IKM Uke 13

Begynte å tenke på at hvis det klaffer denne pp'en så har jeg termin 14.desember. Forrige graviditet ble menstermin flyttet 6 dager senere på oul. I tillegg gikk jeg 11 dager på overtid, ble igangsatt. Med andre ord, oddsen for barn på nyttårsaften er ganske stor. Håper virkelig at en potensiell termindato kan havne før 14.desember! Vil virkelig slippe igangsettelse på julaften ved en eventuell overtid! :hilarious: :greet008

Alle mine har kommet før tiden så regner med en evt neste kommer før :happy: Hadde vært koselig med en julebaby, (helst litt før jul) :greet008

Alle mine har kommet før tiden så regner med en evt neste kommer før :happy: Hadde vært koselig med en julebaby, (helst litt før jul) :greet008
Ja, gjerne litt før :rolleyes::Heartred Samboer har bursdag 27.desember. Så er vel typisk om det skulle havne på den dagen :confused013

I dag kom testene i posten, og jeg har laget min egen lille hellige plass i skuffen på badet :D Gjelder bare å huske å gjemme den om svigermor kommer på besøk :hilarious:

Måtte også ta min første el-test i dag, kun for moroskyld :smug: Blir en uke til neste test.

Vedlegg

• DA0AE04F-EFDA-484E-A09C-6EAE35B5AC62.jpeg
    DA0AE04F-EFDA-484E-A09C-6EAE35B5AC62.jpeg
    37,7 KB · Visninger: 115
  • B6AF9F60-E36A-48A2-81E7-C17D9821C20F.png
    B6AF9F60-E36A-48A2-81E7-C17D9821C20F.png
    37,5 KB · Visninger: 112
I dag kom testene i posten, og jeg har laget min egen lille hellige plass i skuffen på badet :D Gjelder bare å huske å gjemme den om svigermor kommer på besøk :hilarious:

Måtte også ta min første el-test i dag, kun for moroskyld :smug: Blir en uke til neste test.

Venter ny ladning her også :joyful: men jeg må holde de i skjul for ungene ellers vet vel alle i bygda det... :p Skal begynne EL testing om en uke her også.. :happy:

Venter ny ladning her også :joyful: men jeg må holde de i skjul for ungene ellers vet vel alle i bygda det... :p Skal begynne EL testing om en uke her også.. :happy:
Glad fireåringen her i hus ikke skjønner hva det er:wacky: Hun oppdaget derimot sjokoladen som fulgte med i sendingen fra billigtester :hilarious:

Sjå der du ;) denne mnd tenkte eg ikkje å teste etter EL! Blir rart, har testa alle PP'ene i fleire år føles det som :hilarious: hadde nok testa hadde det ikkje vært for at eg har begynt å tempe :happy:

Her er det også klart for ny prøveperiode:angelic:

Vedlegg

• 8F0162CE-8B82-45D6-980F-5DCA69740278.jpeg
    8F0162CE-8B82-45D6-980F-5DCA69740278.jpeg
    38 KB · Visninger: 96
Gråspurv - 38 år - PP0 - B3 - EL ca 23 mars - IKM 3 april

Hallo jenter :)
Jeg har allerede et desemberbarn og vil egentlig unngå et til, men har sluttet på prevensjon og liker å skravle, så da kan jeg like gjerne bli med :)

PP1 og ordentlig prøving starter først i april. Men man skal jo få tiden til å gå til da, og jeg temper og tester etter el for å få litt oversikt så lenge :)

Gråspurv - 38 år - PP0 - B3 - EL ca 23 mars - IKM 3 april

Hallo jenter :)
Jeg har allerede et desemberbarn og vil egentlig unngå et til, men har sluttet på prevensjon og liker å skravle, så da kan jeg like gjerne bli med :)

PP1 og ordentlig prøving starter først i april. Men man skal jo få tiden til å gå til da, og jeg temper og tester etter el for å få litt oversikt så lenge :)
Velkommen skal du være! :)

Vi har ikke helt bestemt oss for om vi skal prøve ordentlig denne mnd enda. Kommer uansett ikke til å bruke prevensjon men usikker på testing og prøve å treffe el.

Får se om jeg klarer å holde meg unna el-testing :p Jeg tviler :rolleyes:

Flere som temper?
Jeg er i min andre pp med temping, og synes det er spennende å følge med på :woot:

Vedlegg

• 2594C799-5640-47B4-9598-F19F8D0AB6C3.jpeg
    2594C799-5640-47B4-9598-F19F8D0AB6C3.jpeg
    43,2 KB · Visninger: 85
Flere som temper?
Jeg er i min andre pp med temping, og synes det er spennende å følge med på :woot:
Jeg er også i min andre tempe-måned :)
Det er noe å holde seg opptatt med i all denne ventingen.
Jeg er på cd2, så synes ikke det er spennende å legge det ut engang ennå.

Jeg er litt bekymra for at jeg bare hadde 10 dagers lutealfase, lurer på om jeg skal prøve wild yam eller bare vente litt lenger for å se om lutealfasen endrer seg.
Dog mener jeg at da jeg var prøver sist og fikk desemberbarnet, hadde jeg positiv el-test på cd17 og hadde sykluser på 28-29 dager. Så lutealfasen var ikke så lang den gang heller og jeg fikk jo ønskebabyen min. Men jeg var jo bare 29 år da og hadde tiden på min side :)
Det er nok litt vanskeligere nå

Last edited:
TR kom i dag dessverre, så da blir jeg med her. Det har ingen betydning for oss om barnet blir født i desember. Ønsket om en lillesøster/bror vokser bare mer og mer for hver PP. Håper det bare er tilfeldigheter som gjør at det begynner å dra ut i tid. Kjenner et snev av bekymring for at det ikke skal klaffe denne ppen også. Klarer ikke la vær å kjenne på de følelsene denne gangen. Så, lille desemberbaby, du er hjertelig velkommen og ønsket :Heartred

Aili - PP8 - B2 - EL 20/3 - IKM 1/4

Flere som temper?

Tenkte å prøve på det for første gang denne måneden, begynte i går. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg, men har bare en desimal, så vet ikke om det er bra nok...

Frk.M - 28 - PP3? - B2 - EL 21/3 - IKM 4/4

Melder meg inn, men kan være at vi står over prøvingen om jeg må ut på jobbreise, og det kommer an på smitte-situasjonen igjen. Krysser fingrene :rolleyes:

Tenkte å prøve på det for første gang denne måneden, begynte i går. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg, men har bare en desimal, så vet ikke om det er bra nok...
Det går nok fint med et desimal, men som du vet blir det ikke like presist. Men, du skal nok klare å identifisere eggløsning fordet om :pompus:

Det er ganske heavy hopp etter el, så du får gode resultater med kun 1 desimal også :) eg kjøpte meg ny med 2 desimaler ene og alene fordi eg ville ha med lys på displayet, så kjøpte eg uten :hilarious: men ja, ikkje masse forskjell i skjemaet igrunn, men va stor forskjell då eg gjekk frå oralt til vaginalt, masse meir nøyaktig og jevnt. Vaginalt framfor rektalt rett og slett for det er lettere å lure den inn der i halvsøvne :hilarious:

Det er ganske heavy hopp etter el, så du får gode resultater med kun 1 desimal også :) eg kjøpte meg ny med 2 desimaler e:hilarious:ne og alene fordi eg ville ha med lys på displayet, så kjøpte eg uten :hilarious: men ja, ikkje masse forskjell i skjemaet igrunn, men va stor forskjell då eg gjekk frå oralt til vaginalt, masse meir nøyaktig og jevnt. Vaginalt framfor rektalt rett og slett for det er lettere å lure den inn der i halvsøvne :hilarious:

har aldri skjønt greia med tempmål uten lys :hilarious:
Er så upraktisk å låtte bruke mobilen for å lyse på den lille skjermen.. :hilarious::hilarious::hilarious:

Back
Topp