Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men ser ikke den svake streken på testen fra i går, ser den kun på den i dagRedd det bare er skyggestrek?
Jeg ser noe der, men vanskelig å si om det er skyggestrek eller noe mer.Redd det bare er skyggestrek?
Syns den ser rosa utMen ser ikke den svake streken på testen fra i går, ser den kun på den i dag
Ser noe på metodetestenMåtte ta test så snart jeg kom hjem
Klarte bare ikke vente til i morgen/lørdag
Har en til 10 pk med Makesuretester, men fant dem ikke akkurat da så tok den siste Metode tidlig testen jeg hadde.
Trodde den var negativ, men ser noe her også.
Klarte selvfølgelig ikke fått tatt bilde før ca. 1 min etter tidsfrist så den er i utgangspunktet ikke gyldig
Har drukket ganske mye vann i dag for har vært veldig tørst.
Legger likevel ved bilde:
Vis vedlegget 431879
Siste testen i rekka her:
Vis vedlegget 431880
Samboer vil sende meg ut for å kjøpe test som sier gravid/ikke gravid.
Usikker på om den blir å slå ut (gitt at jeg er gravid) siden streken på strimmeltesten er såpass svak.
Ser strek på dagens testerMåtte ta test så snart jeg kom hjem
Klarte bare ikke vente til i morgen/lørdag
Har en til 10 pk med Makesuretester, men fant dem ikke akkurat da så tok den siste Metode tidlig testen jeg hadde.
Trodde den var negativ, men ser noe her også.
Klarte selvfølgelig ikke fått tatt bilde før ca. 1 min etter tidsfrist så den er i utgangspunktet ikke gyldig
Har drukket ganske mye vann i dag for har vært veldig tørst.
Legger likevel ved bilde:
Vis vedlegget 431879
Siste testen i rekka her:
Vis vedlegget 431880
Samboer vil sende meg ut for å kjøpe test som sier gravid/ikke gravid.
Usikker på om den blir å slå ut (gitt at jeg er gravid) siden streken på strimmeltesten er såpass svak.
Godt det ikke bare jeg og mitt streksyn som ser deSer strek på dagens tester