IKM uke 14❤️

For de som ikke stikker innom testetøs-tråden:
Makesure er tydelig rosa! Urinen er fortsatt ikke så konsentrert, men klarte ikke la være med å teste :shy: 9DPO
Sniker fra 13, men gratulerer! Håper vi sees i desember etterhvert :love017
 
Drømte i natt at jeg sto med tydelig positiv graviditetstest, og katten vår har valgt meg til kos flere ganger nå, og det gjør han sjelden når det er flere i huset :Heartred
Nå begynner fallhøyden å bli stor! Dette er runden vi har lagt inn flest (og mest gunstige) aksjene, i tillegg til at jeg har begynt å ta wild yam. Så det er kanskje ikke rart jeg er ekstra håpefull :smiley-ashamed004
 
10DPO, sterkere strek i dag :love017
 

Vedlegg

  • IMG_1742.jpeg
    IMG_1742.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 61
Så glad på dine vegne, håper spira sitter :smiley-angelic001
Hvor mange dpo begynte du å se strek?
Takk :love017 Kunne såvidt skimte noe 8DPO, men det kunne likegjerne vært skyggestrek :wacky: Men i går, 9DPO, ble jeg sikker på at det faktisk var babystrek :shy:
 
4dpo, foreløpig likegyldig til hele testinga. Delvis fordi jeg blir mer og mer overbevist om at dette er en tullesyklus:shifty:
 
Jeg eier ikke testetrang... er på hytten og gidder ikke å kjøpe tester når jeg har mange "gratis" hjemme :bag: Men i dag våknet jeg brått etter den sykeste drømmen! Jeg var i kongelig bryllup i Geneve:hilarious: Og drømmer har jeg erfart at kommer bare når det er noe på gang. De kom ved begge kjemiske og ved SAen. I tillegg har jeg hatt en hvilepuls på 73 i natt. Det er og veldig høyt. Så er litt redd testetrangen kommer, men prøver å holde meg til jeg kommer hjem om 4-5 dager.
Har vært så mange skyggestreker og skuffelser at jeg er litt redd for flere og. Jeg tror jeg er 6DPO i dag, men fertilityfriend mener 8DPO.
 
Jeg eier ikke testetrang... er på hytten og gidder ikke å kjøpe tester når jeg har mange "gratis" hjemme :bag: Men i dag våknet jeg brått etter den sykeste drømmen! Jeg var i kongelig bryllup i Geneve:hilarious: Og drømmer har jeg erfart at kommer bare når det er noe på gang. De kom ved begge kjemiske og ved SAen. I tillegg har jeg hatt en hvilepuls på 73 i natt. Det er og veldig høyt. Så er litt redd testetrangen kommer, men prøver å holde meg til jeg kommer hjem om 4-5 dager.
Har vært så mange skyggestreker og skuffelser at jeg er litt redd for flere og. Jeg tror jeg er 6DPO i dag, men fertilityfriend mener 8DPO.
Har samme erfaring når det gjelder drømmer … og minst 3 av de 4 siste nettene har jeg hatt helt sinnsyke drømmer. Drømte også søndag når jeg sov på dagtid. Det er ikke helt uvanlig at jeg drømmer med gjevne mellomrom… men aldri så ofte som nå med mindre jeg er gravid. Jeg er også 6 dpo i dag. I natt fikk jeg også problemer med å sovne etter å ha vært på do rundt kl. 01:00 og fikk ganske sterke sammentrekninger rundt livmorområdet… begge tidlige tegn på graviditet hos meg.
Samtidig kan alt sikkert ha en annen forklaring, men sitter og tror mer og mer på at jeg er gravid.

Alt fører jo til at fallhøyden blir ganske stor dersom TR kommer / testene bare viser negativt resultat.
Herlighet som jeg håper vi begge to (og slle andre her inne) får se to streker lyse mot oss om ikke så alt for lenge :smiley-angelic001
 
Har samme erfaring når det gjelder drømmer … og minst 3 av de 4 siste nettene har jeg hatt helt sinnsyke drømmer. Drømte også søndag når jeg sov på dagtid. Det er ikke helt uvanlig at jeg drømmer med gjevne mellomrom… men aldri så ofte som nå med mindre jeg er gravid. Jeg er også 6 dpo i dag. I natt fikk jeg også problemer med å sovne etter å ha vært på do rundt kl. 01:00 og fikk ganske sterke sammentrekninger rundt livmorområdet… begge tidlige tegn på graviditet hos meg.
Samtidig kan alt sikkert ha en annen forklaring, men sitter og tror mer og mer på at jeg er gravid.

Alt fører jo til at fallhøyden blir ganske stor dersom TR kommer / testene bare viser negativt resultat.
Herlighet som jeg håper vi begge to (og slle andre her inne) får se to streker lyse mot oss om ikke så alt for lenge :smiley-angelic001
Åhh.. som jeg håper at symptomene stemmer ❤️ Jeg har begynt å skjønne hvorfor hunder kan ha innbilt svangerskap :bag: Kroppen kommer med symptom på symptom.. og så er det ingenting... jeg har en sånn tom/tung følelse i livmoren, men innbiller meg at det er fordi magen er full i påskegodt:hilarious: Jeg har ikke lyst til å kjenne på håpet. Har lovet meg selv å ha en vanlig påske. Et glass rødvin ved bålpannen, akebakker med ungene, en tur i slalåmbakken osv. Så jeg prøver virkelig ikke å kjenne for mye etter. Normalt sett ville jeg allerede svidd av første testen:angelic:
 
Angrer villt på at jeg ikke sjekket med eggløsningstester forrige uke, for nå lurer jeg på om EL er i dag!! På CD20. Har selvfølgelig ikke tester her jeg er.
Mye! murringer, EL slim, tappen kjennes stor, åpen og smørmyk ut.

Håper ikke det er EL, for da blir syklusen veldig tullete til mannens rotasjon, og neste syklus mister vi i så fall sjans på å treffe EL.
 
Back
Topp