IKM uke 14❤️

IMG_1642.jpeg
IMG_1648.jpeg

Når jeg røk på en test i går, var det ikke vits å la være i dag si :hilarious: 7 dpo

Screenshot_20240330_082232_Premom.jpg

Driver fortsatt og tester etter el jeg, da jeg ikke tror det ble sluppet noe egg denne runden. Premom mener jeg er 7dpo :confused005

Jeg er litt øm rundt livmor, men er redd det er begynnelsen på mensenmurringer (får det alltid noen dager før mens). Har ikke med meg tester på hyttetur så får ikke testet før i morgen da jeg er 10 dpo. Syns det er så psykisk slitsomt å analysere etter symptomer på graviditet/mens uten å få noe «svar». Er så redd for å bli skuffet igjen når livets aller største ønske er å bli gravid å få et levende barn. Håper så inderlig at det snart sitter :Heartred

Hvorfor tror du ikke at det har blitt sluppet noe egg?
Jeg hadde senabort 31jan, trodde syklus var tilbake i februar d jeg hadde el-slim å el-smerter å alt som hørte til. 14 dager etter kom det jeg trodde var mensen. Men visste seg å være rester, å måtte inn å fjerne de for 2-3uker siden. Fikk positiv el-test igjen uka etter, å hadde smått med el-smerter Men merket ikke noe til el-slim.

Så jeg har ikke helt trua på At ikke kroppen tulla det til denne gangen også :confused005

Jeg hadde senabort 31jan, trodde syklus var tilbake i februar d jeg hadde el-slim å el-smerter å alt som hørte til. 14 dager etter kom det jeg trodde var mensen. Men visste seg å være rester, å måtte inn å fjerne de for 2-3uker siden. Fikk positiv el-test igjen uka etter, å hadde smått med el-smerter Men merket ikke noe til el-slim.

Så jeg har ikke helt trua på At ikke kroppen tulla det til denne gangen også :confused005
Jeg forstår ❤️ trist å høre ❤️ Kan jo være at egget har sluppet uansett? Du må jo sikkert bare vente å se om mensen kommer eller ikke da. Skal ikke være enkelt

IMG_1653.jpeg

Test nr 2 for dagen :smiley-angelic002
Har lette kramper i dag, likt som el-smerte og menskrampene jeg har to-tre dager inn i ny syklus.. bruker ikke å ha det sånn før mens, men redd for at det er den som er på tur tidlig :confused:

8 dpo og ny negativ g-test :sorry:

Må ærlig innrømme at jeg begynner å gi opp håpet til tross for mange symptomer… selv om jeg vet at de aller fleste ikke tester positivt så tidlig uansett.
Hadde jo sagt dette til enhver annen persom som hadde sagt dette, men er sååååå vanskelig å tenke fornuftig når det gjelder deg selv.
Er vel også en forsvarsmekanisme ved å allerede nå prøve å forberede seg på at TR vil komme etterhvert.
IMG_0747.jpeg

8 dpo og ny negativ g-test :sorry:

Må ærlig innrømme at jeg begynner å gi opp håpet til tross for mange symptomer… selv om jeg vet at de aller fleste ikke tester positivt så tidlig uansett.
Hadde jo sagt dette til enhver annen persom som hadde sagt dette, men er sååååå vanskelig å tenke fornuftig når det gjelder deg selv.
Er vel også en forsvarsmekanisme ved å allerede nå prøve å forberede seg på at TR vil komme etterhvert.
Vis vedlegget 431595
Jeg testet negativt 8dpo og positivt fra 10dpo :joyful:

I morgen begynner "vår" uke :D
Hvilepulsen min har vært skyhøy siden Onsdag.... så noe jobber kroppen med. Men kan jo være stress og:laughing001 Testetrangen har ikke vært så ille. Hjelper å være på hytten og aldri få gå alene på butikken eller noe :hilarious:
Men reiser hjem i kveld, så i morgen.... da er nok testetøsen løs. Da vil jeg være 10 DPO, selv om fertilityfriend mener jeg da er 12 DPO.
Håper den neste uken fylles med mange rosa streker ❤️

8dpo, slang på en g-test bare for og ha gjort det, da jeg stort sett har starta 8dpo hver gang :confused005

Men her skjer det ikke stort på noen front:bored::hilarious:

20240331_082145.jpg

Last edited:
Vis vedlegget 4316038 dpo og inget nytt å melde. Hvis jeg jobber veldig hardt for å se så ser jeg noe, men den «evnen» tror jeg at jeg har på alt av tester så den stoler jeg ikke på :laughing002 Utålmodig
Hvis jeg legger godviljen til kan det være jeg ser «noe», men er ikke utenkelig at det er der strek nr. 2 skal dukke opp :pompus:

I morgen begynner "vår" uke :D
Hvilepulsen min har vært skyhøy siden Onsdag.... så noe jobber kroppen med. Men kan jo være stress og:laughing001 Testetrangen har ikke vært så ille. Hjelper å være på hytten og aldri få gå alene på butikken eller noe :hilarious:
Men reiser hjem i kveld, så i morgen.... da er nok testetøsen løs. Da vil jeg være 10 DPO, selv om fertilityfriend mener jeg da er 12 DPO.
Håper den neste uken fylles med mange rosa streker ❤️
Ooo det er jo veldig spennende. Jeg følger også med på hvilepuls...og den ødelegger litt av morroa hver gang når den begynner å synke:facepalm: Du er flink som greier å holde deg så lenge. Håper du poster positiv test her i morgen da!:Heartpink

Røk dessverre på ny test nå, vanskelig når man først har begynt.. selvfølgelig negativ og nå er jeg tilbake til å tenke at det ikke ble noe spire denne gangen heller. Vi har vært prøvere nå akkurat over et år, og har enda ikke opplevd en tydelig positiv test :(
Jeg er bare 8 dpo så det er for tidlig å gi opp, men jeg kjenner at jeg gjør det litt likevel

Back
Topp