Tell me about it.... Prøving tar laaaaaaaang tid...Dpo dagene går sååå saaakte...
Taster på appen![]()
fra appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tell me about it.... Prøving tar laaaaaaaang tid...Dpo dagene går sååå saaakte...
Taster på appen![]()
Jaaa, sååå leiTell me about it.... Prøving tar laaaaaaaang tid...
fra appen![]()
Det var litt av et testegalleriThank yooou :-* (fikk plutselig ikke til å quote, men det var takk for at jeg får være her)
Jeg kan jo poste de håpløse testene mine her også..Det er litt rotete siden jeg har ofte tatt flere ganger om dagen for å være heeelt sikkert på at jeg ikke har gått glipp av noe
Tester nå bare på formiddagen. Den nederste testen er fra i går før den er tørka, derfor ser den litt sterk ut. Men den er altså negativ. Og dagens test var enda svakere. Så jeg håper jo at EL har vært! Men kjenner jeg denne syklusen rett, kommer jeg nok til å få en nesten positiv test i løpet av en dag eller to igjen..
![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Her er du hjertlig velkommen!Jeg føler ikke at jeg hører hjemme noe stedKan jeg henge litt her? Det nærmeste jeg har vært positiv EL-test var på mandag, og EL rundt da kunne stemt med mange andre symptomer. Så kan godt sette meg opp på 1. april med fare for at jeg må flytte på meg ytterligere.
Det var litt av et testegalleriHåper EL har vært da
Taster på appen![]()
Hihi, takk for detHer er du hjertlig velkommen!Håper du har hatt el og blir med oss til desember om et par uker
![]()
Ja, her er det veldig koselig!Hihi, takk for detVirker som en hyggelig IKM-gruppe
Ja, det har blitt noen tester for å si det sånn...Håper ikke jeg trenger å bruke så veldig mange flere snart!
Gla for at du henger her inneJeg føler ikke at jeg hører hjemme noe stedKan jeg henge litt her? Det nærmeste jeg har vært positiv EL-test var på mandag, og EL rundt da kunne stemt med mange andre symptomer. Så kan godt sette meg opp på 1. april med fare for at jeg må flytte på meg ytterligere.
I like måteGla for at du henger her inne![]()
Hva skjer?Kan stryke meg fra lista .
fra appen![]()
Men dere må jo prøve kjære degBlir ikke desember her. Tror det er for sent,og 0 sex
fra appen![]()
Orker ikke mase mer,han vant. Tar meg en "pause" til det er bra nok for mannen.Men dere må jo prøve kjære deg
Taster på appen![]()
Liker ikkeOrker ikke mase mer,han vant. Tar meg en "pause" til det er bra nok for mannen.![]()
fra appen![]()
Asj så kjedlig da. Er du sikker på at jeg skal stryke deg da? Hvis der er en liten sjangse så kan du jo stå?Ikke jeg heller. Men ,jeg har vel ikke så mye valg :/
fra appen![]()