Solstråla92
Flørter med forumet
Jeg begynner allerede å gi denne syklusen opp. Føler jeg har fått svak strek på flere og noen som ser blenda ut Men TR har ikke dukket opp enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler det på akkurat samme måte som deg, selv om jeg vet at det er få som tester positivt så tidligRøk dessverre på ny test nå, vanskelig når man først har begynt.. selvfølgelig negativ og nå er jeg tilbake til å tenke at det ikke ble noe spire denne gangen heller. Vi har vært prøvere nå akkurat over et år, og har enda ikke opplevd en tydelig positiv test
Jeg er bare 8 dpo så det er for tidlig å gi opp, men jeg kjenner at jeg gjør det litt likevel
Skulle ønske jeg klarte å unngå denne testingen, vet jo at det er alle negative testene som tar litt knekken på meg Når jeg mister motet og blir litt nedfor nå, så er jeg så redd for at det er TR og pms-symptomer, så det er nesten så jeg skjerper meg for å ikke være trist. Som om det holder evt tr unnaJeg føler det på akkurat samme måte som deg, selv om jeg vet at det er få som tester positivt så tidlig
Er selv 9 dpo i dag og har plan om å teste (igjen) når vi kommer hjem fra svigers. Så langt har det ikke vært antydning til strek engang (testet 1 gang for dagen siden 6 dpo)
Selv om vi bare er inne i pp3 har jeg så mange symptomer (tilsvarende forrige graviditet) som tilsier at vi lyktes denne gangen at jeg kommer til å bli kjempe skuffet hvis TR til slutt dukker opp
Tusen takk Håper det blir mange positive etterhvertDet kan fortsatt være for tidlig. Håper du plutselig får strek i morgen
Streksynet mitt slår inn her!Da var testetøsen løs 10 DPO og ved første øyekast var de negative. Men så ser jeg plutselig de berømte skyggestrekene som jeg ser hver syklus. Holder på å bli kokko.
Vis vedlegget 431622
Godt det ikke bare er meg. Er uten tvil strek på begge to. Med det blotte øyet er de rosa og. Men jeg har blitt lurt før. Men sist testet jeg sterkest på urin to. Så nå er det null drikke og så prøve igjen når jeg har spart noen timer. Blir den ørlite sterkere så prøver jeg meg på en digital. Hadde vært så morsomt om jeg kunne visst mannen en positiv digital på 1.aprilStreksynet mitt slår inn her!
Haha, ja! Det hadde jo vært kjempeartig Krysser fingra for deg!Godt det ikke bare er meg. Er uten tvil strek på begge to. Med det blotte øyet er de rosa og. Men jeg har blitt lurt før. Men sist testet jeg sterkest på urin to. Så nå er det null drikke og så prøve igjen når jeg har spart noen timer. Blir den ørlite sterkere så prøver jeg meg på en digital. Hadde vært så morsomt om jeg kunne visst mannen en positiv digital på 1.april
9DPO er jo veldig tidlig. Men igjen så har jeg stor tro på magefølelserVis vedlegget 431625
9dpo og ingen endring. Magefølelsen er nok rett
Spennende! Håper dette utvikler seg til sterkere strekerDa var testetøsen løs 10 DPO og ved første øyekast var de negative. Men så ser jeg plutselig de berømte skyggestrekene som jeg ser hver syklus. Holder på å bli kokko.
Vis vedlegget 431622
Høres kjent ut Du skal ikke prøve et annet merke på testene da?Sto opp i dag kl. 7 … og kl. 10 var jeg klar for å legge meg igjen
Er så trøtt!