IKM uke 14❤️

Da er jeg offisielt i DPO-land. Har gjort et litt halvhjertet forsøk på å tempe denne syklusen, men tror jeg skroter det prosjektet. Ingen stigning i temp i dag og da ble jeg såå stressa. Men har sovet så utrolig uregelmessig og målt på så mange forskjellige tidspunkter, så har bestemt meg for at tallene sikkert ikke var helt pålitelige.
 
Ok, i fare for å lage falske forhåpninger for meg selv er jeg utrolig spent denne pp’en. De siste to nettene (+da jeg sov lur på søndag) har jeg hatt noen helt sinnsyke drømmer. Det er ikke helt utenkelig for meg å drømme innimellom, men utenom når jeg har vært gravid har jeg aldri drømt så mye rart HVER ENESTE gang jeg sover.
På den andre siden er jeg kun (antatt) 4 dpo, så hadde vært litt rart om symptom på graviditet kom så tidlig.
Er også mer kveldstrøtt, men akkurat det er jo ikke så merkelig med to små og fulltidsjobb.

Åhhh, er så redd for å gi meg selv falske forhåpninger, men klarer liksom ikke la være :shy:
 
Har regnet litt på det og tror IKM for meg akkurat bikker over i uke 15. Så jeg hopper over dit :) Masse lykke til alle sammen!
 
Hvordan går det med deg? Veldig spent på utviklingen :love017
Takk som spør :Heartred 9DPO og har ikke trua. Lite symptomer, men var litt øm i stad. Tror ikke jeg drømte noe i natt, så kanskje drømmene har gitt seg :shifty: Ikke noe særlig utflod heller. Så alt i alt er jeg veldig pessimistisk!! Antydning til strek på testen med utvannet urin, men det kan bare være skyggestrek :gen045

Har regnet litt på det og tror IKM for meg akkurat bikker over i uke 15. Så jeg hopper over dit :) Masse lykke til alle sammen!
Bedre å være i starten av ei uke, enn i slutten :cool01 Skal få fulgt med på deg allikevel :angelic:
 
9DPO og har ikke trua. Lite symptomer, men var litt øm i stad. Tror ikke jeg drømte noe i natt, så kanskje drømmene har gitt seg :shifty: Ikke noe særlig utflod heller. Så alt i alt er jeg veldig pessimistisk!!

Det er antydning til strek på testen med utvannet urin, men det kan bare være skyggestrek :gen045 Håper jeg får mer konsentrert urin i løpet av dagen, men jeg har drukket mye hittil :meh:
 

Vedlegg

  • IMG_1698.jpeg
    IMG_1698.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 90
9DPO og har ikke trua. Lite symptomer, men var litt øm i stad. Tror ikke jeg drømte noe i natt, så kanskje drømmene har gitt seg :shifty: Ikke noe særlig utflod heller. Så alt i alt er jeg veldig pessimistisk!!

Det er antydning til strek på testen med utvannet urin, men det kan bare være skyggestrek :gen045 Håper jeg får mer konsentrert urin i løpet av dagen, men jeg har drukket mye hittil :meh:
Jeg ser strek!❤️ Håper det er babystrek❤️
 
9DPO og har ikke trua. Lite symptomer, men var litt øm i stad. Tror ikke jeg drømte noe i natt, så kanskje drømmene har gitt seg :shifty: Ikke noe særlig utflod heller. Så alt i alt er jeg veldig pessimistisk!!

Det er antydning til strek på testen med utvannet urin, men det kan bare være skyggestrek :gen045 Håper jeg får mer konsentrert urin i løpet av dagen, men jeg har drukket mye hittil :meh:

Det kan jo være skyggestrek, men jeg ser også! Uæh! Spennende, gleder meg til neste test på dine vegne :smiley-angelic002 Lever gjennom deg jeg da frem til min egen testing begynner :hilarious:
 
Jeg ser strek!❤️ Håper det er babystrek❤️
Takk, det hadde vært fantastisk :smiley-angelic001

Det kan jo være skyggestrek, men jeg ser også! Uæh! Spennende, gleder meg til neste test på dine vegne :smiley-angelic002 Lever gjennom deg jeg da frem til min egen testing begynner :hilarious:
Haha :hilarious: Bare hyggelig det! Hadde ikke urinen vært så lys som ananasjuice så hadde jeg tatt en til nå :wacky: Fader da, så irriterende at den ikke kan være mer konsentrert :p
 
Takk, det hadde vært fantastisk :smiley-angelic001


Haha :hilarious: Bare hyggelig det! Hadde ikke urinen vært så lys som ananasjuice så hadde jeg tatt en til nå :wacky: Fader da, så irriterende at den ikke kan være mer konsentrert :p
En ordentlig mental prøvelse det der. Husker fra PP'en jeg ble gravid med nr 1 at jeg var så utrolig dehydrert den siste uka der, for jeg skulle hele tiden ha så mørk urin som mulig og teste, teste, teste :wacky:
 
8 DPO her, og i går kjente jeg veldig stikkinger i siden, og har drømt veldig mye rart de siste nettene. Er det gode tegn mener dere? Ikke sikkert det betyr noe som helst da. Har ikke testet, både fordi jeg ikke vil bli skuffa for tidlig, og fordi vi er på ferie og jeg bare har med én test. Den ryker nok torsdag!
 
En ordentlig mental prøvelse det der. Husker fra PP'en jeg ble gravid med nr 1 at jeg var så utrolig dehydrert den siste uka der, for jeg skulle hele tiden ha så mørk urin som mulig og teste, teste, teste :wacky:
Ja :hilarious: Var lettere forrige testeperiode, da hadde jeg feber og hadde dermed veldig konsentrert urin. Urinen var som tynn/svak kaffe :joyful:
 
8 DPO her, og i går kjente jeg veldig stikkinger i siden, og har drømt veldig mye rart de siste nettene. Er det gode tegn mener dere? Ikke sikkert det betyr noe som helst da. Har ikke testet, både fordi jeg ikke vil bli skuffa for tidlig, og fordi vi er på ferie og jeg bare har med én test. Den ryker nok torsdag!
Alltid vært gode tegn hos meg. Vært gravid 6 ganger. Har 5 barn, men den ene er i himmelen(svangerskapsavbrudd uke 14+5) :shy:
 
Må bare le :laughing002 Samboer vil ha meg til å teste allerede… 4 dpo. Uansett om jeg skulle være så heldig å ha en bitteliten bamsemums som er i ferd med å klamre seg fast vil testen uansett være negativ.
 
Er disse positive? Jeg synes strekene ser like sterke ut, men appene er ikke helt enig.
 

Vedlegg

  • IMG_8856.jpeg
    IMG_8856.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 32
  • IMG_8855.jpeg
    IMG_8855.jpeg
    889,3 KB · Visninger: 32
For de som ikke stikker innom testetøs-tråden:
Makesure er tydelig rosa! Urinen er fortsatt ikke så konsentrert, men klarte ikke la være med å teste :shy: 9DPO
 

Vedlegg

  • IMG_1732.jpeg
    IMG_1732.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 72
  • IMG_1734.jpeg
    IMG_1734.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 71
Back
Topp