IKM uke 14❤️

Røk dessverre på ny test nå, vanskelig når man først har begynt.. selvfølgelig negativ og nå er jeg tilbake til å tenke at det ikke ble noe spire denne gangen heller. Vi har vært prøvere nå akkurat over et år, og har enda ikke opplevd en tydelig positiv test :(
Jeg er bare 8 dpo så det er for tidlig å gi opp, men jeg kjenner at jeg gjør det litt likevel
Jeg føler det på akkurat samme måte som deg, selv om jeg vet at det er få som tester positivt så tidlig :Heartred
Er selv 9 dpo i dag og har plan om å teste (igjen) når vi kommer hjem fra svigers. Så langt har det ikke vært antydning til strek engang (testet 1 gang for dagen siden 6 dpo) :shy:
Selv om vi bare er inne i pp3 har jeg så mange symptomer (tilsvarende forrige graviditet) som tilsier at vi lyktes denne gangen at jeg kommer til å bli kjempe skuffet hvis TR til slutt dukker opp :sad010
 
Jeg føler det på akkurat samme måte som deg, selv om jeg vet at det er få som tester positivt så tidlig :Heartred
Er selv 9 dpo i dag og har plan om å teste (igjen) når vi kommer hjem fra svigers. Så langt har det ikke vært antydning til strek engang (testet 1 gang for dagen siden 6 dpo) :shy:
Selv om vi bare er inne i pp3 har jeg så mange symptomer (tilsvarende forrige graviditet) som tilsier at vi lyktes denne gangen at jeg kommer til å bli kjempe skuffet hvis TR til slutt dukker opp :sad010
Skulle ønske jeg klarte å unngå denne testingen, vet jo at det er alle negative testene som tar litt knekken på meg :smiley-ashamed004 Når jeg mister motet og blir litt nedfor nå, så er jeg så redd for at det er TR og pms-symptomer, så det er nesten så jeg skjerper meg for å ikke være trist. Som om det holder evt tr unna :hilarious:
 
Baktroppen her, kan melde om negativ test 7 dpo :hilarious:

Av en eller annen grunn har jeg ikke helt troa på denne PP, men jeg er et testetroll uansett, så:wacky:
 
Hei❤️ Jeg melder meg gjerne inn her da eggløsning kom senere enn antatt ❤️

Håpefullmh - 26 - B1 - PP 21 (PP9 etter SA 6+1) - El 23.03.24 - IKM 06.04.23 ❤️
 
Da var testetøsen løs :laughing001 10 DPO og ved første øyekast var de negative. Men så ser jeg plutselig de berømte skyggestrekene som jeg ser hver syklus. Holder på å bli kokko.
20240401_074527.jpg
 
Streksynet mitt slår inn her!:joyful:
Godt det ikke bare er meg. Er uten tvil strek på begge to. Med det blotte øyet er de rosa og. Men jeg har blitt lurt før. Men sist testet jeg sterkest på urin to. Så nå er det null drikke og så prøve igjen når jeg har spart noen timer. Blir den ørlite sterkere så prøver jeg meg på en digital. Hadde vært så morsomt om jeg kunne visst mannen en positiv digital på 1.april :laughing001
 
Godt det ikke bare er meg. Er uten tvil strek på begge to. Med det blotte øyet er de rosa og. Men jeg har blitt lurt før. Men sist testet jeg sterkest på urin to. Så nå er det null drikke og så prøve igjen når jeg har spart noen timer. Blir den ørlite sterkere så prøver jeg meg på en digital. Hadde vært så morsomt om jeg kunne visst mannen en positiv digital på 1.april :laughing001
Haha, ja! Det hadde jo vært kjempeartig :hilarious: Krysser fingra for deg!
 
9 dpo og helt blenda her også:shifty: Jeg fikk en dårlig magefølelse i går, og det er vel lite sannsynlig at det plutselig går nå i pp16 uansett. Det er veldig fascinerende hvordan kroppen og hodet liksom blir litt deppa med en gang den skjønner at det ikke har blitt noen graviditet, for så å bli veldig håpefull igjen nesten rett etter at mensen er ferdig:laughing002Jeg fortsetter selvfølgelig å teste noen dager til. Håper det kommer noen positive tester i gruppen her nå snart:D
 

Vedlegg

  • 20240401_094443.jpg
    20240401_094443.jpg
    626,8 KB · Visninger: 42
IMG_1680.jpeg

Trodde først jeg så noe her, men jo mer jeg glaner jo mindre ser jeg :laughing002 9 dpo
Symptomer: oppblåst og sykt mye luft (kan være wild yam?), halsbrann (forkjølelse på tur?), ømme pupper (det har jeg hver syklus før mens), ekstra vond rygg (kan også skyldes andre ting)
 
Back
Topp