IKM uke 14❤️

Høres kjent ut :angelic: Du skal ikke prøve et annet merke på testene da?
Ja, har testet med Metode tidligtest (10 mlU/ml) til nå, men har bare en igjen. Har heldigvis flere Makesure tester (25 mlU/ml), så blir nok en av hver når jeg tester i dag. Sitter bare å venter på at jeg må tisse :D

10 dpo og fortsatt blenda tester uten antydning til strek :sad010
IMG_0754.jpeg

Titta selvfølgelig på testen etter den hadde tørka å har nå startet månedens seigpining :shifty: :hilarious:
20240401_114851.jpg

Litt skeptisk på om mannen vil tro meg i dag :laughing001 Jeg jubler ikke enda... men er da et steg i riktig retning.
Yay Yay Yay!! Gratulerer :woot: Litt mer snill din digitale. Min ble negativ på denne streken 10DPO :wacky: (Men er gravid, da. 4+1 i dag)

Vedlegg

• IMG_1742.jpeg
    IMG_1742.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 109
Yay Yay Yay!! Gratulerer :woot: Litt mer snill din digitale. Min ble negativ på denne streken 10DPO :wacky: (Men er gravid, da. 4+1 i dag)
Takk❤️ Rart det er sånn forskjell :angelic: Jeg har alltid fått positiv digital på svaaake streker om jeg faktisk er gravid. Rett bak deg i løypen jeg da. Er vel 3+6 i dag... men siden EL var forsinket så er jeg garantert litt kortere. Men får ta utgangspunkt i det frem til evt. Ultralyd

IMG_1687.jpeg

Fikk opp pulsen litt når jeg tok denne, ser rosa ut i virkeligheten.. men negativ clearblue ultratidlig på samme urin + litt rosa utflod når jeg var på do. Tipper ikke dette går veien :shy:
Kan strimmel som måler 25hcg vise tidligere enn digital som skal måle 10?

Vis vedlegget 431653
Fikk opp pulsen litt når jeg tok denne, ser rosa ut i virkeligheten.. men negativ clearblue ultratidlig på samme urin + litt rosa utflod når jeg var på do. Tipper ikke dette går veien :shy:
Jeg kan ikke svare deg på spørsmålet ditt fordi jeg har ikke peiling, men jeg ser en strek der!!❤️ hvor mange dpo?

Vis vedlegget 431653
Aner ikke egentlig. Jeg fikk tydelig positiv på cb med ukesindikator. Mens vanlig test fra babyplan og makesure var veeeeldig svake.
Men jeg ser strek hos deg altså❤️ Håper den bare blir sterkere nå

Ifølge premom er jeg 9DPO, ifølge FF 8DPO. Så tok en test, og tenkte den var helt blank, men så innbiller jeg meg at jeg ser noe. Men skyggestreker har jeg hatt før. Vet ikke om det synes for andre på bildet.

Vedlegg

• 7EFB00B6-104C-4FED-9864-94F8205319AF.jpeg
    7EFB00B6-104C-4FED-9864-94F8205319AF.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 100
Aner ikke egentlig. Jeg fikk tydelig positiv på cb med ukesindikator. Mens vanlig test fra babyplan og makesure var veeeeldig svake.
Men jeg ser strek hos deg altså❤️ Håper den bare blir sterkere nå
Håper jeg også, men er forberedt på begge deler nå :) Har liksom følt meg litt gravid, ikke kjent igjen kroppen min. Det kan godt være en blanding av påskesnop og første runde med wild yam kanskje :hilarious:

Ifølge premom er jeg 9DPO, ifølge FF 8DPO. Så tok en test, og tenkte den var helt blank, men så innbiller jeg meg at jeg ser noe. Men skyggestreker har jeg hatt før. Vet ikke om det synes for andre på bildet.
Ser streken. Håper det viser seg å være ekte vare ❤️

Håper jeg også, men er forberedt på begge deler nå :) Har liksom følt meg litt gravid, ikke kjent igjen kroppen min. Det kan godt være en blanding av påskesnop og første runde med wild yam kanskje :hilarious:
Den kroppen er et mysterium. Føler meg mye mindre gravid nå enn forrige syklus. Samtidig så hadde jeg en magefølelse på at det var noe anderledes. Hvilepulsen var for meg det største hintet

Back
Topp