Det synes jeg ogTror det blir utrolig koselig med desemberbaby ogDet er jo den koseligeste tiden på året fra før (syns jeg) så med baby blir det jo bare enda bedre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det synes jeg ogTror det blir utrolig koselig med desemberbaby ogDet er jo den koseligeste tiden på året fra før (syns jeg) så med baby blir det jo bare enda bedre
![]()
Åå, som jeg gleder meg! Håper bare det klaffer nå da!Det synes jeg ogOg når sommeren kommer er babyene våre blitt litt store og kan kose seg i sanda
![]()
Såklart det gjør detÅå, som jeg gleder meg! Håper bare det klaffer nå da!![]()
Så bra da!Såklart det gjør detJeg har bestilt
![]()
Tester du så tidlig?Så bra da!Da regner jeg med positiv test rundt 9-10 dpo
![]()
Prøver å ikke gjøre det, men ender alltid opp med å teste mye tidligere enn jeg planleggerTester du så tidlig?![]()
Denne pp har jeg 0 stk g tester liggende. Forrige pp begynte jeg å teste altfor tidlig, bare tull. Tester om ikke tr kommer. Prøve...Prøver å ikke gjøre det, men ender alltid opp med å teste mye tidligere enn jeg planlegger![]()
Sikkert lurt å ikke ha noe liggendeDenne pp har jeg 0 stk g tester liggende. Forrige pp begynte jeg å teste altfor tidlig, bare tull. Tester om ikke tr kommer. Prøve...
Sent from my iPhone using BV Forum
Ved positiv test kommer som regel EL 24-48 timerNoen som er gode på dette med el og el-tester? Er det 12-36 timer etter første positive el-test egget slipper eller er det 12-36 timer etter siste positive? Og når el-testen er negativ igjen da har egget sluppet, men blir el-testen negativ rett etter eggløsning eller bruker kroppen litt tid på å få ned lh nivåene? Haha, får så mange spørsmål i disse el-tiderOg ja, når er 1 dpo? Er det dagen etter negativ el-test eller samme dagen som negativ el-test?
![]()
Takk! Har lest så mye forskjellig, så er fort gjort å bli litt forvirretVed positiv test kommer som regel EL 24-48 timerOg ved negativ test skal EL ha vært og du er 1dpo
Taster på appen![]()
Jeg fikk hvertfall negativ etter 48 timer og EL smerter ved ca 40 timer så stemte for meg hvertfallTakk! Har lest så mye forskjellig, så er fort gjort å bli litt forvirret![]()
Gleder meg til å være i dpo-landJeg fikk hvertfall negativ etter 48 timer og EL smerter ved ca 40 timer så stemte for meg hvertfall
Taster på appen![]()
Ja, man blir ganske utålmodig og på symptomjakt hele tidenGleder meg til å være i dpo-landSelv om jeg blir uendelig utålmodig..
![]()
Hehe, funker det?Ja, man blir ganske utålmodig og på symptomjakt hele tiden
Men nå prøve jeg bare å la vær å tenke så mye på det
Taster på appen![]()
Tja, funker bedre nå enn forrige ppHehe, funker det?![]()
Det gjør jeg ogTja, funker bedre nå enn forrige ppjeg tar meg jo selv i å drømme litt, se på babyting. Men det gjør jeg jo uansett hvor i syklusen jeg er
Taster på appen![]()
Hihi, så søttDet gjør jeg ogJeg har allerede kjøpt inn første bodyen jeg..
Er jo helt overbevist om at det klaffer og tenkte å gi den til mannen den dagen jeg tester positivt
Skummelt..
Det er jo igrunnen dritskummelt, men har gjemt den langt inn i skapetHihi, så søttJeg tenkte også å gi en slik for å fortelle at jeg er gravid, men tror jeg venter med å kjøpe den til jeg tester positivt
er så lei av å bli skuffa! Og orker da ikke se på den ene babytingen mnd etter mnd!
Taster på appen![]()