Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt positiv jaVis vedlegget 54586
Fortsatt positiv el test, ikke sant? Men tempen gikk opp endel i dag da... Hmm
Leo vil bli storebror <3
![]()
Fremdeles positiv jaVis vedlegget 54586
Fortsatt positiv el test, ikke sant? Men tempen gikk opp endel i dag da... Hmm
Leo vil bli storebror <3
![]()
Når begynner du å teste?Nå har tempen steget og jeg er nok 2 dpo idag. Fertilityfriend setter el i morgen. Vips så er det bare ei uke (les:100 år) til jeg kan begynne å tenke på å teste.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, ja, det snur veldig fort!Her hos meg har situasjonen snuddEn time etter at jeg i går klaget over manglende tegn på EL, dukket det opp mengder EL-slim
I tillegg fikk jeg denne flotte EL-testen i dag
Vis vedlegget 54594
Sent from my iPhone using BV Forum
Kan hende jeg må flytte ikm gruppe til uke 15 hvis eg ikke får EL imorgen. Men kan hende jeg henger her litt alikevel. Er så mange kjekke damer her inne.Men ser ut som det snart skjer noe for testene idag og igår var litt sterkere enn i forigårs.
Er det flere som fortsatt venter på El?
Heldige duJeg fikk positiv el-test i dag. Er spent på om testen er negativ eller positiv i morgen .![]()
10 dpo? Har kort lutealfase, mens kommer ofte på 11-12 dpo.Når begynner du å teste?Dagene går såååå seint!
Ca da jeg har tenkt å teste også10 dpo? Har kort lutealfase, mens kommer ofte på 11-12 dpo.
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har også fått positiv el- test i dag!!![]()
Så mange med positive tester i dag
Taster på appen![]()
Det håper jeg virkelig!!Og om halvannen ukes tid skal det være minst like mange positive tester som vi har hatt denne helgen!