HåpefullPrøver
Forelsket i forumet
Når jeg røk på en test i går, var det ikke vits å la være i dag si 7 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor tror du ikke at det har blitt sluppet noe egg?Vis vedlegget 431559
Driver fortsatt og tester etter el jeg, da jeg ikke tror det ble sluppet noe egg denne runden. Premom mener jeg er 7dpo
Men testene på CD17 og CD18 er vel positive?Vis vedlegget 431559
Driver fortsatt og tester etter el jeg, da jeg ikke tror det ble sluppet noe egg denne runden. Premom mener jeg er 7dpo
Jeg hadde senabort 31jan, trodde syklus var tilbake i februar d jeg hadde el-slim å el-smerter å alt som hørte til. 14 dager etter kom det jeg trodde var mensen. Men visste seg å være rester, å måtte inn å fjerne de for 2-3uker siden. Fikk positiv el-test igjen uka etter, å hadde smått med el-smerter Men merket ikke noe til el-slim.Hvorfor tror du ikke at det har blitt sluppet noe egg?
Jeg forstår trist å høre Kan jo være at egget har sluppet uansett? Du må jo sikkert bare vente å se om mensen kommer eller ikke da. Skal ikke være enkeltJeg hadde senabort 31jan, trodde syklus var tilbake i februar d jeg hadde el-slim å el-smerter å alt som hørte til. 14 dager etter kom det jeg trodde var mensen. Men visste seg å være rester, å måtte inn å fjerne de for 2-3uker siden. Fikk positiv el-test igjen uka etter, å hadde smått med el-smerter Men merket ikke noe til el-slim.
Så jeg har ikke helt trua på At ikke kroppen tulla det til denne gangen også
Jeg testet negativt 8dpo og positivt fra 10dpo8 dpo og ny negativ g-test
Må ærlig innrømme at jeg begynner å gi opp håpet til tross for mange symptomer… selv om jeg vet at de aller fleste ikke tester positivt så tidlig uansett.
Hadde jo sagt dette til enhver annen persom som hadde sagt dette, men er sååååå vanskelig å tenke fornuftig når det gjelder deg selv.
Er vel også en forsvarsmekanisme ved å allerede nå prøve å forberede seg på at TR vil komme etterhvert.
Vis vedlegget 431595
Hvis jeg legger godviljen til kan det være jeg ser «noe», men er ikke utenkelig at det er der strek nr. 2 skal dukke oppVis vedlegget 4316038 dpo og inget nytt å melde. Hvis jeg jobber veldig hardt for å se så ser jeg noe, men den «evnen» tror jeg at jeg har på alt av tester så den stoler jeg ikke på Utålmodig
Nei ikke sant, er sånn jeg driver også. «Nå ser jeg garantert noe!» og så blunker jeg og da er det borteHvis jeg legger godviljen til kan det være jeg ser «noe», men er ikke utenkelig at det er der strek nr. 2 skal dukke opp
Det kan fortsatt være for tidlig. Håper du plutselig får strek i morgenBlenda test i dag 10 dpo
Ooo det er jo veldig spennende. Jeg følger også med på hvilepuls...og den ødelegger litt av morroa hver gang når den begynner å synke Du er flink som greier å holde deg så lenge. Håper du poster positiv test her i morgen da!I morgen begynner "vår" uke
Hvilepulsen min har vært skyhøy siden Onsdag.... så noe jobber kroppen med. Men kan jo være stress og Testetrangen har ikke vært så ille. Hjelper å være på hytten og aldri få gå alene på butikken eller noe
Men reiser hjem i kveld, så i morgen.... da er nok testetøsen løs. Da vil jeg være 10 DPO, selv om fertilityfriend mener jeg da er 12 DPO.
Håper den neste uken fylles med mange rosa streker