IKM uke 14❤️

IMG_1693.jpeg

Ny test nå, og her tror jeg ikke at jeg ser noe. Har bare en clearblue digital igjen nå, så skal prøve å unngå testing noen dager og se om tr dukker opp… kjenner jeg meg selv rett står jeg på apotek i morgen med nye tester i handlekurven :shy:
 
Kjenner jeg har helt gitt opp denne pp’en tross symptomene og tro på at vi lyktes for bare få dager siden:sad010
Må innrømme at i dag har vært en særdeles slitsom dag med to unger som har funnet på mye ugang og nå plent nekter å sove så nå er jeg bare kjempe sliten :dead:

Spør meg selv om det er så lurt å prøve på en til på sånne dager :binkybaby:schocked028
 
Vis vedlegget 431669
Ny test nå, og her tror jeg ikke at jeg ser noe. Har bare en clearblue digital igjen nå, så skal prøve å unngå testing noen dager og se om tr dukker opp… kjenner jeg meg selv rett står jeg på apotek i morgen med nye tester i handlekurven :shy:
Anbefaler heller å stikke innom Kiwi da de har billigere tester - Makesure til 99kr :shy:
 
Tok tidligtest i dag og, og vil jo egentlig si den er blenda. Men så studere jeg jo alltid opp og ned i ulik lys og vinkler og da kan men gjerne se antydning til strek. Det er nok bare en skyggestrek, har jo hatt det flere ganger men piner meg selv med håp og blir skuffet hver gang. En ting er å ha håp etter en ny EL men slitsomt med den Berg og dalbanen hver dag hvor man blir skuffet, realistisk vet at det ikke gikk, for å så få nytt håp nest dag siden det trossalt ikke er IKM helt enda…
 
Fortsetter og torturere meg selv med tester etter tidsfristen..

Før
Vis vedlegget 431681

Etter
Vis vedlegget 431682

:shifty: :shifty:
Vil ikke gi falske håp, men da jeg ble gravid sist tok jeg en test på morgenen som jeg la fra meg fordi den så negativ ut, da jeg kom tilbake en stund senere hadde den en svak, men tydelig strek, som din test. Det var legit. Men det er klart, er jo ofte ikke det og! Syntes dog denne streken avr veldig sterk, selvom den kom etter fristen!
 
Vurderer å bare slutte å teste og vente på TR. Blir så skuffa hver gang jeg ender opp med negativ test :confused:
I og med at EL ble litt forsinket forventes TR en gang mellom fredag - mandag. Mulig jeg ikke klarer holde meg helt til mandag gitt at tanta ikke dukker opp i forveien (helt utrolig at man vil pine seg selv slik :hungry:), men greit å hvertfall ikke teste daglig.

Får heller leve på dere andre som tester positivt her inne :hug007
 
Vil ikke gi falske håp, men da jeg ble gravid sist tok jeg en test på morgenen som jeg la fra meg fordi den så negativ ut, da jeg kom tilbake en stund senere hadde den en svak, men tydelig strek, som din test. Det var legit. Men det er klart, er jo ofte ikke det og! Syntes dog denne streken avr veldig sterk, selvom den kom etter fristen!
Så spennende! Man har jo et lite håp selv om man vet innerst inne at den ikke er gyldig etter tiden. Det er noe med å se de to strekene uansett :nailbiting:
 
Øverste er morgenens test etter den hadde tørket, å nederste er en tatt nettopp nå, å er innenfor tidsfristen.

Jeg innbiller meg jo at jeg ser noe, men det gjør jeg jo alltid.

Men den andre tørkede testen er jo uansett mye svakere en den første tørkede testen. Godt jeg ikke overanalyserer noe særlig :hilarious: :bag:
20240402_141500.jpg

20240402_141331.jpg
 
IMG_1703.jpeg

Denne tatt nå, + mer spotting. Ganske sikker på at TR kommer som «bestilt» i morgen. Hadde i det minste håpet at wild yam skulle øke lutealfasen med noen dager, men virker ikke helt sånn.. 10 dpo i dag
 
Jeg hører egebtlig til uke 15, men følger dere nå! Har lovet mannen å vente til dagen før ventet tr med å ta test. Det er helt krise. Men for egen mental helse tror jeg det er viktig. Får heller leve gjennom dere. Fortsett å legge ut tester! :dead:
 
Tre dager forbi forventet mens og ingen antydninger til at den skal komme..testene er så og si blenda eller føler kanskje man kan skimte noe hvis man legger godviljen til. Vet ikke hva jeg skal tro og tenke om denne syklusen…kunne bare ønske at endten så ble testen positiv nå eller at mensen kom..
 
Back
Topp