**IKM uke 14**

Åh, er det bare meg som blir frustrert av slike nettsider? På nettsiden altformamma.no som ofte er en av de øverste resultatene på Google, sier de dette for folk som ønsker å bli gravid men ikke vet når el er:

"Har du en uregelmessig syklus, så må du telle fra første mulige dag du kan bli gravid, og helgardere frem til siste mulige dag. Man vet med sikkerhet at mensen kommer 14 dager etter eggløsning, det er ikke sikkert at eggløsningen kommer 14 dager etter mensen, som man trodde tidligere."

Dette er jo fullstendig feilinfo!! Lutealfasen varierer jo fra 10-15 dager. Dersom jeg hadde fulgt dette rådet med min 11 dagers lutealfase ville jeg jo ikke klaffet...

http://altformamma.no/artikler/10/article/item/null/-treffe-en-eggloesning

Sent from my iPad using BV Forum

Åh, er det bare meg som blir frustrert av slike nettsider? På nettsiden altformamma.no som ofte er en av de øverste resultatene på Google, sier de dette for folk som ønsker å bli gravid men ikke vet når el er:

"Har du en uregelmessig syklus, så må du telle fra første mulige dag du kan bli gravid, og helgardere frem til siste mulige dag. Man vet med sikkerhet at mensen kommer 14 dager etter eggløsning, det er ikke sikkert at eggløsningen kommer 14 dager etter mensen, som man trodde tidligere."

Dette er jo fullstendig feilinfo!! Lutealfasen varierer jo fra 10-15 dager. Dersom jeg hadde fulgt dette rådet med min 11 dagers lutealfase ville jeg jo ikke klaffet...

Dette virket jo ikke helt riktig. Greit nok at de fleste har ganske lik lutealfase hver syklus, men 14 dager er bare det som er gjennomsnittet.

Det er ikke rart det er mange forvirrede prøvere rundt omkring :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt lavere temp i dag, EL-testen var sterk, men ikke positiv, slik den var i går. Har litt murringer i korsryggen, så tipper EL skjer ca. nå :D

Hmm...Skulle tro at slike seriøse nettsider dobbeltsjekket informasjonen som de videreformidler...

Fy søren, denne korsryggen... Er så vond :( pleier å få det to dager før TR men det er jo altfor tidlig å få TR vondt nå :(

Taster på appen :)

Fy søren, denne korsryggen... Er så vond :( pleier å få det to dager før TR men det er jo altfor tidlig å få TR vondt nå :(

Vi får håpe det er et godt tegn! :)

Takk for det :) Det hadde vel ikke vært så dumt med en fulltreffer for dere heller nå? Håper det dukker opp mange fine tester her inne fremover!

Når er det folk har tenkt å begynne med sånt?
:)
Nei det hadde ikke vært dumt. Det har jo tatt litt tid. Så tror jeg begynner å grine hvis/når testen er positiv.
Håper på mange positive tester fremover ja:)
Hurra for å være dpo.

Er ikke lenge igjen nå, for din del :D
Jeg skal begynne å teste i morgen. Ikke fordi jeg tror den blir positiv, men jeg har 20 tester som snart går ut på dato :p

Takk for det :) Det hadde vel ikke vært så dumt med en fulltreffer for dere heller nå? Håper det dukker opp mange fine tester her inne fremover!

Når er det folk har tenkt å begynne med sånt?
Jeg begynner å teste i morgen! Mest for å ha noe å teste og bli kvitt testene som snart går ut på dato :p

Hei dere! Jeg lurer på om jeg kan få flytte inn hit? :) Jeg har opprinnelig vært på uke 15, men syklusene mine blir stadig kortere og idag fikk jeg denne testen og max på CBFM! :D Kan jeg føres opp på IKM 5. april, pp7?

Jeg ser at det er MANGE på den dagen allerede, det må jo bare være et godt tegn!! :D

Vis vedlegget 54739

Seff. Du er lagt til:)
Velkommen til oss, kjekt å ha deg med denne uken:)

Jeg skal begynne å teste i morgen. Ikke fordi jeg tror den blir positiv, men jeg har 20 tester som snart går ut på dato :p

Du er 8 dpo i morgen? :) Blir spennende! Om å gjøre å bruke dem opp da ja :p

Da melder jeg meg inn her. Ser ut til ar ikm blir 4. april. Forrige pp endte med en exu, så ting er kanskje litt ustabile, og vi har egentlig ikke prøvd denne runden. Men alltid trivelig med ikm-gruppe:)

Så kjekt at du er oppe og går igjen! Håper dette blir den siste IKM-gruppen vi er med i på lang tid!

Back
Topp