IKM uke 14❤️

Jammen ble det ikke lagt aksjer i dag også, selv med besøk i huset :laughing002 Tok med besøket på rusletur, så fikk mannen være alene i huset og ordne sitt i en kopp. Alt er bedre enn ingen aksjer tenker jeg :shy: hatt sterke kramper ett par timer nå, så ingen tvil om at el er nå i dag. Da tenker jeg vi avslutter prøving for denne gang, og hopper inn i dpo-land i morgen :smiley-bounce012
 
7DPO i dag. Føler meg ikke gravid. Kjente stikk og ubehag 5DPO, men vært lite siden :( Drømmer fortsatt, men det kan jo bare være pga naturlig økning av progesteron i DPO-land :shifty:

IMG_1673.jpeg
 
Sutreinnlegg:
Jeg tror jeg gir opp denne syklusen.
Jeg er ikke sikker på om el har vært. I følge smilereader har jeg en positiv test, men den er ikke positiv sånn egentlig. SR sin app leser den som 9,3, noe som er innenfor det de anser som positiv, og har gitt meg topp og antatt el. Men jeg stoler ikke helt på den. Forrige syklus var testen tydelig positiv.
Altså, bare se kaoset på bildet. Synes det går så veldig opp og ned. Fikk plutselig litt høyt i dag igjen. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vurderer å bare gi opp denne pp og vente på tr. Datteren har dårlig søvn for tiden også, så det er vanskelig å få lagt inn noen aksjer…

Hadde kjemisk forrige syklus, som kanskje kan ha køddet det litt til. Merker jeg blir stressa hvis el ikke har vært, siden jeg er på cd 29 i dag.
Skal til gyn i slutten av april for å få letrozol, måtte ha det sist. Så da kan vi kanskje vente til det. Hadde bare håpet på en 24-baby❤️
 

Vedlegg

  • IMG_8833.png
    IMG_8833.png
    1.008 KB · Visninger: 29
Endelig knall positive EL-tester her. Nå håper jeg toppen ikke varer altfor lenge så det kan slippe et egg snart :confused004
 
Endelig over i DPO-land, tror jeg. Positiv eltest endelig ettermiddag/tidlig kveld fredag. Fremdeles positiv test midt på dagen lørdag, negativ på kvelden. La inn aksjer både torsdag morgen, fredag kveld og lørdag kveld. Det må vel holde? :) Om egget mot formodning er bra nok, skal vi vel ha truffet perfekt denne syklusen?
 
6 dpo, men har egentlig gitt opp litt for tiden. Mistet motet helt da dette er prøveperiode 7 etter MA i august i fjor. Skjønner ikke hvorfor det ikke har gått ennå, og bare lei av å prøve og vente. Har bestilt time hos legen rett etter IKM da jeg tenker vi kanskje trenger hjelp videre… kommer ikke til å teste før 10 dpo denne gangen tror jeg.
 
6 dpo, men har egentlig gitt opp litt for tiden. Mistet motet helt da dette er prøveperiode 7 etter MA i august i fjor. Skjønner ikke hvorfor det ikke har gått ennå, og bare lei av å prøve og vente. Har bestilt time hos legen rett etter IKM da jeg tenker vi kanskje trenger hjelp videre… kommer ikke til å teste før 10 dpo denne gangen tror jeg.
Tøff prosess og jeg skjønner veldig godt at du er lei. Har selv vært i kontakt med lege, og hun sender henvisning videre med en gang vi vil. Jeg ønsker så veldig å få det til selv, da vi er unge og friske begge to :shy:
 
6 dpo, men har egentlig gitt opp litt for tiden. Mistet motet helt da dette er prøveperiode 7 etter MA i august i fjor. Skjønner ikke hvorfor det ikke har gått ennå, og bare lei av å prøve og vente. Har bestilt time hos legen rett etter IKM da jeg tenker vi kanskje trenger hjelp videre… kommer ikke til å teste før 10 dpo denne gangen tror jeg.
Skjønner deg utrolig godt! Føler jeg går inn med godt mot til en ny syklus og tenker at denne gangen går det, men så kommer disse dpo dagene og håpet falmer…
 
Tøff prosess og jeg skjønner veldig godt at du er lei. Har selv vært i kontakt med lege, og hun sender henvisning videre med en gang vi vil. Jeg ønsker så veldig å få det til selv, da vi er unge og friske begge to :shy:
Takk for forståelse! Ja jeg har egentlig allerede vært hos en fertilitetsklinikk. De sier alt ser bra ut og sa hun tippet jeg var gravid før sommeren - hvis ikke skulle jeg komme tilbake. Men er lei av å vente, og føler det er spesielt tungt akkurat nå da jeg hvis ikke for MA faktisk hadde hatt termin i disse dager. Er bare dritt hele prosessen med å prøve, vente og feile…
 
Skjønner deg utrolig godt! Føler jeg går inn med godt mot til en ny syklus og tenker at denne gangen går det, men så kommer disse dpo dagene og håpet falmer…
Takk, ja akkurat nå har jeg kanskje mistet motet litt. Jeg har testet for EL hele veien og vi har lagt inn flere aksjer enn nødvendig tror jeg - likevel INGENTING. Ikke rart man blir lei da… håper virkelig det går for oss alle denne gangen.
 
Takk for forståelse! Ja jeg har egentlig allerede vært hos en fertilitetsklinikk. De sier alt ser bra ut og sa hun tippet jeg var gravid før sommeren - hvis ikke skulle jeg komme tilbake. Men er lei av å vente, og føler det er spesielt tungt akkurat nå da jeg hvis ikke for MA faktisk hadde hatt termin i disse dager. Er bare dritt hele prosessen med å prøve, vente og feile…
Ja de tankene er vonde, klem til deg ❤️ håper vi alle kan få ett førjulsmirakel
 
Denne eggløsningen har vært skikkelig rar. Mer eller mindre fraværende el-slim (pleier og ha masse) å så vidt noen små el-smerter. (Pleier å ha masse av de også over flere dager) Nesten så jeg lurer på om det var en falsk el:confused005
 
Back
Topp