Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, kjenner til den lange ventetiden. Jeg begynner å teste etter EL neste helg. Altfor lenge tilDa begynner tr smått å dabbe av, og den lange ventetiden inn mot el kan begynne. Bare 17 dager igjen
Jeg begynner fredag neste uke! Venter bare på testene i posten Første pp med el-tester, så det blir spennende! Sammen med temping kan det umulig slå feil Forrige pp brukte jeg Clearblue Digital el-test, og den hjalp jo heldigvis å finne el, men blir dyrt å bruke den hver måned så tyr til strimler denne pp’enÅh, kjenner til den lange ventetiden. Jeg begynner å teste etter EL neste helg. Altfor lenge til
Starter vel da jeg også jeg brukte el tester nå sist også men det klaffet ikke fordet, veldig kjipt egentlig. Men vi la ikke inn aksjer den dagen jeg fikk positiv test, vi legger inn annenhver dag og fikk positiv dagen etter vi la inn aksjer, så håper det klaffer riktig denne mndJeg begynner fredag neste uke! Venter bare på testene i posten Første pp med el-tester, så det blir spennende! Sammen med temping kan det umulig slå feil Forrige pp brukte jeg Clearblue Digital el-test, og den hjalp jo heldigvis å finne el, men blir dyrt å bruke den hver måned så tyr til strimler denne pp’en
Dette ser jo veldig lovende ut! Håper for din del at du ikke kommer til ikm uke 13! Når tenker du å teste?Sniker fra uke 10:
Mulig jeg kanskje kommer inn her etterhvert. Tok ut spiral en uke før el (er i uke 10 gruppa nå). Har spottet lett 4 dpo, og så bitteliten blødning på morgen og kveld 7dpo, bare såvidt det var noe i innlegget liksom. Så i går kom det en tilsvarende liten blødning (8dpo). I dag, 9dpo har jeg fylt et halvt truseinnlegg, med rust/brun blødning (sorry tmi)..på morgenen. Siden ikke kommet noen ting.
Føler jo at dette ikke kommer til å gå veien, men håper tr utsettes litt, så ikke lutealfasen blir så kort.. men om den kommer nå, så havner jeg inn her
her er forøvrig temp grafen min, den steg jo igjen i dag.. så vet ikke hva jeg skal tro eller ikke tro
Vis vedlegget 350487
Dette ser jo veldig lovende ut! Håper for din del at du ikke kommer til ikm uke 13! Når tenker du å teste?
Sniker fra uke 10:
Mulig jeg kanskje kommer inn her etterhvert. Tok ut spiral en uke før el (er i uke 10 gruppa nå). Har spottet lett 4 dpo, og så bitteliten blødning på morgen og kveld 7dpo, bare såvidt det var noe i innlegget liksom. Så i går kom det en tilsvarende liten blødning (8dpo). I dag, 9dpo har jeg fylt et halvt truseinnlegg, med rust/brun blødning (sorry tmi)..på morgenen. Siden ikke kommet noen ting.
Føler jo at dette ikke kommer til å gå veien, men håper tr utsettes litt, så ikke lutealfasen blir så kort.. men om den kommer nå, så havner jeg inn her
her er forøvrig temp grafen min, den steg jo igjen i dag.. så vet ikke hva jeg skal tro eller ikke tro
Vis vedlegget 350487
Så kjedelig. Men ja, ikke uvanlig med litt tull etter man har sluttet med prevensjon. Uansett, så er det vel godt å vite at prøvinga kan begynne for fullt nåi dag kom tanta for fult, på 10 dpo... sååå da kaster jeg meg inn her (og siden jeg tok ut spiralen midt i syklus, så regner jeg det ikke helt som en pp og begynner derfor med pp1 nå)
mammaentil1 - 32 år - pp1 - b2 - el ca 17.03 - ikm ca 30.03
Velkommen skal du være!Jeg kommer inn her:
Lille maur - 37 - pp5 - B4 - EL 15/3 - IKM 29/3
Vi prøver igjen. Hadde en kjemisk forrige pp så TR kom to dager forsinket. Håper det ikke klusser til syklusen min..
Så kjedelig. Men ja, ikke uvanlig med litt tull etter man har sluttet med prevensjon. Uansett, så er det vel godt å vite at prøvinga kan begynne for fullt nå
Æsj så kjedelig at du har dårlig erfaring med desember!! Håper denne pp'en kan snu detØnsket om desemberbaby er absolutt ikkje så stort men melder meg inn likevell då me ikkje komme te å bruka nåke prevansjon. Mista i SA i desember 2019, hadde termin neste 17.des 2020 (dødde i uke 17) og mista neste der igjen 30.nov 2020(dødde i uke 14). Blir eg gravid denne prøveperioden, og EL treffer CD20 (høyst sannsynlig) så blir termin 17.des 2021 Så jul syns eg kan få litt fred etterkvart
Men skjer det så skjer det, har ikkje tenkt å leva i sølibat
ElskerJesus<3 -32år - PP 26 - B3 - EL ca 22.02 - IKM 3.4
Det skjønner jeg! 9 dager er ikke mye å skryte av som lutealfase. Håper på desemberspire for oss alleAbsolutt vi la inn aksjer i tiden ved el var, men regnet med at slimhinnen ikke hadde rukket å bygge seg ordentlig opp eller noe håper dog lutealfasen er litt lengre nå klar for å begynne å prøve ordentlig
Det skjønner jeg! 9 dager er ikke mye å skryte av som lutealfase. Håper på desemberspire for oss alle
Æsj så kjedelig at du har dårlig erfaring med desember!! Håper denne pp'en kan snu det