Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så liiiiiivredd en var for å bli gravid før, herremin, det er jo "klin umulig"!!Hehe, nei, det var ikke det vi lærte i naturfagsundervisningen på ungdomsskolen![]()
Hehe, det har jeg ikke tenkt på engangBlir det mange aprilsnarrer her da?
Sent from my iPad using BV Forum
Haha, ja! Fikk jo intrykk av at bare man hadde ubeskyttet sex en gang så var man gravid!Så liiiiiivredd en var for å bli gravid før, herremin, det er jo "klin umulig"!!
Håper detBlir det mange aprilsnarrer her da?
Å heiane med el smerter jeg har denne gangen. Det skikkelig murrer og står på. Kan ikke huske at det pleier være så ille. Er svimmel og periodvis kvalm og. Andre som har det sånn rundt el?[/quote
Jaaaa ;/
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Da jeg var gravid merket jeg det på at jeg hadde ømme pupper, og litt rar følelse nede i magen når jeg tømte blæraDere som har vært gravide før, når merket dere det og hva merket dere?
Taster på appen![]()
En uke etter ikm. Kvalm som bare det!Dere som har vært gravide før, når merket dere det og hva merket dere?
Taster på appen![]()
Jeg bruker egentlig ikke å ha el-smerter, men kjente det litt denne gangenÅ heiane med el smerter jeg har denne gangen. Det skikkelig murrer og står på. Kan ikke huske at det pleier være så ille. Er svimmel og periodvis kvalm og. Andre som har det sånn rundt el?
Jeg hadde også veldig EL smerter denne gangen og uvel dagene rundt elJeg bruker egentlig ikke å ha el-smerter, men kjente det litt denne gangenHar også opplevd kvalme på morgenen disse dagene. Men det kan være jeg kjenner veldig etter også
Kanskje det betyr at man er ekstra fruktbar?
![]()
Vi får satse på det!Jeg hadde også veldig EL smerter denne gangen og uvel dagene rundt elgullegget
Taster på appen![]()
D bør jammen være gullegget altså. For hvis en skal ha det sånn hver mnd så blir d slitsomt. Både tanta og masse el smerter. Ikke mye igjen av mnd dåJeg hadde også veldig EL smerter denne gangen og uvel dagene rundt elgullegget
Taster på appen![]()
Går sikkert mye på at en kjenner etter, for jeg har aldrk tenkt over el og elsmerter før nå når vi begynte å prøve...Jeg bruker egentlig ikke å ha el-smerter, men kjente det litt denne gangenHar også opplevd kvalme på morgenen disse dagene. Men det kan være jeg kjenner veldig etter også
Kanskje det betyr at man er ekstra fruktbar?
![]()
Tror jeg ogGår sikkert mye på at en kjenner etter, for jeg har aldrk tenkt over el og elsmerter før nå når vi begynte å prøve...
Når forventer du el? Kan plutselig kommeJeg begynner å lure på om jeg må over til uke 16 etter hvert. Har ingen tegn på alt EL nærmer seg ennå. 0 fruktbar utflod og EL-tester som såvidt viser teststreken. Har pleid å ha EL på ganske lik tid, så rart at alt lar seg vente på.
Sent from my iPhone using BV Forum