**IKM uke 14**

Det er jo igrunnen dritskummelt, men har gjemt den langt inn i skapet :) Får håpe det bringer god lykke å ha babyting liggende rundt om kring :p Kanskje kroppen skjønner at dette bare MÅ klaffe :D
Ja, jeg håper det bringer lykke for dere :D gleder meg til å kjøpe babyklær.. :)

Taster på appen :)

Ja, jeg håper det bringer lykke for dere :D gleder meg til å kjøpe babyklær.. :)

Å ja, det er noe av det jeg gleder meg veldig til også! :) Det er så utrolig søtt med de bittesmå klærne:Heartpink

Å ja, det er noe av det jeg gleder meg veldig til også! :) Det er så utrolig søtt med de bittesmå klærne:Heartpink
Jaa :) Gleder meg til å dulle :D

Babyklær har jeg ikke turt å kjøpe noe som helst av enda. Ikke en gang da jeg var gravid, turte jeg det. Lovte meg selv å vente til jeg var over den magiske 12-ukersgrensa. Prøver å holde det denne gangen også. Blir så overtroisk på sånt jeg :P Livredd for å jinxe. Hehe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mandag 31 mars
- Twinkle, pp 7

Tirsdag 1 april
- Enkefalos

Onsdag 2 april

Torsdag 3 april

- Mio90
- Bella75, pp 10

Fredag 4 april
-
Lineee83
- Vinterdrøm
- Babyønske2014, pp 12

Lørdag 5 april
-
Bina
- derma
- Tussi_lussi
- Lovebelly
- 3nøtter, pp 7
- håperpåettmirakel, pp 20
- Lanterne, pp 9
- Josefine79, pp 6
- Pudder, pp 10/11

Søndag 6 april
-AFA, pp 3

:DGravid:D:

:angry4Tanterød :angry4:

:confused:Passert IKM:confused::

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum:)
Jeg er på pp4 forresten :)

D
Babyklær har jeg ikke turt å kjøpe noe som helst av enda. Ikke en gang da jeg var gravid, turte jeg det. Lovte meg selv å vente til jeg var over den magiske 12-ukersgrensa. Prøver å holde det denne gangen også. Blir så overtroisk på sånt jeg :p Livredd for å jinxe. Hehe.

Det hadde jeg også tenkt til, men så den søteste bodyen og greidde ikke å holde meg :p Livredd for at jeg jinxer det, men det får tiden vise :) 1 dpo i dag forresten, tror jeg :D

Sååå bra, men ble ikke noe humping verken torsdag eller i går som var planen. Holder det om vi humper i kveld?

Leo vil bli storebror <3
Ja, det vil jeg tro :) Positiv el-test betyr jo at egget løsner om 12-48 timer, når egget da løsner har man rundt 24 timer på seg (har jeg hørt) :) Vi fortsetter hvertfall å legge inn aksjer til mandag :)

Ja, det vil jeg tro :) Positiv el-test betyr jo at egget løsner om 12-48 timer, når egget da løsner har man rundt 24 timer på seg (har jeg hørt) :) Vi fortsetter hvertfall å legge inn aksjer til mandag :)
Så bra, da satser vi på det :) At det skal være så vanskelig å bli gravid a gitt, det hadde jeg aldri trodd!

Leo vil bli storebror <3

Så bra, da satser vi på det :) At det skal være så vanskelig å bli gravid a gitt, det hadde jeg aldri trodd!

Leo vil bli storebror <3
Hehe, nei, det var ikke det vi lærte i naturfagsundervisningen på ungdomsskolen :p

Da har jeg laget en avtale med meg selv; ingen testing før 1. april! Da er jeg 10 dpo, og tviler på at jeg greier å holde meg lenger :p

Da har jeg laget en avtale med meg selv; ingen testing før 1. april! Da er jeg 10 dpo, og tviler på at jeg greier å holde meg lenger :p
Da er jeg 14 dpo og skal teste dersom det ikke har skjedd noe :p

Back
Topp