**IKM uke 14**

Dere som har vært gravide før, når merkemed s dere det og hva merket dere? :)

Taster på appen :)
Jeg merket det noen dager før ikm. Veldig ømme pupper. Pleier aldri å ha det, så da var mistanken stor. Trodde jeg fikk mens, men så var det en festeblødning. Tror det var også noen dager før ikm.

Jeg lurer på om EL har vært nå..? Har hatt svakere streker siden mandagen, og i dag var den på det svakeste på lenge. Men jeg klarte ikke å holde meg lenger enn drøye tre timer, så kan jo være derfor. Er litt splitta i så fall. Utrolig deilig hvis jeg endelig er dpo, men da ble det minimalt med aksjer som ble lagt inn denne pp. Siste aksje ble lagt natt til mandag (og en uke før det igjen...), og jeg kjente veldig stikking på onsdag. Håper ikke EL var da, for da vet jeg ikke om soldatene holdt ut til da :( Typisk siden vi var SÅ flinke i starten da jeg trodde det nærmet seg. Jaja, vi får bare vente og se, og om det ikke blir positiv test, skal det bli godt å begynne på ny pp med blanke ark og forhååååpentligvis uten så mye tull.

Når EL har vært, vil vel ikke LH stige igjen? Så jeg kan regne med at EL i så fall var rundt tiden med den siste sterke streken? Hadde jo sterk strek på lørdag også, men det ville jo vært rart at LH skulle stige igjen på mandag da hvis egget hadde sluppet.

Detta er jo nesten rocket science!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kanskje det er da det klaffer? Når man ikke helt vet når el er, og kanskje slapper litt mer av :) Det skal heller ikke mer til enn en soldat ;)
Jeg og har trodd at el-testene blir svakere etter el, men vet ikke om det er fakta :)

Når forventer du el? Kan plutselig komme :)

I dag. Men forrige pp kom EL 4 dager seinere enn forventet, så vet jo aldri :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ifølge babyverden appen skal jeg ha EL 20, altså i går. Men i følge testene mine er jeg jo 5 dpo. Så nå er jeg kjempe usikker på om EL var i går og jeg har gått glipp av det. Men samtidig hadde jeg jo så EL smerter i magen her for noen dager siden.. Men i kveld, kjempe vondt i korsryggen som også kan være EL. Ååååå... Jeg er så forvirra

I dag. Men forrige pp kom EL 4 dager seinere enn forventet, så vet jo aldri :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hmm.. denne kroppen er ikke alltid så lett å skjønne :) Håper du ikke må vente lenge på el hvertfall! :)

Ifølge babyverden appen skal jeg ha EL 20, altså i går. Men i følge testene mine er jeg jo 5 dpo. Så nå er jeg kjempe usikker på om EL var i går og jeg har gått glipp av det. Men samtidig hadde jeg jo så EL smerter i magen her for noen dager siden.. Men i kveld, kjempe vondt i korsryggen som også kan være EL. Ååååå... Jeg er så forvirra

Om du har el-smerter i dag skal vell en el-test være positiv om det er el? :) Kanskje det er egget som fester seg ;)

Om du har el-smerter i dag skal vell en el-test være positiv om det er el? :) Kanskje det er egget som fester seg ;)
Har jo ikke tatt EL test etter den ble negativ etter to positive..

Har jo ikke tatt EL test etter den ble negativ etter to positive..

Men om du tok en nå vil den vel slå ut positiv om du har el? Du hadde mest sannsynlig el da du hadde to positive el-tester :) Men kroppen er ikke alltid så lett å forstå seg på :confused:

Men om du tok en nå vil den vel slå ut positiv om du har el? Du hadde mest sannsynlig el da du hadde to positive el-tester :) Men kroppen er ikke alltid så lett å forstå seg på :confused:
Ja, men selvom jeg har drikki og vært på do? Å, man blir helt tullete i hodet sitt.

Tester vil vel alltid gi deg et sikrere svar enn all verdens apper. Med mindre det er en app du kan legge inn temperatur i, vil den jo bare gi deg antatt EL ut ifra gjennomsnittet. Og sykluser kan variere veldig fra gang til gang. Nå kan man jo få positiv test uten at egget slipper, men det er vel ikke det mest vanlige :)

Tester vil vel alltid vise et sikrere resultat enn all verdens apper. Med mindre det er en app du kan legge inn temperatur i, vil den jo bare gi deg antatt EL ut ifra gjennomsnittet. Og sykluser kan variere veldig fra gang til gang. Nå kan man jo få positiv test uten at egget slipper, men det er vel ikke det mest vanlige :)

Jeg er så dum.... Appen viste neste EL... Altså 20 april :p Haha. Huff...

Ja har lest at de kan vise positive uten at egget slipper.. Håper jo ikke det er tilfelle her da!

Ja, men selvom jeg har drikki og vært på do? Å, man blir helt tullete i hodet sitt.

Hmm.. kanskje litt upålitelig da ja.. men som enkefalos og sier hadde jeg stolt mer på positive el-tester enn en app :)

Jeg er så dum.... Appen viste neste EL... Altså 20 april :p Haha. Huff...

Ja har lest at de kan vise positive uten at egget slipper.. Håper jo ikke det er tilfelle her da!

Jamen da er det ikke så rart :D Vi får satse på at det er festesmerter!

Jamen da er det ikke så rart :D Vi får satse på at det er festesmerter!

Ja, da håper jeg heller det er det :p Er det mulig å bli rørete..

Ja, da håper jeg heller det er det :p Er det mulig å bli rørete..

Hehe, kan godt forstå at man blir litt surrete når man er dpo og bare går og venter! :)

Back
Topp