Ja, jeg håper det bringer lykke for dereDet er jo igrunnen dritskummelt, men har gjemt den langt inn i skapetFår håpe det bringer god lykke å ha babyting liggende rundt om kring
Kanskje kroppen skjønner at dette bare MÅ klaffe
![]()
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg håper det bringer lykke for dereDet er jo igrunnen dritskummelt, men har gjemt den langt inn i skapetFår håpe det bringer god lykke å ha babyting liggende rundt om kring
Kanskje kroppen skjønner at dette bare MÅ klaffe
![]()
Å ja, det er noe av det jeg gleder meg veldig til også!Ja, jeg håper det bringer lykke for deregleder meg til å kjøpe babyklær..
Taster på appen![]()

JaaÅ ja, det er noe av det jeg gleder meg veldig til også!Det er så utrolig søtt med de bittesmå klærne
![]()
Jeg er på pp4 forrestenMandag 31 mars
- Twinkle, pp 7
Tirsdag 1 april
- Enkefalos
Onsdag 2 april
Torsdag 3 april
- Mio90
- Bella75, pp 10
Fredag 4 april
- Lineee83
- Vinterdrøm
- Babyønske2014, pp 12
Lørdag 5 april
- Bina
- derma
- Tussi_lussi
- Lovebelly
- 3nøtter, pp 7
- håperpåettmirakel, pp 20
- Lanterne, pp 9
- Josefine79, pp 6
- Pudder, pp 10/11
Søndag 6 april
-AFA, pp 3
Gravid
:
Tanterød
:
Passert IKM
:
Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum![]()
Bare stryk meg. Ganske sikker det ikke er no sjans her.Asj så kjedlig da. Er du sikker på at jeg skal stryke deg da? Hvis der er en liten sjangse så kan du jo stå?
Det hadde jeg også tenkt til, men så den søteste bodyen og greidde ikke å holde megBabyklær har jeg ikke turt å kjøpe noe som helst av enda. Ikke en gang da jeg var gravid, turte jeg det. Lovte meg selv å vente til jeg var over den magiske 12-ukersgrensa. Prøver å holde det denne gangen også. Blir så overtroisk på sånt jegLivredd for å jinxe. Hehe.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Positiv den ja
Asj så kjedlig da. Men da stryker jeg deg fra lista...Bare stryk meg. Ganske sikker det ikke er no sjans her.
fra appen![]()
Ikke noe tvil der nei!
veldig positiv
Ja, det vil jeg tro
Veldig positiv!
Så bra, da satser vi på detJa, det vil jeg troPositiv el-test betyr jo at egget løsner om 12-48 timer, når egget da løsner har man rundt 24 timer på seg (har jeg hørt)
Vi fortsetter hvertfall å legge inn aksjer til mandag
![]()
Da er jeg 14 dpo og skal teste dersom det ikke har skjedd noeDa har jeg laget en avtale med meg selv; ingen testing før 1. april! Da er jeg 10 dpo, og tviler på at jeg greier å holde meg lenger![]()
Hihi, så spennende!Da er jeg 14 dpo og skal teste dersom det ikke har skjedd noe
Taster på appen![]()