Ny test nå, og her tror jeg ikke at jeg ser noe. Har bare en clearblue digital igjen nå, så skal prøve å unngå testing noen dager og se om tr dukker opp… kjenner jeg meg selv rett står jeg på apotek i morgen med nye tester i handlekurven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler heller å stikke innom Kiwi da de har billigere tester - Makesure til 99krVis vedlegget 431669
Ny test nå, og her tror jeg ikke at jeg ser noe. Har bare en clearblue digital igjen nå, så skal prøve å unngå testing noen dager og se om tr dukker opp… kjenner jeg meg selv rett står jeg på apotek i morgen med nye tester i handlekurven
Takk for tips, har ikke prøvd Makesure-testene før, men ser jo at flere er fornøyd med deAnbefaler heller å stikke innom Kiwi da de har billigere tester - Makesure til 99kr
Håper disse viser seg å være noe Jeg ser iallefall strekFortsetter og torturere meg selv med tester etter tidsfristen..
Før
Vis vedlegget 431681
Etter
Vis vedlegget 431682
Ser en strek. Krysser fingrene for at den blir sterkere de neste dagene.Fortsetter og torturere meg selv med tester etter tidsfristen..
Før
Vis vedlegget 431681
Etter
Vis vedlegget 431682
Vil ikke gi falske håp, men da jeg ble gravid sist tok jeg en test på morgenen som jeg la fra meg fordi den så negativ ut, da jeg kom tilbake en stund senere hadde den en svak, men tydelig strek, som din test. Det var legit. Men det er klart, er jo ofte ikke det og! Syntes dog denne streken avr veldig sterk, selvom den kom etter fristen!Fortsetter og torturere meg selv med tester etter tidsfristen..
Før
Vis vedlegget 431681
Etter
Vis vedlegget 431682
Samme her, ikke noe særlig strek før fristen men nå 1 time senere er det svak lyserosa strek. Håper og håper men er redd for skyggestrekFortsetter og torturere meg selv med tester etter tidsfristen..
Før
Vis vedlegget 431681
Etter
Vis vedlegget 431682
Så spennende! Man har jo et lite håp selv om man vet innerst inne at den ikke er gyldig etter tiden. Det er noe med å se de to strekene uansettVil ikke gi falske håp, men da jeg ble gravid sist tok jeg en test på morgenen som jeg la fra meg fordi den så negativ ut, da jeg kom tilbake en stund senere hadde den en svak, men tydelig strek, som din test. Det var legit. Men det er klart, er jo ofte ikke det og! Syntes dog denne streken avr veldig sterk, selvom den kom etter fristen!
Ååå håper virkelig det er noe! Strek er det iallefallSamme her, ikke noe særlig strek før fristen men nå 1 time senere er det svak lyserosa strek. Håper og håper men er redd for skyggestrek