Hos billige-tester.noHvor kjøper dere eggløsningstester? Tror eg må begynne å teste så vi e sikker på å treffe.. var helt sikker på at vi traff blink forrige PP men no sitter eg no her med TR
Kjøper stort sett babyplan sine strimler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos billige-tester.noHvor kjøper dere eggløsningstester? Tror eg må begynne å teste så vi e sikker på å treffe.. var helt sikker på at vi traff blink forrige PP men no sitter eg no her med TR
TakkHos billige-tester.no
Kjøper stort sett babyplan sine strimler
Babyplan eller MakeSure bruker jeg, men holder meg til et merke gjennom hele PPHvor kjøper dere eggløsningstester? Tror eg må begynne å teste så vi e sikker på å treffe.. var helt sikker på at vi traff blink forrige PP men no sitter eg no her med TR
Spurte du om du kunne starte med Femar senere i syklusen? Det sies vel at man får EL 5-10 dager etter siste dose, så hadde det ikke vært mulig å timet det sånn?Mannen har fått utreisedato som gjør at vi bommer på EL denne syklusen. Tok kontakt med Medicus for å høre hva jeg burde gjøre mtp. at jeg ikke får EL/TR av meg selv og kommer til å ende opp med en sykt lang syklus hvis vi bare lar det gå denne gangen.
Så jeg begynner på Femar i dag (CD4) som jeg tar til CD8 bare for å få EL og TR.
Blir værende her inne for å følge med på dere andre, og kommer også til å teste etter EL for å se om jeg får det av meg selv denne syklusen også uten å sette Ovitrelle.
Nei, jeg droppet det. Hadde det klaffet med EL så ville termin blitt 16 desember, om om jeg skulle startet senere hadde termin blitt 23. desemberSpurte du om du kunne starte med Femar senere i syklusen? Det sies vel at man får EL 5-10 dager etter siste dose, så hadde det ikke vært mulig å timet det sånn?
Okei, kjett det ble sånn daNei, jeg droppet det. Hadde det klaffet med EL så ville termin blitt 16 desember, om om jeg skulle startet senere hadde termin blitt 23. desember
Jeg er CD13 og har også hatt temperaturøkning de siste dagene, sånn som deg. Vet du om det er naturlige variasjoner eller om det stiger før EL? Sorry hvis dumt spørsmål, helt ny i tempeuniversetCD12. Høyere temp i dag, som samsvarer bedre med forrige gang jeg tempet Fortsatt masse EL-slim, men foreløpig negativ el-test. Men fra og med i dag må vi nok begynne med den slitsomme sengekosen!!
Kan gå litt opp og ned(spesielt om man temper på andre måter enn vaginalt/rektalt), men etter EL vil den være forhøyet, men kan da også gå litt opp og ned Her er tempekurven min fra sist. Eggløsning på den loddrette røde stripa. Ble gravid den PP’en, så har bare rukket å tempe én hel syklus. Ble overrasket over at tempen min begynte så lavt denne gangen, for den var aldri så lav sist gang Men kommer nok til å fange opp når EL har vært denne gangen også(om søvnen fortsetter som nå), fordi den skal jo gjøre et solid hopp Har en baby på 6 mnd, som kan trøble til søvnenJeg er CD13 og har også hatt temperaturøkning de siste dagene, sånn som deg. Vet du om det er naturlige variasjoner eller om det stiger før EL? Sorry hvis dumt spørsmål, helt ny i tempeuniverset