IKM Uke 13

Det er ganske heavy hopp etter el, så du får gode resultater med kun 1 desimal også :) eg kjøpte meg ny med 2 desimaler ene og alene fordi eg ville ha med lys på displayet, så kjøpte eg uten :hilarious: men ja, ikkje masse forskjell i skjemaet igrunn, men va stor forskjell då eg gjekk frå oralt til vaginalt, masse meir nøyaktig og jevnt. Vaginalt framfor rektalt rett og slett for det er lettere å lure den inn der i halvsøvne :hilarious:
Hvilket merke har et termometer med lys?
Jeg har make sure sitt som ikke har lys, og det er litt irriterende noen ganger.
Jeg tar jo mobilen fram og lyser med den før jeg legger inn tempen i appen uansett, men mange ganger må jeg dobbelsjekke i tilfelle jeg har sett feil

Hvilket merke har et termometer med lys?
Jeg har make sure sitt som ikke har lys, og det er litt irriterende noen ganger.
Jeg tar jo mobilen fram og lyser med den før jeg legger inn tempen i appen uansett, men mange ganger må jeg dobbelsjekke i tilfelle jeg har sett feil

Babyplan sitt har display med lys :) eg og kjøpte makesure sitt, kosta meg 60kr, så eg ska ikkje klaga på at det ikkje er lys. Har ei bittelita lommelykt liggande på sida av, så e ikkje særlig stress å lese av. Går også an å berre skru den av og så avlese resultatet når ein står opp for den saks skyld :)

Babyplan sitt har display med lys :) eg og kjøpte makesure sitt, kosta meg 60kr, så eg ska ikkje klaga på at det ikkje er lys. Har ei bittelita lommelykt liggande på sida av, så e ikkje særlig stress å lese av. Går også an å berre skru den av og så avlese resultatet når ein står opp for den saks skyld :)
Tusen takk :)
Vi har jo lysere morgener nå, så det hjelper litt det også :)

Dorris88 - 32 - PP4 - B2 - EL 16/4 - IKM 1/4

For to år siden sa jeg «dette er ingen april spøk, men jeg er gravid» så krysser fingrene for å gjenskape øyeblikket (:

Dorris88 - 32 - PP4 - B2 - EL 16/4 - IKM 1/4

For to år siden sa jeg «dette er ingen april spøk, men jeg er gravid» så krysser fingrene for å gjenskape øyeblikket :)
Så artig! Det har jeg ikke tenkt på en gang :D Dersom jeg skulle teste positivt, så skal jeg ta en test å dyppe i vann og si at det ikke gikk denne runden. Så skal spille på den hele dagen, før jeg avslører sannheten :hilarious:

Det er alltid like kjekt og kjærkomment hver pp når eggløsningsslimet kommer :D Da får el-testingen begynne i morgen. Har igjen 4 sånne clearblue advanced digitale så må vente til cd 8 da jeg har pleid å få el på cd 12 (positiv el-test på cd 11). Virker ikke som om den kjemiske har tenkt å klusse til syklusen da siden el-slimet er kommet :happy: Da er det på’an igjen :love022:hilarious:

Det er alltid like kjekt og kjærkomment hver pp når eggløsningsslimet kommer :D Da får el-testingen begynne i morgen. Har igjen 4 sånne clearblue advanced digitale så må vente til cd 8 da jeg har pleid å få el på cd 12 (positiv el-test på cd 11). Virker ikke som om den kjemiske har tenkt å klusse til syklusen da siden el-slimet er kommet :happy: Da er det på’an igjen :love022:hilarious:
Begynte el-testingen idag jeg, cd7 :hilarious: pleier få positiv el-test cd11-13 :rolleyes: avhengig av å dyppe stiks i urin, elsker der! :hilarious:

Begynte el-testingen idag jeg, cd7 :hilarious: pleier få positiv el-test cd11-13 :rolleyes: avhengig av å dyppe stiks i urin, elsker der! :hilarious:

Ja, det er ganske kjekt å dyppe stiks i urin :D Nesten kjekkest med el-test da den er mer forutsigbar og det kommer to streker :p Mer stress i dpo-land og det stort sett er negative tester... :confused:

Jeg også begynte med el-testing i dag, da jeg oppdaget el-slim. Men det har vel ingen hensikt, el er ikke forventet før på cd20, om 10 dager. Fikk 0,23 på Premom i dag. Men må jo følge med i tilfelle el skulle komme før. Hadde sykluser på 28-29 dager frem til de to siste månedene, som da har vært på 33-34. :shifty:

Ja, det er ganske kjekt å dyppe stiks i urin :D Nesten kjekkest med el-test da den er mer forutsigbar og det kommer to streker :p Mer stress i dpo-land og det stort sett er negative tester... :confused:
Helt enig! Synes el-testingen er mest spennende jeg :) etter så mange PPer med negativt svar er det ikke så spennende lenger, men begynner å teste for tidlig hver gang likevel :)

Jeg også begynte med el-testing i dag, da jeg oppdaget el-slim. Men det har vel ingen hensikt, el er ikke forventet før på cd20, om 10 dager. Fikk 0,23 på Premom i dag. Men må jo følge med i tilfelle el skulle komme før. Hadde sykluser på 28-29 dager frem til de to siste månedene, som da har vært på 33-34. :shifty:
Forstår godt at du begynner tidlig, i tilfelle EL kommer tidligere enn forventet :)

Cd 9 i dag og første prøveperiode med letrozol. Skal på kontroll på fredag, men fikk denne eggløsningstesten i dag :wideyed:

Vedlegg

• Snapchat-226924713.jpg
    Snapchat-226924713.jpg
    6,6 KB · Visninger: 78
Miami92 - 28 år - PP11- B2 - EL 18/03 - IKM 02/04 . Hei damer! Over et år med prøving nå, så desemberbaby hadde vært kjempekoselig:Heartred Fikk ganske nylig konstatert PCOS og insulinresistens . Dermed begynt på metformin i oktober 20 og vært på hsg undersøkelse nå i februar. :) Hørt at man kan ha lettere å bli gravid første månedene etter en hsg undersøkelse:rolleyes: så håper på det! Ble faktisk henvist til ivf klinikk på unn Tromsø i dag, så hvis det ikke blir desemberbaby så er jeg spent på hva de anbefaler :happy: masse lykke til alle sammen:Heartred

Hei! Så kjekt du fikk henvisning til IVF klinikk :happy: når jeg var til samtale med lege fikk jeg inntrykk av at jeg ikke fikk henvisning (eller måtte vente bakerst i køen) siden jeg har ett barn fra før:sorry: jeg hadde jo bevis på at jeg kunne få barn på egenhånd :bored: men ser ut som nr 2 tar veldig lang tid. Masse lykke til!

Starter å teste etter el inorgen :D håper det klaffer denne mnd og at det blir en spire helt til termin! Tror ikke mannen orker å prøve mer hvis vi skulle ha mistet igjen nå.. :/

Som mange her litt ambivalent til desemberbaby:shy: Tror det blir en mellomløsning hvor vi har sex i vanlig intervall for oss, men ikke "aktivt" prøver. Tror det kan være fint med en pause fra semipliktsex og høye forventninger. Men vil heller ikke miste muligheten:rolleyes:

Honningbjørn - 33 - PP5(?) - B2 - EL 22/3 - IKM 3/4

Som mange her litt ambivalent til desemberbaby:shy: Tror det blir en mellomløsning hvor vi har sex i vanlig intervall for oss, men ikke "aktivt" prøver. Tror det kan være fint med en pause fra semipliktsex og høye forventninger. Men vil heller ikke miste muligheten:rolleyes:

Honningbjørn - 33 - PP5(?) - B2 - EL 22/3 - IKM 3/4

her spiller ikke måned så stor rolle.. :) sikkert mange fordeler med å være født tidlig på året, men samtidig så er babyønsket ganske stort :kr så blir glad hvis fet skulle klaffe nå :)
Samtidig er dette bare pp1 (hadde pp 1/2 sist mnd, tok ut spiral midt i syklus).

Desemberbaby ja.. Jeg har jo en allerede. Hadde termin med henne 22 desember. Hun kom en uke før heldigvis. Jeg så ganske mørkt på å måtte være på sykehuset på julaften.
Ifølge FF vil jeg få termin 13 desember hvis det klaffer i nå i mars, med mulig baby kanskje en uke før. Håper på forskjellig bursdag i så fall.
Det blir som det blir :) :Heartred

Hvordan går det med dere? Og hvordan går el-testinga for de av dere som gjør det :)

Back
Topp