Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det ha vært en kort topp fra i går til i dag? Mellom kl 16 og morgenen etter? Det kan vel kanskje skje over så kort tid?Vis vedlegget 351774 Jeg er forvirra om el denne syklusen også.
Make Sure el testen med høyest lh-verdi kom opp i pre-momappen igår med 0.68 som er low, men likevel det høyeste jeg har målt så langt.
Idag er alle el-tester mye lavere igjen
Kanskje lh-nivået mitt bare er lavt? Men jeg trodde ikke at jeg skulle ha el før mandag-ish heller.
Rart alt sammen.
Dog er tappen lav og åpen..
Jeg får bare teste videre
Det jeg stusser mest over er at det høyeste nivået jeg har målt på meg selv er 0.68, mens andre har peak på 1.50 og høyere.Kan det ha vært en kort topp fra i går til i dag? Mellom kl 16 og morgenen etter? Det kan vel kanskje skje over så kort tid?
Jeg måtte google, og det ser ut som at korte lh-topper ikke har noe å si for fertiliteten iallfall: https://forum.babyverden.no/threads/lav-lh-topp.1857487/Det jeg stusser mest over er at det høyeste nivået jeg har målt på meg selv er 0.68, mens andre har peak på 1.50 og høyere.
Kan man ha el med et så lavt lh-nivå?
Det var like kort topp sist da.
Ingen smerter i eggstokkene foreløpig, bare skikkelig hoven livmor.Jeg måtte google, og det ser ut som at korte lh-topper ikke har noe å si for fertiliteten iallfall: https://forum.babyverden.no/threads/lav-lh-topp.1857487/
Edit: har du hatt EL-smerter?
Hvis det klaffer for dere denne pp, når i desember har dere termin? Her blir det 9 desember, men det blir keisersnitt 2 uker før og det blir da i november, på bursdagen min faktisk
Man kan ha lang lh-topp som varer i to døgn, har jeg lest på en amerikansk nettside.Går det an å ha positiv EL-test i ett døgn..?
Hadde knall positiv kl 10 i går formiddag og denne er da vitterlig positiv denne også, nesten ett døgn etter..?
Ah, okei! Takk for svar!Man kan ha lang lh-topp som varer i to døgn, har jeg lest på en amerikansk nettside.
(man kan også ha to lh-topper med en liten dip imellom i en syklus, eller bare en rask topp)
Hvis det klaffer for dere denne pp, når i desember har dere termin? Her blir det 9 desember, men det blir keisersnitt 2 uker før og det blir da i november, på bursdagen min faktisk
Gi gass og sett i gang heia heiaAh, okei! Takk for svar!
Ømme nipples i dag og murring i lillemagen fra i går kveld.. Det er når det gjør vondt at man liksom skal lage bebis.. Det er da jeg har blitt gravid før
vanskelig å si for meg. FF mente at basert på forrige syklus at det ville bli 10 desember.
Men denne syklusen tror jeg kanskje el har vært på cd14 istedet for cd18.
Gi gass og sett i gang heia heia
Jeg lurer på om el var igår her. Livmor er nesten ikke øm lenger, og tappen er kjempehøyt oppe.
Igår og forgår var den lav og åpen.
Men jeg klarer jo ikke få positive el-tester, så det er vanskelig å vite
Det ble ingen aksjelegging igår, samboer har sagt at vi skal ta det igjen idag, men jeg føler på meg at vi er litt seint ute ikveld..
Har mista hele troen på denne PPen
Aksjer ble lagt inn i forgår og dagen før det, så det kan jo være. Ingen av oss har hjemmekontor.Du er modig som tør å sjekke tappen! Jeg skumpet bare borti i forrige pp da jeg skulle sjekke etter EL-slim, og har nesten ikke turt etterpå
Fikk dere lagt noen aksjer før i går? Hvis dere har hjemmekontor, så får du lure ham i lunsjen
Her blir det termin 13.desember, men i gangsetting senest 2 uker før, så jeg havner akkurat i november jeg ogsåHvis det klaffer for dere denne pp, når i desember har dere termin? Her blir det 9 desember, men det blir keisersnitt 2 uker før og det blir da i november, på bursdagen min faktisk