Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det være at forskjellene blir så store hvis du legger det inn som Premom/Easy@Home tester? At den ikke klarer å forstå hvor strekene er?Skjønner hva du mener nå! Leste av samme test 3 ganger med 1 min mellomrom og dette var resultatet:
Vis vedlegget 430796
Veldig lurt å uansett legge inn aksjer når man har mye slimBlir litt bekymret over at jeg har elslim, veldig lav temperatur (36.32) som jeg kun pleier å ha ved eggløsning, murringer, men negativ eltest. Kan eltest vise feil? Testet i går ettermiddag (CD8) og i dag tidlig (CD9), veldig negative tester.
Helt enig.Veldig lurt å uansett legge inn aksjer når man har mye slim
Tror ikke det er det. Glemte helt å velge «andre» da jeg startet å teste. Oppdaget det ikke før etter jeg hadde tatt ca. 3-4 tester så da fortsatte jeg bare å gjøre det samme. Testet dog for å sammenligne om jeg fikk annet resultat med å velge «andre» en gang, men fikk akkurat samme.Kan det være at forskjellene blir så store hvis du legger det inn som Premom/Easy@Home tester? At den ikke klarer å forstå hvor strekene er?
Redigerer du strekene manuelt også?
Så merkelig at appen oppfører seg slik daTror ikke det er det. Glemte helt å velge «andre» da jeg startet å teste. Oppdaget det ikke før etter jeg hadde tatt ca. 3-4 tester så da fortsatte jeg bare å gjøre det samme. Testet dog for å sammenligne om jeg fikk annet resultat med å velge «andre» en gang, men fikk akkurat samme.
Nei, har ikke redigert strekene manuelt!
Merket ikke noe til det da jeg ble gravid med de to førsteJeg lurer på en ting. Får alle EL-slim? Og er det veldig mye mindre sannsynlig at man blir gravid om man ikke får det?
Det er godt å høre Da jeg ble gravid med første så merket jeg det VELDIG. men kan jo godt være det er annerledes nå.Merket ikke noe til det da jeg ble gravid med de to første
Konsentrasjon har noe å si, derfor skal man helst ikke drikke så mye i forkant av testing, samt la det gå 4 timer fra siste dobesøk til testingDet er godt å høre Da jeg ble gravid med første så merket jeg det VELDIG. men kan jo godt være det er annerledes nå.
Spør mer når jeg først er i gang jeg: opplever at EL-test jeg tar om morgenen er lik hver eneste dag (sterk strek men ikke positiv). streken blir svakere utover dagen jo mer utvannet urinen blir. men det skal vel ikke ha noe å si hvor konsentrert urinen er? er det bare LH-nivået som endrer seg naturlig gjennom dagen?
Jeg får det av og til. Har hatt mye mer el-slim siden jeg begynte med granatepleekstrakt, må jeg si.Jeg lurer på en ting. Får alle EL-slim? Og er det veldig mye mindre sannsynlig at man blir gravid om man ikke får det?
Åååh, for en nedtur. Jeg har da hatt enda mer negative tester enn jeg trodde, jegKonsentrasjon har noe å si, derfor skal man helst ikke drikke så mye i forkant av testing, samt la det gå 4 timer fra siste dobesøk til testing
«Når det gjelder en eggløsningstest(strips), er det best å ikke bruke morgenurinen. LH produseres tidlig om morgenen, og det kan derfor best måles i urinen senere på dagen (gjerne mellom 10.00 og 20.00). På denne måten unngår du også et falskt resultat.»
Håper du får positiv snartÅååh, for en nedtur. Jeg har da hatt enda mer negative tester enn jeg trodde, jeg
Enig, men er nok helt positiv i løpet av dagenTok en test nå. Den er ikke helt positiv, sant? Da kan toppen ha vært tidligere i dag eller i morgen... (håper på at det blir i morgen!!!)
Vis vedlegget 430909
Hvordan er testen(e) i dag?Tok en test nå. Den er ikke helt positiv, sant? Da kan toppen ha vært tidligere i dag eller i morgen... (håper på at det blir i morgen!!!)
Vis vedlegget 430909
Så gøy med flere junimammaer som prøver!Dame93 - 30 - B3 - PP1 - EL 20/3 - IKM 5/4