IKM Uke 13

Da begynner tr smått å dabbe av, og den lange ventetiden inn mot el kan begynne. Bare 17 dager igjen :wtf:

Åh, kjenner til den lange ventetiden. Jeg begynner å teste etter EL neste helg. Altfor lenge til :p
Jeg begynner fredag neste uke! Venter bare på testene i posten :woot: Første pp med el-tester, så det blir spennende! Sammen med temping kan det umulig slå feil :D Forrige pp brukte jeg Clearblue Digital el-test, og den hjalp jo heldigvis å finne el, men blir dyrt å bruke den hver måned :dead: så tyr til strimler denne pp’en

Jeg begynner fredag neste uke! Venter bare på testene i posten :woot: Første pp med el-tester, så det blir spennende! Sammen med temping kan det umulig slå feil :D Forrige pp brukte jeg Clearblue Digital el-test, og den hjalp jo heldigvis å finne el, men blir dyrt å bruke den hver måned :dead: så tyr til strimler denne pp’en
Starter vel da jeg også :D jeg brukte el tester nå sist også men det klaffet ikke fordet, veldig kjipt egentlig. Men vi la ikke inn aksjer den dagen jeg fikk positiv test, vi legger inn annenhver dag og fikk positiv dagen etter vi la inn aksjer, så håper det klaffer riktig denne mnd :p

Sniker fra uke 10:

Mulig jeg kanskje kommer inn her etterhvert. Tok ut spiral en uke før el (er i uke 10 gruppa nå). Har spottet lett 4 dpo, og så bitteliten blødning på morgen og kveld 7dpo, bare såvidt det var noe i innlegget liksom. Så i går kom det en tilsvarende liten blødning (8dpo). I dag, 9dpo har jeg fylt et halvt truseinnlegg, med rust/brun blødning (sorry tmi)..på morgenen. Siden ikke kommet noen ting.
Føler jo at dette ikke kommer til å gå veien, men håper tr utsettes litt, så ikke lutealfasen blir så kort.. men om den kommer nå, så havner jeg inn her :hilarious:

her er forøvrig temp grafen min, den steg jo igjen i dag.. så vet ikke hva jeg skal tro eller ikke tro:hilarious:
66BC787B-5A79-4858-B44F-F2E1DA08588D.jpeg

Sniker fra uke 10:

Mulig jeg kanskje kommer inn her etterhvert. Tok ut spiral en uke før el (er i uke 10 gruppa nå). Har spottet lett 4 dpo, og så bitteliten blødning på morgen og kveld 7dpo, bare såvidt det var noe i innlegget liksom. Så i går kom det en tilsvarende liten blødning (8dpo). I dag, 9dpo har jeg fylt et halvt truseinnlegg, med rust/brun blødning (sorry tmi)..på morgenen. Siden ikke kommet noen ting.
Føler jo at dette ikke kommer til å gå veien, men håper tr utsettes litt, så ikke lutealfasen blir så kort.. men om den kommer nå, så havner jeg inn her :hilarious:

her er forøvrig temp grafen min, den steg jo igjen i dag.. så vet ikke hva jeg skal tro eller ikke tro:hilarious:
Vis vedlegget 350487
Dette ser jo veldig lovende ut! Håper for din del at du ikke kommer til ikm uke 13! :joyful: Når tenker du å teste?

Ønsket om desemberbaby er absolutt ikkje så stort :hilarious: men melder meg inn likevell då me ikkje komme te å bruka nåke prevansjon. Mista i SA i desember 2019, hadde termin neste 17.des 2020 (dødde i uke 17) og mista neste der igjen 30.nov 2020(dødde i uke 14). Blir eg gravid denne prøveperioden, og EL treffer CD20 (høyst sannsynlig) så blir termin 17.des 2021:nailbiting::wideyed: Så jul syns eg kan få litt fred etterkvart :happy:
Men skjer det så skjer det, har ikkje tenkt å leva i sølibat:hilarious:

ElskerJesus<3 -32år - PP 26 - B3 - EL ca 22.03 - IKM 3.4

Last edited:
Tomatplante- 34år - PP2 etter MA - B2 - EL ca 18.03 - IKM ca 1.4
Melder meg på her

Jeg kommer inn her: :)

Lille maur - 37 - pp5 - B4 - EL 15/3 - IKM 29/3

Vi prøver igjen. Hadde en kjemisk forrige pp så TR kom to dager forsinket. Håper det ikke klusser til syklusen min.. :rolleyes:

Sniker fra uke 10:

Vis vedlegget 350487

i dag kom tanta for fult, på 10 dpo... sååå da kaster jeg meg inn her :) (og siden jeg tok ut spiralen midt i syklus, så regner jeg det ikke helt som en pp og begynner derfor med pp1 nå)

mammaentil1 - 32 år - pp1 - b2 - el ca 17.03 - ikm ca 30.03

i dag kom tanta for fult, på 10 dpo... sååå da kaster jeg meg inn her :) (og siden jeg tok ut spiralen midt i syklus, så regner jeg det ikke helt som en pp og begynner derfor med pp1 nå)

mammaentil1 - 32 år - pp1 - b2 - el ca 17.03 - ikm ca 30.03
Så kjedelig. Men ja, ikke uvanlig med litt tull etter man har sluttet med prevensjon. Uansett, så er det vel godt å vite at prøvinga kan begynne for fullt nå :):joyful:

Jeg kommer inn her: :)

Lille maur - 37 - pp5 - B4 - EL 15/3 - IKM 29/3

Vi prøver igjen. Hadde en kjemisk forrige pp så TR kom to dager forsinket. Håper det ikke klusser til syklusen min.. :rolleyes:
Velkommen skal du være! :joyful:
Så kjedelig med kjemisk. Krysser fingrene for at syklusen holder seg normal denne pp'en :angel4

Så kjedelig. Men ja, ikke uvanlig med litt tull etter man har sluttet med prevensjon. Uansett, så er det vel godt å vite at prøvinga kan begynne for fullt nå :):joyful:

Absolutt :) vi la inn aksjer i tiden ved el var, men regnet med at slimhinnen ikke hadde rukket å bygge seg ordentlig opp eller noe :) håper dog lutealfasen er litt lengre nå :) klar for å begynne å prøve ordentlig :)

Ønsket om desemberbaby er absolutt ikkje så stort :hilarious: men melder meg inn likevell då me ikkje komme te å bruka nåke prevansjon. Mista i SA i desember 2019, hadde termin neste 17.des 2020 (dødde i uke 17) og mista neste der igjen 30.nov 2020(dødde i uke 14). Blir eg gravid denne prøveperioden, og EL treffer CD20 (høyst sannsynlig) så blir termin 17.des 2021:nailbiting::wideyed: Så jul syns eg kan få litt fred etterkvart :happy:
Men skjer det så skjer det, har ikkje tenkt å leva i sølibat:hilarious:

ElskerJesus<3 -32år - PP 26 - B3 - EL ca 22.02 - IKM 3.4
Æsj så kjedelig at du har dårlig erfaring med desember!! :sorry: Håper denne pp'en kan snu det :Heartpink

Absolutt :) vi la inn aksjer i tiden ved el var, men regnet med at slimhinnen ikke hadde rukket å bygge seg ordentlig opp eller noe :) håper dog lutealfasen er litt lengre nå :) klar for å begynne å prøve ordentlig :)
Det skjønner jeg! 9 dager er ikke mye å skryte av som lutealfase. Håper på desemberspire for oss alle :hello2

Nissebabyer :love7

Begynte å tenke på at hvis det klaffer denne pp'en så har jeg termin 14.desember. Forrige graviditet ble menstermin flyttet 6 dager senere på oul. I tillegg gikk jeg 11 dager på overtid, ble igangsatt. Med andre ord, oddsen for barn på nyttårsaften er ganske stor. Håper virkelig at en potensiell termindato kan havne før 14.desember! Vil virkelig slippe igangsettelse på julaften ved en eventuell overtid! :hilarious: :greet008

Back
Topp