Nei, så denne mnd, da skal vi alt for å få til dette!!Det finnes ingen andre alternativer
fra appen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, så denne mnd, da skal vi alt for å få til dette!!Det finnes ingen andre alternativer
fra appen![]()
Så koselig at det begynner å komme flere hitHar mest trolig IKM 3. april, men med denne syklusen vet man aldri :/ Dette er vår første "ekte" pp, vi har ikke hatt sjans å prøvd rundt el enda, så jeg vet ikke om jeg skal rekne det som prøveperioder? Vi har hvertfall pratet om å prøvd siden desember![]()
Jaaa, håper sånn. (Å håper jeg er en av de heldige denne gangenJa, vi får håpe denne uken får mange positive tester
Taster på appen![]()
Jeg og!! Siste sjanse for 2014. Begynte med EL tester i dagJaaa, håper sånn. (Å håper jeg er en av de heldige denne gangen).
Spennende. Før vi begynte å prøve var mannen og jeg enige i at vi ønsket ikke barn født i november eller desember. MEN nå når det har drøyd så lenge så kan baby komme når som helst bare h*n kommer en gang.Jeg og!! Siste sjanse for 2014. Begynte med EL tester i dag
Taster på appen![]()
Spennende. Før vi begynte å prøve var mannen og jeg enige i at vi ønsket ikke barn født i november eller desember. MEN nå når det har drøyd så lenge så kan baby komme når som helst bare h*n kommer en gang.
Her tipper jeg monitoren spør etter første test imorgen![]()
Oppdatert!Ikm ca 3.april
Pp10!!!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Kunne ikke vært mer enig.Nei, så denne mnd, da skal vi alt for å få til dette!!
Det var da fælt da? Er det ikke lenge siden hun kom?Tante kreket har Ingen planer om å reise. Bare blør og blør og blør.
fra appen![]()
5 dagen med blod :/ og det er ikke spotting hellerDet var da fælt da? Er det ikke lenge siden hun kom?