Gråspurv
Glad i forumet
Hvilket merke har et termometer med lys?Det er ganske heavy hopp etter el, så du får gode resultater med kun 1 desimal ogsåeg kjøpte meg ny med 2 desimaler ene og alene fordi eg ville ha med lys på displayet, så kjøpte eg uten
men ja, ikkje masse forskjell i skjemaet igrunn, men va stor forskjell då eg gjekk frå oralt til vaginalt, masse meir nøyaktig og jevnt. Vaginalt framfor rektalt rett og slett for det er lettere å lure den inn der i halvsøvne
![]()
Jeg har make sure sitt som ikke har lys, og det er litt irriterende noen ganger.
Jeg tar jo mobilen fram og lyser med den før jeg legger inn tempen i appen uansett, men mange ganger må jeg dobbelsjekke i tilfelle jeg har sett feil
men ja, ikkje masse forskjell i skjemaet igrunn, men va stor forskjell då eg gjekk frå oralt til vaginalt, masse meir nøyaktig og jevnt. Vaginalt framfor rektalt rett og slett for det er lettere å lure den inn der i halvsøvne
Da er det på’an igjen 

Fikk ganske nylig konstatert PCOS og insulinresistens . Dermed begynt på metformin i oktober 20 og vært på hsg undersøkelse nå i februar.
jeg hadde jo bevis på at jeg kunne få barn på egenhånd
men ser ut som nr 2 tar veldig lang tid. Masse lykke til!
Tror det blir en mellomløsning hvor vi har sex i vanlig intervall for oss, men ikke "aktivt" prøver. Tror det kan være fint med en pause fra semipliktsex og høye forventninger. Men vil heller ikke miste muligheten