**IKM uke 14**

Denne pp'en har jeg hatt positiv el-test
Og om halvannen ukes tid skal det være minst like mange positive tester som vi har hatt denne helgen!
Å, det håper jeg virkelig! :D :D

Noen andre som har litt el lignende smerter rundt 5/6 dpo? Som kan berolige meg litt og få meg til å tro på el testene mine :P

Noen andre som har litt el lignende smerter rundt 5/6 dpo? Som kan berolige meg litt og få meg til å tro på el testene mine :p
Jeg kan ikke snakke av erfaring, men er det ikke rundt da egget fester seg? :D

Jeg kan ikke snakke av erfaring, men er det ikke rundt da egget fester seg? :D
Jeg aner ikke jeg... Får bare vente og se. Klarer ikke helt å skjønne hvorfor jeg stoler mer på appen enn på el testene mine :p er vel fordi vi ikke la inn aksjer de 3 dagene appen mener el kanskje kommer :) Men la inn dagen før da, hvis testene skulle lurt meg (noe jeg tviler på)

Tror du skal stole mer på testene enn appen. Appen viser bare ca. Eggeløsning. Testene reagerer jo på kroppen din sine signaler om El. Tror du har hode sjanser eg. Krysser alt som kryssest kan ;)

Tror du skal stole mer på testene enn appen. Appen viser bare ca. Eggeløsning. Testene reagerer jo på kroppen din sine signaler om El. Tror du har hode sjanser eg. Krysser alt som kryssest kan ;)
Ja jeg er jo helt enig med deg :) tror appen skriver det pga mine tidligere sykluser har vært på 38,39 dager og da har EL vært på Cd21 men nå er jo syklusene kortere så får bare krysse det som krysses kan :D

Taster på appen :)

Jeg aner ikke jeg... Får bare vente og se. Klarer ikke helt å skjønne hvorfor jeg stoler mer på appen enn på el testene mine :p er vel fordi vi ikke la inn aksjer de 3 dagene appen mener el kanskje kommer :) Men la inn dagen før da, hvis testene skulle lurt meg (noe jeg tviler på)
Man har kanskje en tendens til å overtenke og kanskje tenke litt negativt i dpo :p Om dine tidligere sykluser har vært lenger enn denne regner nok appen feil :)

Man har kanskje en tendens til å overtenke og kanskje tenke litt negativt i dpo :p Om dine tidligere sykluser har vært lenger enn denne regner nok appen feil :)
Ja, nå er jeg ferdig med appen :p

Hva sier dere damer? Betyr dette positiv? At el nærmer seg? Tok den nå nettopp. Bare lurer på om sjangsene er gode viss det blir litt action ikveld.

Vedlegg

• IMG_20140323_204627.jpg
    IMG_20140323_204627.jpg
    664 KB · Visninger: 50
Hva sier dere damer? Betyr dette positiv? At el nærmer seg? Tok den nå nettopp. Bare lurer på om sjangsene er gode viss det blir litt action ikveld.
Jeg vil si denne er positiv jeg altså :D

Det er vertfall to helt like sterke streker. Så Lh-stigningen er der. Da slipoer jeg å bytte ikm-gruppe. Jippi! :D
Jippi :D

Stikker i puppa! Au. 2 dpo. Ikke at det trenger å bety noe da

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg vil også si at den er positiv:) Nå er der bare til å gi jernet de neste dagene ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vil si at den er positiv:) Nå er der bare til å gi jernet de neste dagene ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Konge. Blir så glad! Tror dagen man finner El er en av de beste dagene fyllt av forhåpning om å kanskje få det til. :-) Blir spennende å se hva resten sier imorgen. :-)

Konge. Blir så glad! Tror dagen man finner El er en av de beste dagene fyllt av forhåpning om å kanskje få det til. :) Blir spennende å se hva resten sier imorgen. :)

Helt enig! Jeg har vært ganske oppgitt disse dagene, men i dag, da testen ble positiv, var det plutselig mye håp igjen!

Back
Topp