IKM uke 14❤️

Har desemberbarn fra før og det er kjempe koselig :santa Finnes jo ikke bedre førjuls-/julegave! For min egen del vil jeg ikke unngå termin i visse måneder og på den måten gå glipp av en pp. Uansett virker det som jeg ikke føder i terminmåneden min :happy7
Termin i januar med desember barnet vårt og termin i februar med januar barnet :love017
For 15 år siden hadde jeg kanskje vurdert det. Men nå føler jeg at jeg ikke har tid å kaste bort på å vente en måned selv om det klart er mer praktisk med termin I januar enn desember med tanke på jobb, permisjon, barnehageplass osv. Men alt ordner seg uansett. En baby er verdt det. Mest bekymret for de store barna mine, har lovet de høyfjellsjul i år :smiley-ashamed004 Men med potensiel termin 13 desember så går det nok helt fint.
 
For 15 år siden hadde jeg kanskje vurdert det. Men nå føler jeg at jeg ikke har tid å kaste bort på å vente en måned selv om det klart er mer praktisk med termin I januar enn desember med tanke på jobb, permisjon, barnehageplass osv. Men alt ordner seg uansett. En baby er verdt det. Mest bekymret for de store barna mine, har lovet de høyfjellsjul i år :smiley-ashamed004 Men med potensiel termin 13 desember så går det nok helt fint.
Kommer TR til forventet tid vil jeg sannsynligvis ende opp med termin 14. desember om det skulle klaffe denne pp’en :smiley-angelic001 Håper så inderlig det klaffer. Er jo bare (snart) i pp 3 så har jo slettes ikke prøvd lenge, men føler så på den biologiske klokka som tikker og går. Vil så gjerne ha et lite nurk til for å gjøre familien komplett :dummy::dummy1::Heartred
 
Kommer TR til forventet tid vil jeg sannsynligvis ende opp med termin 14. desember om det skulle klaffe denne pp’en :smiley-angelic001 Håper så inderlig det klaffer. Er jo bare (snart) i pp 3 så har jo slettes ikke prøvd lenge, men føler så på den biologiske klokka som tikker og går. Vil så gjerne ha et lite nurk til for å gjøre familien komplett :dummy::dummy1::Heartred
Da heier jeg på at spiren sitter denne gangen ❤️
 
tulips - 34 - B6 - PP2 - EL 20/3 - IKM 3/4

Skal begynne på Letrozol i morgen pga lang syklus, så håper eggløsning kommer mellom CD14-17 en gang :happy093.
 
Fy fader! Forventer at TR banker på døra i dag og nå har jeg de verste PMS smertene jeg har hatt på LENGE :eek:
Kjempe ondt i ryggen, kvalm og uvel :grumpy:
Måtte ta Pacet før jeg la meg i går og sove med varmeflaske mot ryggen. Angrer p at jeg ikke tok varmeflaska med meg på jobb … det er det eneste som gir øyeblikkelig lindring på smertene.
 
Jeg hadde siste blødningsdag i går og vil begynne å teste etter EL. Er det noen som har tips i fremgangsmåte? Jeg registrerer testene i Premom (aldri gjort det før). Holder det å ta en test om dagen, og så teste oftere når det er en økning? Bør man teste til samme klokkeslett eller har det ikke noe å si? :)
 
TR kom i dag, så jeg melder meg på her!!! :) For dere som ikke kjenner meg, kan fortelle at vi bare prøver for moros skyld ettersom mannen har svært lav sædkvalitet. Vi har et embryo på frys som skal settes inn i august (IVF). ❤️

SommerSolsikke - 34 - B3 - PP3 - EL 20/3 - IKM 6/4
 
Jeg hadde siste blødningsdag i går og vil begynne å teste etter EL. Er det noen som har tips i fremgangsmåte? Jeg registrerer testene i Premom (aldri gjort det før). Holder det å ta en test om dagen, og så teste oftere når det er en økning? Bør man teste til samme klokkeslett eller har det ikke noe å si? :)
Det spørs hvilken tester du tar, så sjekk hva som står i pakningsvedlegget :) Jeg tester flere ganger pr dag når det nærmer seg :angelic:
 
Det spørs hvilken tester du tar, så sjekk hva som står i pakningsvedlegget :) Jeg tester flere ganger pr dag når det nærmer seg :angelic:
Takk for svar :) Jeg tror jeg skal teste hver dag, for jeg vet ikke en gang om jeg har EL i det hele tatt. Og om jeg har det, så forestiller jeg meg at den kommer på er skikkelig rart tidspunkt. Men tiden og testingen vil vise! :wacky:
 
Lillevenn17 - 29år - B3 - PP 7 (PP2 etter MA) - EL 16/3 - IKM 6/3

Er veldig usikker på hvordan denne PP blir. Er avhengig av dobbel dose letrozol for å få EL, men mannen kan reise på jobb når som helst, og tror egentlig ikke han er hjemme på rett tidspunkt. Hadde han reist da han skulle tidligere i uken, så hadde vi rukket det uansett.

Vet noen om det er mulig å starte med Letrozol senere i syklus? Altså at man med vilje lager en lengre syklus for å forskyve EL.
 
Vet noen om det er mulig å starte med Letrozol senere i syklus? Altså at man med vilje lager en lengre syklus for å forskyve EL.
Er det snakk om mange dager forskjell? Jeg hadde prøvd :) Så lenge du ikke får EL av deg selv så er det ikke noe å klusse til liksom.
 
Klokka er over midnatt: CD7 og siste dose Letrozol er tatt. Spent på når det blir positiv EL-test. Begynner nok å teste på CD11. Får se om det er mulig å tempe. Hadde vært godt for psyken sin del å få bekreftet EL :bounce
 
HåpefullPrøver - 25 - B1 - PP13 - EL 23/3 - IKM 3/4

Jeg har litt kort lutealfase, selv om det akkurat skal være innafor, men med 9-10 dager stresser jeg litt med det. Så denne runden skal jeg prøve wild yam for første gang :) Håper veldig det sitter nå, har passert ett år og nå begynner det å føles veldig sårt :rolleyes:
 
Hvor kjøper dere eggløsningstester? Tror eg må begynne å teste så vi e sikker på å treffe.. var helt sikker på at vi traff blink forrige PP men no sitter eg no her med TR :arghh:
 
Back
Topp