IKM Uke 13

Hvordan går det med dere? Og hvordan går el-testinga for de av dere som gjør det :)
Jeg har ikke begynt å teste ennå, men tenker å begynne snart.
Jeg har ikke el før etter tirsdag etter neste helg :)

Det er skikkelig godt med helg kjenner jeg :)
Dagen idag skal brukes til rydding flere steder i huset og kosing med ungene. Og gå en tur hvis regnet holder seg vekk :)

Hvordan går det med dere? Og hvordan går el-testinga for de av dere som gjør det :)
Har ikke testet etter el denne gangen, og ikke vært veldig aktiv med prøvingen. Kjenner jeg syns det er vanskelig. Jeg får muligens en ny jobb, og vi gifter oss i august. Så jeg er veldig fram og tilbake om jeg vil vente til etter bryllupet med å prøve aktivt igjen. Men svinger veldig med hva jeg vil :p skal på intervju runde 2 idag, da får jeg vel vite iløpet av uka om jeg får den eller ikke. Da får jeg bestemme meg litt etter det :p

Jeg har testet litt etter el men ikke hver dag. Så i går kveld fikk jeg plutselig fast smiley på cb digital dobbel. Testa ikke fredag eller lørdag så usikker på eggløsningsdag. Er vel i dag eller i morgen sannsynligvis:happy: i går er vel også en mulighet?

Hei!

Hopper inn her da EL kom et par dager senere.

Rupia- 34 - PP4 - B2 - EL 15/3 - IKM 29/3

Voldsomme el smerter i dag, så nå må det bare legges inn riktig frø.

:smiley-bounce016

Har prøvd å teste litt etter eggløsning denne gangen. Fikk ganske sterk strek på strimmeltest i går, så da prøvde jeg en digital og fikk smiley. Så da vil jeg tro eggløsning er i dag eller i morgen? Hadde ikke trodd det ble før mot slutten av uka etter forrige syklus, men helt greit om denne blir litt kortere :)

Regner med EL på fredag så vi har begynt med aksjene :rolleyes:

Skriver meg på her, men vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være. Blir ekstremt stressa av å henge her inne i dpo-land :wacky: Skal prøve å holde meg mest mulig unna selv om jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet at det ikke skjer:D

Troublemaker2.0 - 33 - pp5 - B3 - el 17/03 - IKM 31/03

Her har jeg gitt opp denne pp og venter egentlig bare på at tanta skal komme etter hvert. Vært på kontroll igjen hos gyn siden jeg er på første prøveperiode med Letrozol nå, men det så ikke ut som at det har hjulpet noe særlig. Har mange egg, men ingen modne. Hun forklarte at eggene kjemper på en måte mot hverandre som gjør de ikke modnes riktig eller modnes sent.. :( Hadde litt troen, men vet at de fleste må gå på flere runder med letrozol.
Får bygge opp motet igjen til neste pp..

Ganske greie el-smerter her i gården og positive el-tester idag, så regner med el er i morgen :) gidder ikke endre på ikm-lista bare for en dag forskjell :)
Hva gjør dere for å få dagene i dpo-land til å gå fortere? :p

Mannen vil ikke at jeg skal teste etter el, men gjort det litt i smug for min egen del og bare ikke snakka noe om det, så det blir «naturlig» å legge aksjer. Fungert greit så langt denne pp :)
Han vet det er den «fertile» uka.. så han syns det er nok å vite.

men fått blinke smiley på dag 3 nå på clearblue advanced eggløsningstest.. men ser teststreken begynner å bli sterkere nå, så tror det nærmer seg. :)

Mannen vil ikke at jeg skal teste etter el, men gjort det litt i smug for min egen del og bare ikke snakka noe om det, så det blir «naturlig» å legge aksjer. Fungert greit så langt denne pp :)
Han vet det er den «fertile» uka.. så han syns det er nok å vite.

men fått blinke smiley på dag 3 nå på clearblue advanced eggløsningstest.. men ser teststreken begynner å bli sterkere nå, så tror det nærmer seg. :)

Jeg sier lite til samboer. Jeg er ikke sikker på om han forstår greia helt.
Sist helg sa han: nå lager vi baby. Jeg svarte at det er neste helg som er rett helg og at jeg må teste etter el.
Svaret fra han er: Jeg tror ikke på sånt.

(Forsåvidt har han lagd to babyer på p-piller tidligere, så tror ikke at han har trengt å sette seg inn i noe før)

Jeg har tenkt at jaja, det blir som det blir heller. Jeg føler ikke for å involvere han noe mer i dette når han har den innstillingen :confused013

Nutteputt - 37 - PP2 - B3 - EL 18/3 - IKM 01.04

Å kjære vene. Vi skulle egentlig vente. :smiley-ashamed004Og i utgangspunktet skulle vi kun ha én prøveperiode, og det var i feb.

Men nå er vi i gang igjen :hilarious: Etter en kort samtale i en pause på hjemmekontoret her i dag. Så hoppet vi i bingen, gitt :laughing002

Ser på EL-testene at EL er på plass om et par dager. Har svingt litt etter pilleslutt.

Vedlegg

• 56E93FFA-65DF-4B71-A5B5-DFC71A6FE558.jpeg
    56E93FFA-65DF-4B71-A5B5-DFC71A6FE558.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 76
Nutteputt - 37 - PP2 - B3 - EL 18/3 - IKM 01.04

Å kjære vene. Vi skulle egentlig vente. :smiley-ashamed004Og i utgangspunktet skulle vi kun ha én prøveperiode, og det var i feb.

Men nå er vi i gang igjen :hilarious: Etter en kort samtale i en pause på hjemmekontoret her i dag. Så hoppet vi i bingen, gitt :laughing002

Ser på EL-testene at EL er på plass om et par dager. Har svingt litt etter pilleslutt.
Hurra :)

Jeg sier lite til samboer. Jeg er ikke sikker på om han forstår greia helt.
Sist helg sa han: nå lager vi baby. Jeg svarte at det er neste helg som er rett helg og at jeg må teste etter el.
Svaret fra han er: Jeg tror ikke på sånt.

(Forsåvidt har han lagd to babyer på p-piller tidligere, så tror ikke at han har trengt å sette seg inn i noe før)

Jeg har tenkt at jaja, det blir som det blir heller. Jeg føler ikke for å involvere han noe mer i dette når han har den innstillingen :confused013

Han min sier at han ikke vil at det skal være så «arrangert».. ser jo egentlig den. Tror han blir litt stressa av det. Men jeg gjør det for meg selv og så hinter jeg vare litt når vi skal legge inn aksjer, at det er den uka liksom :)

Back
Topp