatert!Ikm ca 3.april
Pp10!!!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Kunne ikke vært mer enig.Nei, så denne mnd, da skal vi alt for å få til dette!!
Det var da fælt da? Er det ikke lenge siden hun kom?Tante kreket har Ingen planer om å reise. Bare blør og blør og blør.
fra appen
5 dagen med blod :/ og det er ikke spotting heller skulle jo vært ferdig med hele driten nå. Er så nedtur.Det var da fælt da? Er det ikke lenge siden hun kom?