IKM uke 14❤️

Mannen har fått utreisedato som gjør at vi bommer på EL denne syklusen. Tok kontakt med Medicus for å høre hva jeg burde gjøre mtp. at jeg ikke får EL/TR av meg selv og kommer til å ende opp med en sykt lang syklus hvis vi bare lar det gå denne gangen.
Så jeg begynner på Femar i dag (CD4) som jeg tar til CD8 bare for å få EL og TR.

Blir værende her inne for å følge med på dere andre, og kommer også til å teste etter EL for å se om jeg får det av meg selv denne syklusen også uten å sette Ovitrelle.
 
Mannen har fått utreisedato som gjør at vi bommer på EL denne syklusen. Tok kontakt med Medicus for å høre hva jeg burde gjøre mtp. at jeg ikke får EL/TR av meg selv og kommer til å ende opp med en sykt lang syklus hvis vi bare lar det gå denne gangen.
Så jeg begynner på Femar i dag (CD4) som jeg tar til CD8 bare for å få EL og TR.

Blir værende her inne for å følge med på dere andre, og kommer også til å teste etter EL for å se om jeg får det av meg selv denne syklusen også uten å sette Ovitrelle.
Spurte du om du kunne starte med Femar senere i syklusen? Det sies vel at man får EL 5-10 dager etter siste dose, så hadde det ikke vært mulig å timet det sånn? :confused:
 
Spurte du om du kunne starte med Femar senere i syklusen? Det sies vel at man får EL 5-10 dager etter siste dose, så hadde det ikke vært mulig å timet det sånn? :confused:
Nei, jeg droppet det. Hadde det klaffet med EL så ville termin blitt 16 desember, om om jeg skulle startet senere hadde termin blitt 23. desember :woot:
 
Nei, jeg droppet det. Hadde det klaffet med EL så ville termin blitt 16 desember, om om jeg skulle startet senere hadde termin blitt 23. desember :woot:
Okei, kjett det ble sånn da :(
 
CD10. Prøver å tempe denne syklusen :angelic: Tempen er foreløpig lavere enn prøveperioden i 2022. Før EL lå den rundt 36,45-36,55. I dag var den 36,31.

Begynner med eggløsningstester i morgen.

IMG_1571.jpeg
 
Er det andre her som bruker eller har brukt letrozol? Jeg startet i går, CD3, og tok en tablett. Men i dag kjenner jeg at jeg angrer litt, men redd for konsekvenser av å "avbryte" etter etter kun en tablett? Hvilke virkninger kan kun en tablett ha på syklusen? Trenger egentlig ikke letrozol, men har fått av gynekolog siden vi har prøvd lenge uten å lykkes.
 
CD12. Høyere temp i dag, som samsvarer bedre med forrige gang jeg tempet :wacky: Fortsatt masse EL-slim, men foreløpig negativ el-test. Men fra og med i dag må vi nok begynne med den slitsomme sengekosen!! :dance008
 

Vedlegg

  • IMG_1582.jpeg
    IMG_1582.jpeg
    155,3 KB · Visninger: 15
  • IMG_1583.jpeg
    IMG_1583.jpeg
    67,5 KB · Visninger: 12
CD12. Høyere temp i dag, som samsvarer bedre med forrige gang jeg tempet :wacky: Fortsatt masse EL-slim, men foreløpig negativ el-test. Men fra og med i dag må vi nok begynne med den slitsomme sengekosen!! :dance008
Jeg er CD13 og har også hatt temperaturøkning de siste dagene, sånn som deg. Vet du om det er naturlige variasjoner eller om det stiger før EL? Sorry hvis dumt spørsmål, helt ny i tempeuniverset o_O
 
Jeg er CD13 og har også hatt temperaturøkning de siste dagene, sånn som deg. Vet du om det er naturlige variasjoner eller om det stiger før EL? Sorry hvis dumt spørsmål, helt ny i tempeuniverset o_O
Kan gå litt opp og ned(spesielt om man temper på andre måter enn vaginalt/rektalt), men etter EL vil den være forhøyet, men kan da også gå litt opp og ned :) Her er tempekurven min fra sist. Eggløsning på den loddrette røde stripa. Ble gravid den PP’en, så har bare rukket å tempe én hel syklus. Ble overrasket over at tempen min begynte så lavt denne gangen, for den var aldri så lav sist gang :p Men kommer nok til å fange opp når EL har vært denne gangen også(om søvnen fortsetter som nå), fordi den skal jo gjøre et solid hopp :smug: Har en baby på 6 mnd, som kan trøble til søvnen :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_1584.jpeg
    IMG_1584.jpeg
    149,7 KB · Visninger: 15
Back
Topp