IKM uke 14❤️

Tok ny EL test i natt og da var den gått ned igjen. Krysser fingeene for at det bare er kroppen som prøvde å slippe egget og at ikke jeg allerede har hatt EL i og med at jeg bare er på CD 8 i dag. Tror kanskje jeg har veldig kort topp.

Kan gå litt opp og ned(spesielt om man temper på andre måter enn vaginalt/rektalt), men etter EL vil den være forhøyet, men kan da også gå litt opp og ned :) Her er tempekurven min fra sist. Eggløsning på den loddrette røde stripa. Ble gravid den PP’en, så har bare rukket å tempe én hel syklus. Ble overrasket over at tempen min begynte så lavt denne gangen, for den var aldri så lav sist gang :p Men kommer nok til å fange opp når EL har vært denne gangen også(om søvnen fortsetter som nå), fordi den skal jo gjøre et solid hopp :smug: Har en baby på 6 mnd, som kan trøble til søvnen :hilarious:
Takk for svar :D Kan jeg spørre hvor du temper? Jeggjør det i munnen og er jo litt redd det blir veldig unøyaktig pga det. Og huff ja, kjenner til trøblete søvn pga baby. 1,5-åring her, men nettene er fortsatt kaos :dead:

Tok ny EL test i natt og da var den gått ned igjen. Krysser fingeene for at det bare er kroppen som prøvde å slippe egget og at ikke jeg allerede har hatt EL i og med at jeg bare er på CD 8 i dag. Tror kanskje jeg har veldig kort topp.
Det er vanlig at det går litt opp og ned før positiv test :shy: Når har du fått positiv test tidligere?

Wow, du får skikkelig sterke streker og høye verdier på testene dine :love017
Føler appen bare legger inn verdiene som den selv vil. Samme test kan få ulike verdier rett etter hverandre feks :wtf: Først 0,74, og vips 4,07… jeg leser av de manuelt inne på appen :hilarious:

Takk for svar :D Kan jeg spørre hvor du temper? Jeggjør det i munnen og er jo litt redd det blir veldig unøyaktig pga det. Og huff ja, kjenner til trøblete søvn pga baby. 1,5-åring her, men nettene er fortsatt kaos :dead:
Vaginalt :happy: Jeg hater alt med rumpe, så holder meg unna rektalt :laughing002 Tørker av tempmåleren med en våtserviett etter bruk. Enkelt og greit, og veldig nøyaktig :woot:

Gleder meg til neste test i kveld :angelic: :hilarious:

Vedlegg

• IMG_1594.jpeg
    IMG_1594.jpeg
    99,8 KB · Visninger: 43
  • IMG_1593.jpeg
    IMG_1593.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 40
  • IMG_1591.jpeg
    IMG_1591.jpeg
    155,3 KB · Visninger: 41
Det er vanlig at det går litt opp og ned før positiv test :shy: Når har du fått positiv test tidligere?

Føler appen bare legger inn verdiene som den selv vil. Samme test kan få ulike verdier rett etter hverandre feks :wtf: Først 0,74, og vips 4,07… jeg leser av de manuelt inne på appen :hilarious:
Bare andre pp med strimmel EL tester. Misset toppen forrige pp. Bruker å ha relativt tidlig EL. De to gangene jeg har vært gravid har jeg hatt EL på cd 10 og cd 12 (basert på flere UL).
Forrige pp hadde jeg nok EL på cd 10 igjen. Skal teste igjen neste gang jeg må tisse :)

Tok første el-test i dag, tydelig negativ. Men det var å forvente, jeg tipper eggløsningen kommer mellom mandag og torsdag denne gangen. :)

Skjønner hva du mener nå! Leste av samme test 3 ganger med 1 min mellomrom og dette var resultatet:
IMG_0707.jpeg

Bare andre pp med strimmel EL tester. Misset toppen forrige pp. Bruker å ha relativt tidlig EL. De to gangene jeg har vært gravid har jeg hatt EL på cd 10 og cd 12 (basert på flere UL).
Forrige pp hadde jeg nok EL på cd 10 igjen. Skal teste igjen neste gang jeg må tisse :)
Så kjekt med så tidlig EL(når man er prøver) :woot: Håper du finner toppen!

Skjønner hva du mener nå! Leste av samme test 3 ganger med 1 min mellomrom og dette var resultatet:
Vis vedlegget 430796
Ikke sant :shifty: Så man må bruke øya :joyful: Sånn ser min ut for øyeblikket. Vil si at testen på CD13 kl 17:32 er peaken :wacky:

Vedlegg

• IMG_1601.jpeg
    IMG_1601.jpeg
    135,2 KB · Visninger: 45
Mannen ble kraftig forkjølet i går, stakkars. :( Vet ikke om han orker å legge inn aksjer ila uken...
Vet dere om sykdom uten feber påvirker sædkvaliteten?

CD15, og enda har ikke eggløsningen funnet sted. Pleier å komme mellom CD11 og CD13. Etter jeg mistet kom den på CD16, så håper det at siden det virket som en kjemisk nå sist så tuller det med systemet. Men er godt igang med aksjeleggingen. Regner med dere andre også er igang?

CD15, og enda har ikke eggløsningen funnet sted. Pleier å komme mellom CD11 og CD13. Etter jeg mistet kom den på CD16, så håper det at siden det virket som en kjemisk nå sist så tuller det med systemet. Men er godt igang med aksjeleggingen. Regner med dere andre også er igang?
Vi starter forhåpentligvis med aksjelegging i dag, men ikke beregnet EL før nærmere helga.. Da får vi besøk hele helgen, så håpet er at EL kan komme litt tidligere :smiley-angelic001

Vi starter forhåpentligvis med aksjelegging i dag, men ikke beregnet EL før nærmere helga.. Da får vi besøk hele helgen, så håpet er at EL kan komme litt tidligere :smiley-angelic001
Er så typisk at da lar den vente på seg :bag: Håper den dukker opp før helgen❤️ Har for tiden huset fullt av ungdommer av ulike grunner, totalt 5 stykk. Så vi sniker oss rundt som noen fjortisser. For ikke søren om alle ungdommene sover samtidig eller at ingen av de 5 trenger en av oss iløpet av en 15 minutters periode :smiley-ashamed004 Så vi som pleier å være ivrig på prøvingen har rett og slett ikke mulighet denne runden. Men har rukket annenhver dag siden fredag.

Vi har begynt:happy:

Skal til gyn i dag og håper det er et modent nok egg slik at vi kan sette ovitrelle i kveld. Isåfall blir det EL på torsdag.

Her er nok EL forbi :notworthy Den kom tidligere enn forventet. CD16 i dag, med positiv el-test på CD13 og EL på CD14. 2DPO i dag. Sengekos på CD12-15.

Vedlegg

• IMG_1605.jpeg
    IMG_1605.jpeg
    160,5 KB · Visninger: 29
CD 11 i dag og Premom appen mener jeg er 1 dpo… men litt usikker på om det stemmer. Glemte helt å ta EL test i går kveld så må prøve å få det til neste gang jeg skal på do. Bare litt vanskelig å få det til med to små «syke» unger hjemme.
Fikk lagt aksjer på CD 6, 7 og 10. Krysser fingrene for overskudd til aksjelegging i kveld også :happy:

Back
Topp