IKM uke 14❤️

Hvordan er testen(e) i dag?
Nå ble yngstemann forkjølet, så jeg fikk ikke teste før nå... stort sett blenda. Dvs jeg hadde toppen enten i går ettermiddag eller i dag ettermiddag. :banghead: I tillegg kjente jeg eggløsningssmerter i dag tidlig.
Noe vits å ha sex i kveld...?

ENDELIG skjer det noe :cool05
CD16 er straks over og EL testen er endelig sånn ca. Positiv. Tipper egget slipper iløpet av natten basert på historikk og smerter. Men er ikke vanlig for meg å ha eggløsning så sent. Normalt kommer den på CD13 eller CD14. Noen ganger så tidlig som CD11. Så håper det er gullegget som trengte litt ekstra tid til å bli et skikkelig bra egg:angelic: Da er det bare å lure gubben i seng... igjen:smiley-ashamed004
Screenshot_20240320_221242_Premom.jpg

Tipper jeg får peak i løpet av natta (det var ikke peak på cd 9, bare appen som tullet med avlesning). Fått lagt inn rimelig bra med aksjer og planen er hvertfall å hoppe i høyet også i morgen :love017
IMG_0720.jpeg

CD16 er straks over og EL testen er endelig sånn ca. Positiv. Tipper egget slipper iløpet av natten basert på historikk og smerter. Men er ikke vanlig for meg å ha eggløsning så sent. Normalt kommer den på CD13 eller CD14. Noen ganger så tidlig som CD11. Så håper det er gullegget som trengte litt ekstra tid til å bli et skikkelig bra egg:angelic: Da er det bare å lure gubben i seng... igjen:smiley-ashamed004
Vis vedlegget 430977
Så godt å endelig få den positive testen! :king

Tipper jeg får peak i løpet av natta (det var ikke peak på cd 9, bare appen som tullet med avlesning). Fått lagt inn rimelig bra med aksjer og planen er hvertfall å hoppe i høyet også i morgen :love017
Vis vedlegget 430980
Yay! :cool01 Endelig snart flere i DPO-land!

Sykluskrøll hos meg!!!?? :sorry:

Er på CD 13, 5 dager etter siste letrozol, og nå blør jeg!! I går hadde jeg lett rosa utflod, og nå murrer det godt med friskt blod.
Skulle egentlig bare kjenne litt på tappen, og hele fingeren var dekket i blod etterpåo_O

36 timer siden ovitrelle var satt så EL i dag og 1 DPO i morgen. Syns DPO land alltid er de verste dagene. Tiden går så sakte. Håper at det kan gå litt fortere denne gang siden det er påske. Har tenkt å ha 1/4 som test dato, 11 DPO. Mye senere enn jeg pleier men forrige syklus satt ovitrelle i så lenge og ønsker ikke falsk positiv for så å bli skuffa igjen. Skal på hyttetur og tenkte derfor å ikke ta med tester, eneste måten jeg kan klare å holde meg på :laughing002

Wæh :nailbiting: Det var rart :( Tok du graviditetstest før du begynte med Letrozol?

Hurra!! :D
Ja, helt blenda, ikke tegn til skyggestrek engang. Snakket med Medicus, og de mener det er i forbindelse med EL. Googlet og fant mange bilder der andre har opplevd samme mengde blødning ved eggløsning, så det kan jo stemme.

Men syns det er rart at jeg har EL på dag 13, mot dag 16 i forrige syklus, og dag 17 på syklusen jeg brukte Ovitrelle.

Ja, helt blenda, ikke tegn til skyggestrek engang. Snakket med Medicus, og de mener det er i forbindelse med EL. Googlet og fant mange bilder der andre har opplevd samme mengde blødning ved eggløsning, så det kan jo stemme.

Men syns det er rart at jeg har EL på dag 13, mot dag 16 i forrige syklus, og dag 17 på syklusen jeg brukte Ovitrelle.
Godt du fikk snakket med de :) Tar du el-tester denne syklusen, eller temper?

Godt du fikk snakket med de :) Tar du el-tester denne syklusen, eller temper?
Jeg har egentlig droppet det siden mannen er vekkreist, og hodet trengte litt fri, men angrer jo nå på at jeg ikke har gjort det. Hadde den vært knallpositiv i går, så hadde jeg jo forstått blødningen i dag.

Eneste jeg kommer på nå er at da jeg hadde EL på denne tiden i fjor (med spiral), så murret det ganske kraftig og jeg trodde det var mensen på vei. Samme murringene hadde jeg i morges :smiley-bounce012

Hvis EL er i dag, så blir dette min korteste syklus noensinne, for jeg ser at lutealfasen min er 12-13 dager.

IMG_1611.jpeg

Endelig stigning på testene, håper håper den blir skikkelig positiv i kveld. Mest trolig siste aksjene for denne runden blir lagt i kveld, siden vi venter besøk i morgen :shy: Krysser fingrene for at det holder

Vis vedlegget 430977
Sniker fra november :) men sånn hadde jeg det også! Pleier alltid ha el på 11 og 12, men denne gangen drøyde den helt til 16! Og da satt det! Krysser fingrene for deg ❤️

Solb -40 - B4 - PP2 - EL 22/3 - IKM 5/4

Sniker fra november :) men sånn hadde jeg det også! Pleier alltid ha el på 11 og 12, men denne gangen drøyde den helt til 16! Og da satt det! Krysser fingrene for deg ❤️
Håper at samme skjer for meg :Heartpink Tror ikke egget har løsna enda... fremdeles EL smerter... aldri hatt det så lenge heller. Så dette må jo bare bety lykke❤️

Dustekropp altså. Enda ingen tegn på at egget har sluppet. To dager etter positiv eltest har jeg fremdeles elsmerter og tempen har ikke steget. La inn aksjer nå, men det var siste sjans. Stikker på hyttetur om noen timer og der er det null privatliv... :bag: CD18 i dag...

Jeg har et spørsmål.
Fikk positiv eltest på onsdag. De har blitt negative nå, så jeg antar el var i går/natt. Våknet i dag med masse elslim på første tørk. Har ikke hatt noe mer. Kan jeg da anta at el var i natt?

@Solstråla92 , kan du oppdatere min «info»? Jeg har jo vært helt på bærtur og lagt inn EL 16/3. Du kan legge inn EL 21/3, og forventet mens 4/4.

Vi prøver ikke denne pp pga han er vekkreist, men er med likevel for å se om kroppen holder seg i syklus med letrozol.

Back
Topp