IKM uke 14❤️

Jeg har et spørsmål.
Fikk positiv eltest på onsdag. De har blitt negative nå, så jeg antar el var i går/natt. Våknet i dag med masse elslim på første tørk. Har ikke hatt noe mer. Kan jeg da anta at el var i natt?
Kan godt hende det :happy: det var ikke rester etter aksjelegging? Jeg får alltid veldig slimete utflod etterpå.

Kan godt hende det :happy: det var ikke rester etter aksjelegging? Jeg får alltid veldig slimete utflod etterpå.
Det får jeg også. Men det ble ikke aksjelegging i går. Kun onsdag (og i dag da). Denne syklusen har vært rar. Så vi får se hva som skjer. Negativ eltest i dag også. Håper den har vært

Positiv eltest i går (cd13) kl. 12, negativ i 21 tiden. Usikker på om EL var i går eller er i dag. Håper egentlig i går for vi får ikke mulighet til å legge aksjer i dag eller morgen. Heldigvis lagt inn aksjer cd 10, 11, 12 og 13 … så får bare krysse fingrene for at det holder og at gullegget slapp :smiley-angelic001

Herlighet, må bare le :laughing002
Ettersom samboer må opp grytidlig på jobb tenkte vi kunne ta en kjapp en hvis 1-åringen sovnet tidlig. Heldig som vi var sovnet hun tidlig og 3-åringen satt glad og fornøyd på rommet sitt med Ipaden. Vi gjorde oss klar og lukket opp døra til soverommet … og dær stod 1-åringen og «hoppet» i senga med det lure gliset rundt munnen… akkurat som hun sa «lurte dere» eller «trodde dere, ja» :laughing014
Ble ingen kjappis på oss, nei :happy118

5dpo idag og syns disse dagene går så sakte…lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å ryke på den første testen. Når tenker dere å begynne å teste?

5dpo idag og syns disse dagene går så sakte…lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å ryke på den første testen. Når tenker dere å begynne å teste?
Med tanke på at det er påske så skal jeg klare å holde meg til minst 2.april... Har dratt på hyttetur og har ikke tatt med noen tester :smiley-ashamed004 Normalt ryker jeg på en smell 8DPO :bag:

Planen er 9DPO, det vil si førstkommende tirsdag :shy: Så får vi se om jeg klarer det, uten å ryke på en test dagen før :hilarious:

IMG_1614.jpeg

Positiv test i går ettermiddag, tok en på morgenen i går som var negativ men den var så svak (utvannet urin sikkert) så den gadd jeg ikke registrere. Spent på om elsmerter og slim samsvarer i dag, følte iallefall at jeg «slimet» veldig i går kveld :laughing002
Aksjer lagt cd 13,14,15,16 så da håper vi det klaffer. Tenker å ta første dose med wild yam på mandag (cd19).. da burde jeg vel være innafor med tanke på at el må ha vært? :smiley-ashamed004

Er denne EL-testen negativ?

Vedlegg

• A0AE5029-E34A-4DC7-9161-9A65DF19F0F5.jpeg
    A0AE5029-E34A-4DC7-9161-9A65DF19F0F5.jpeg
    258,2 KB · Visninger: 35
 Mamima - 34 -B5 - PP2 - EL 23/3 - IKM 4/4
Vi gir det et forsøk til etter senabort nr2 i januar. Aner egentlig ikke om vi tør, men nå er aksjene lagt inn, så det er for sent og angre:nailbiting:

Min er stort sett positiv kort tid etter en slik strek. Type noen få timer. Derfor jeg gjerne tester 3 ganger for dagen fordi ellers mister jeg toppen
Jeg tok en ny test nå, veldig negativ, svak strek. Utvannet urin da. Men bør den ikke slå ut selvom urinen er utvanna, hvis det er mye LH i kroppen?

Jeg tok en ny test nå, veldig negativ, svak strek. Utvannet urin da. Men bør den ikke slå ut selvom urinen er utvanna, hvis det er mye LH i kroppen?
Kan eggløsning nettopp ha vært? Jeg har aldri testet i forhold til utvannet urin så jeg aner ikke dessverre

Back
Topp