**IKM uke 14**

ImageUploadedByBV Forum1395571223.052593.jpg

Fortsatt positiv el test, ikke sant? Men tempen gikk opp endel i dag da... Hmm

Leo vil bli storebror <3

Nå har tempen steget og jeg er nok 2 dpo idag. Fertilityfriend setter el i morgen. Vips så er det bare ei uke (les:100 år) til jeg kan begynne å tenke på å teste.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her hos meg har situasjonen snudd:) En time etter at jeg i går klaget over manglende tegn på EL, dukket det opp mengder EL-slim :P I tillegg fikk jeg denne flotte EL-testen i dag :D
ImageUploadedByBV Forum1395576160.426353.jpg

Jeg blir så forvirra av denne kroppen. Får litt EL smerter nå de siste to dagene. Kommer ikke slim ut men var lotion lignende når jeg kjente på tappen :p MEN det er på tide at jeg stoler på de EL testene mine altså. Og mannen sa det var veeldig annderledes i sengekosen de dagene jeg hadde positiv og negativ test :p så jeg må bare stole på at EL har vært og ikke begynne å tulle

Taster på appen :)

Nå har tempen steget og jeg er nok 2 dpo idag. Fertilityfriend setter el i morgen. Vips så er det bare ei uke (les:100 år) til jeg kan begynne å tenke på å teste.

Når begynner du å teste? :) Dagene går såååå seint!

Her hos meg har situasjonen snudd:) En time etter at jeg i går klaget over manglende tegn på EL, dukket det opp mengder EL-slim :p I tillegg fikk jeg denne flotte EL-testen i dag :D Vis vedlegget 54594

Hehe, ja, det snur veldig fort! :D

Kan hende jeg må flytte ikm gruppe til uke 15 hvis eg ikke får EL imorgen. Men kan hende jeg henger her litt alikevel. Er så mange kjekke damer her inne. :-) Men ser ut som det snart skjer noe for testene idag og igår var litt sterkere enn i forigårs.
Er det flere som fortsatt venter på El?

Kan hende jeg må flytte ikm gruppe til uke 15 hvis eg ikke får EL imorgen. Men kan hende jeg henger her litt alikevel. Er så mange kjekke damer her inne. :) Men ser ut som det snart skjer noe for testene idag og igår var litt sterkere enn i forigårs.
Er det flere som fortsatt venter på El?

Jeg fikk positiv el-test i dag. Er spent på om testen er negativ eller positiv i morgen . :)

Så mange med positive tester i dag :)

Så mange med positive tester i dag :)

Og om halvannen ukes tid skal det være minst like mange positive tester som vi har hatt denne helgen!

Og om halvannen ukes tid skal det være minst like mange positive tester som vi har hatt denne helgen!
Det håper jeg virkelig!!

Back
Topp