IKM Uke 13

Sniker :shy: Det kan godt klaffe for dere denne runden, så vi havner i samme termingruppe! :shy::smiley-angelic001
Åååh, e du gravid? ❤❤ gratulera så masse! Vil veldig gjerne havne i termingruppe med deg :happy: ska virkelig be beskyttelse over denne babyen din nå ❤

Åååh, e du gravid? ❤❤ gratulera så masse! Vil veldig gjerne havne i termingruppe med deg :happy: ska virkelig be beskyttelse over denne babyen din nå ❤
Det klaffet når vi minst ventet det ❤ Åå, tusen takk fine deg ❤ Ber om en liten terminspire for dere også :smiley-angelic001

585F4CFD-04FA-4759-8133-BEEE4A3BCBFF.jpeg

3dpo idag :)
Håper det holdt med den aksjeleggingen.
Hadde el hele 5 dager tidligere enn sist syklus.
Lurer på om jeg har bare 10 dagers lutealfase denne gang også? I såfall blir syklusen veldig kort med bare 23 dager..
Det blir interessant å se

Hei!

Jeg har ikm 28/29. mars, men skriver her likevel. Jeg hadde trolig el 15. mars, og har plottet det inn i appene. Jeg vil si jeg da er 6dpo i dag, men på Premom står det at jeg bare er 5pdo? Ikke det at det har så mye å si med en dag fra eller til, men undrer meg bare over hvorfor den regner en dag mindre? Noen som vet hvorfor?:)

Jeg kan nok slettes fra lista. Jeg har spottet nesten hvert dag siden mensen, og fått hormoner fra gyn. Satser på god neste pp. Lykke til alle sammen:happy:

Skriver meg på her, men vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være. Blir ekstremt stressa av å henge her inne i dpo-land :wacky: Skal prøve å holde meg mest mulig unna selv om jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet at det ikke skjer:D

Troublemaker2.0 - 33 - pp5 - B3 - el 17/03 - IKM 31/03

vil gjerne ha plass på lista :)

Fredag - positiv EL test på ettermiddag, murring og litt blankt slim
Lørdag - veldig øm på venstre side, økt blankt slim, positiv el test natt til søndag.
Søndag - ømheten er borte på venstre side , noe trykk øm over skambeinet, seigt blankt slim
Spent på el test ikveld.
Hatt sex annenhver dag siden mensen var over. Krysser fingrene:love7:sign17

Hører visst med her jeg og , skrev først i uke 12 tråden men det ble jo feil . Hadde positiv el test lørdag 13 så sikker el 14/15 . Hadde kun sex på morningen 14.. har ikke helt trua :shy:

Ingen symptomer heller. Mindre enn andre pp. Det stakk skikkelig til i magen i går rett under navellen litt på siden. Litt følsomme brystvorter og humørsvingninger. Thats all

Finner ikke noe eggløsning jeg :( Tror ikke kroppen er tilbake i gjenge etter MA'en i januar.. :wtf:
Men får bare vente i spenning å se om det bare er at jeg ikke har kjent noe til den, eller om den er forsinket..
Hater når kroppen er dust!:banghead:

Jeg har ikke funnet LH toppen denne gangen, men tror jeg var for sjapp med å tisse den ene dagen :p de andre har blitt positive når de har vært sånn som den ene testen jeg hadde her for 5-6 dager siden. Tok noen tester til to dager etter men de var nesten ikke noe strek på i det heletatt, Så jeg har ikke giddi å teste noe mer :) jeg kjenner nå en god del stikking og murringer i magen, har en bitteliten følelse at det kan være noe på gang her.. er jo da kanskje 6dpo, men gjenstår å se om jeg føler riktig :p har jo egentlig vært i tvil pga testene, så det kan jo være det bare er et egg som prøver å slippe som gjør at jeg har litt murringer.. får vente tålmodig da :p

Vi har ikke fått lagt inn tilstrekkelig med aksjer denne runden, så tviler veldig at det klaffer. Vi blir nok ta en liten pause etter denne pp’en. Mye som skjer på flere arenaer nå om dagen, og mye som står på agendaen fremover. Tror vi må ha en ting mindre å tenke på. Tærer jo på mentalt denne prøvingen. Vi er jo unge, og trodde det skulle klaffe fortere, men sånn er det ikke. Neste pp blir pp5, og snart har vi rundet et halvt år med prøving. Det hadde jeg ikke trodd når vi startet i desember. 24 år liksom, skulle tro vi hadde alle odds med oss. Men tydeligvis ikke :confused005

Når begynner dere å teste? Jeg er 7 dpo (tror jeg), og nå begynner jeg å bli nysgjerrig :p har to rfsu tester i skuffen, vurderer å ta en idag og en på onsdag :p men tester ikke igjen da før ikm :)

Tempen min stupte såpass mye igjen idag at FF ikke lenger tror at jeg har hatt el på CD13 likevel :confused005
Det føles som dpo-kropp, så vi får se.
Det kan jo være at kroppen min ikke får til el skikkelig med lh-nivået som ikke blir skikkelig høyt som hos andre. El-testene mine blir bare halvveis positive..

Hvis jeg går etter sist syklus burde el komme i morgen

Når begynner dere å teste? Jeg er 7 dpo (tror jeg), og nå begynner jeg å bli nysgjerrig :p har to rfsu tester i skuffen, vurderer å ta en idag og en på onsdag :p men tester ikke igjen da før ikm :)
Denne gangen ikke før mot ikm, som jeg tror burde være i påska en gang :hilarious: Men kjenner godt til følelsen av at det kribler i fingrene :shifty:

Jeg røk på en tidligtest fra metode idag faktisk:facepalm: Så klart blendahvit. Er 7dpo

Back
Topp