**IKM uke 14**

Blir det mange aprilsnarrer her da? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe, nei, det var ikke det vi lærte i naturfagsundervisningen på ungdomsskolen :p
Så liiiiiivredd en var for å bli gravid før, herremin, det er jo "klin umulig"!!

Blir det mange aprilsnarrer her da? :)

Hehe, det har jeg ikke tenkt på engang :p Om jeg tester 1. april er det vell ingen som tror på meg da :p

Så liiiiiivredd en var for å bli gravid før, herremin, det er jo "klin umulig"!!

Haha, ja! Fikk jo intrykk av at bare man hadde ubeskyttet sex en gang så var man gravid! :eek:

Dere som har vært gravide før, når merket dere det og hva merket dere? :)

Taster på appen :)

Å heiane med el smerter jeg har denne gangen. Det skikkelig murrer og står på. Kan ikke huske at det pleier være så ille. Er svimmel og periodvis kvalm og. Andre som har det sånn rundt el?

Dere som har vært gravide før, når merket dere det og hva merket dere? :)

Da jeg var gravid merket jeg det på at jeg hadde ømme pupper, og litt rar følelse nede i magen når jeg tømte blæra :p Men da var jeg så avslappet i forhold til prøvingen at jeg ikke visste hvor mange dpo jeg var. Tok test og den var veldig positiv :)

Å heiane med el smerter jeg har denne gangen. Det skikkelig murrer og står på. Kan ikke huske at det pleier være så ille. Er svimmel og periodvis kvalm og. Andre som har det sånn rundt el?
Jeg bruker egentlig ikke å ha el-smerter, men kjente det litt denne gangen :) Har også opplevd kvalme på morgenen disse dagene. Men det kan være jeg kjenner veldig etter også :p Kanskje det betyr at man er ekstra fruktbar? :D

Jeg bruker egentlig ikke å ha el-smerter, men kjente det litt denne gangen :) Har også opplevd kvalme på morgenen disse dagene. Men det kan være jeg kjenner veldig etter også :p Kanskje det betyr at man er ekstra fruktbar? :D
Jeg hadde også veldig EL smerter denne gangen og uvel dagene rundt el :) gullegget ;)

Går sikkert mye på at en kjenner etter, for jeg har aldrk tenkt over el og elsmerter før nå når vi begynte å prøve...

Jeg begynner å lure på om jeg må over til uke 16 etter hvert. Har ingen tegn på alt EL nærmer seg ennå. 0 fruktbar utflod og EL-tester som såvidt viser teststreken. Har pleid å ha EL på ganske lik tid, så rart at alt lar seg vente på.

Sent from my iPhone using BV Forum

Mente selvsagt uke 15. Håper ikke jeg må over til uke 16 ;)

Går sikkert mye på at en kjenner etter, for jeg har aldrk tenkt over el og elsmerter før nå når vi begynte å prøve...
Tror jeg og :) Samme med symptomer rundt ikm :p Jeg har ømme bryster hele måneden jeg snart, og tenker selvsagt at det er et tegn på graviditet :p

Jeg lurer på om EL har vært nå..? Har hatt svakere streker siden mandagen, og i dag var den på det svakeste på lenge. Men jeg klarte ikke å holde meg lenger enn drøye tre timer, så kan jo være derfor. Er litt splitta i så fall. Utrolig deilig hvis jeg endelig er dpo, men da ble det minimalt med aksjer som ble lagt inn denne pp. Siste aksje ble lagt natt til mandag (og en uke før det igjen...), og jeg kjente veldig stikking på onsdag. Håper ikke EL var da, for da vet jeg ikke om soldatene holdt ut til da :( Typisk siden vi var SÅ flinke i starten da jeg trodde det nærmet seg. Jaja, vi får bare vente og se, og om det ikke blir positiv test, skal det bli godt å begynne på ny pp med blanke ark og forhååååpentligvis uten så mye tull.

Når EL har vært, vil vel ikke LH stige igjen? Så jeg kan regne med at EL i så fall var rundt tiden med den siste sterke streken? Hadde jo sterk strek på lørdag også, men det ville jo vært rart at LH skulle stige igjen på mandag da hvis egget hadde sluppet.

Detta er jo nesten rocket science!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg begynner å lure på om jeg må over til uke 16 etter hvert. Har ingen tegn på alt EL nærmer seg ennå. 0 fruktbar utflod og EL-tester som såvidt viser teststreken. Har pleid å ha EL på ganske lik tid, så rart at alt lar seg vente på.

Når forventer du el? Kan plutselig komme :)

Back
Topp