IKM Uke 13

3 dpo. Vondt i «postkassa» på tredje dagen nå. Har hele tiden stukket på venstre side, men i dag har det vært skikkelige krafttak på høyre :facepalm: Ømme nipler har gått over. Fortsatt lav energi. Litt halsbrann faktisk.. Litt sånn «opp i halsen». Kanskje litt mye vafler til lunsj..?! :shifty: :hilarious:
Jeg elsker å løpe, men jeg orker ikke tanken på det en gang :hungover:

Blir spennende å følge med på dere som snart begynner testingen! :D

Godt å se at testegalskapen er i gang her :D Prøvde i dag jeg også, 5-6 dpo :hilarious:
Lykke til alle sammen! Håper å få se mange rosa/blå streker her inne de neste dagene.

Her ble EL testen først positiv i dag på cd20. Første runde med Letrozol, men etter kontroll hos gyn cd11 og cd 14, så virket det ikke som at kroppen hadde noen effekt av letrozolen. Er ikke så optimistisk på at det skal klaffe nå, så stålsetter meg for ny prøveperiode i stedet. Har lagt inn aksjer sånn i tilfelle, så får man heller eventuelt bli positivt overrasket :)

Hadde en ukes pause herfra, men nå er jeg 7 dpo så det er jo nå spenningen begynner :D Måtte jo teste idag, men den var selvsagt blenda her også. Ikke så konsentrert urin heller... men spennende lell :happy: Jeg har ikke noe særlig med symptomer heller..

8 dpo og dum skygge :( fikk en sånn her skygge forje mnd også, og den synes bare når man ser på testen litt skjevt og ikke rett på hvis dere skjønner :p siste gang jeg kjøper rfsu testene vartfall :p symptomene har avtatt litt, så har ikke helt trua denne mnd heller kjenner jeg, men blir spennende å se om noen dager uansett :)

Vedlegg

• 939F9628-59C3-4892-9361-51D194574B20.jpeg
    939F9628-59C3-4892-9361-51D194574B20.jpeg
    40,9 KB · Visninger: 104
8 dpo og dum skygge :( fikk en sånn her skygge forje mnd også, og den synes bare når man ser på testen litt skjevt og ikke rett på hvis dere skjønner :p siste gang jeg kjøper rfsu testene vartfall :p symptomene har avtatt litt, så har ikke helt trua denne mnd heller kjenner jeg, men blir spennende å se om noen dager uansett :)
Håper det er babystrek denne gangen :)

Får håpe den blir sterkere etterhvert! Har heldigvis aldri fått skygge, men nå synes jeg snart jeg kan få en strek igjen... Klarte ikke vente, og prøvde meg på en test i dag. Ikke tegn til strek...

Her er det 4 dpo i dag. Tempen spratt skikkelig opp i dag. Bruker ikke slite med sensitive nippler, men sambo fikk definitivt ikke røre de i morges :hilarious::hilarious::hilarious:

Får håpe den blir sterkere etterhvert! Har heldigvis aldri fått skygge, men nå synes jeg snart jeg kan få en strek igjen... Klarte ikke vente, og prøvde meg på en test i dag. Ikke tegn til strek...
Blir spennende å se, men tviler egentlig altså. Får vente tålmodig å se :p

5dpo visstnok. FF har ombestemt seg igjen siden tempen steg opp igjen og tror el var på cd13 likevel. I det minste er FF og premom enige idag :rolleyes:

Symptomer tja..
Brystknoppene er ikke totalt følelsesløse, men heller ikke ømme i noen særlig grad heller. Ømme pupper har vært et av mine sikreste tegn på graviditet før i tiden. Ømme fra ikm og til jeg sluttet å amme.
Jeg kjenner litt rykninger og her og der rundt livmor i ligamentene, men det føles ikke så hovent og ømt som før el.
Edit: og jeg er skrekkelig godtesyk :wideyed:

Igår kjøpte jeg en liter ananasjuice på impuls da jeg var i butikken, og den var så god at jeg drakk opp hele i løpet av et par timer :)

Denne pp’en skal jeg tillate meg selv å teste 8dpo og 9 dpo siden forrige PP hadde lutealfase på bare 10 dager.
Jeg følte meg helt snytt fordi jeg ikke rakk å teste en eneste gang

Last edited:
5dpo visstnok. FF har ombestemt seg igjen siden tempen steg opp igjen og tror el var på cd13 likevel. I det minste er FF og premom enige idag :rolleyes:

Symptomer tja..
Brystknoppene er ikke totalt følelsesløse, men heller ikke ømme i noen særlig grad heller. Ømme pupper har vært et av mine sikreste tegn på graviditet før i tiden. Ømme fra ikm og til jeg sluttet å amme.
Jeg kjenner litt rykninger og her og der rundt livmor i ligamentene, men det føles ikke så hovent og ømt som før el.

Igår kjøpte jeg en liter ananasjuice på impuls da jeg var i butikken, og den var så god at jeg drakk opp hele i løpet av et par timer :)

Denne pp’en skal jeg tillate meg selv å teste 8dpo og 9 dpo siden forrige PP hadde lutealfase på bare 10 dager.
Jeg følte meg helt snytt fordi jeg ikke rakk å teste en eneste gang
Så spennende! Virker som denne syklusen har vært en liten berg- og dalbane for deg? Godt at appene er enig og at du også merker noe selv! Nå krysser jeg fingrene ♥️

Jeg har, sammen med andre testetøser, undersøkt el-testen jeg tok onsdag i forrige uke. Vi kom til enighet at den også er positiv. Dvs at jeg hadde pos test onsdag, torsdag OG fredag frem til neg test på fredag kveld.. Og flere enn jeg kommer frem til at man skal regne fra første positive test. Ergo er jeg 5/6 dpo i dag.
Har like symptomer som forrige syklus hvor jeg mener at det forsøkte å klore seg fast ei spire, men den falt av.... Fikk flere skyggestreker, og pitteliten blødning 9dpo. 11 dpo blødde jeg mer og det ble en menstruasjon. Nå håper jeg at det har klaffet og at egget opplever bedre forhold inni der..
Er kun i pp2, og det blir 3 pp før vi kaster inn håndkledet for denne gang.

Jeg tror jeg må flytte til uke 14 for nå begynner jeg jammen å ane en eggløsning her i gården! Noe senere enn antatt :)
Lykke til alle sammen, så håper jeg vi sees i desember 2010 gruppa :Heartred

Edit. Skulle selvfølgelig stå 2021 gruppa :hilarious::hilarious:

Last edited:
Så spennende! Virker som denne syklusen har vært en liten berg- og dalbane for deg? Godt at appene er enig og at du også merker noe selv! Nå krysser jeg fingrene ♥️

Jeg har, sammen med andre testetøser, undersøkt el-testen jeg tok onsdag i forrige uke. Vi kom til enighet at den også er positiv. Dvs at jeg hadde pos test onsdag, torsdag OG fredag frem til neg test på fredag kveld.. Og flere enn jeg kommer frem til at man skal regne fra første positive test. Ergo er jeg 5/6 dpo i dag.
Har like symptomer som forrige syklus hvor jeg mener at det forsøkte å klore seg fast ei spire, men den falt av.... Fikk flere skyggestreker, og pitteliten blødning 9dpo. 11 dpo blødde jeg mer og det ble en menstruasjon. Nå håper jeg at det har klaffet og at egget opplever bedre forhold inni der..
Er kun i pp2, og det blir 3 pp før vi kaster inn håndkledet for denne gang.
Alle sykluser er en berg-og-dal-bane for meg :oops:
Jeg husker det fra forrige runde da Desemberbabyen satt på forsøk nr 3.
Kjempeoptimist i starten, forvirra ved eggløsning, i tvil etter eggløsning, kjempepessimist når man nærmer seg ikm, ved negativ PP starter man forfra igjen, ved positiv test starter man å stålsette seg for kommende sa de neste 20 ukene.. :bag:

Så gøy at det blir en eventuell PP nr 3 på dere :Heartred
Jo flere sjanser jo bedre :happy093

Er det vanlig med veldig økt hvit/kremere utflod?
Er bare 4 dpo, men har aldri hatt så mye før (sorry detaljer :hilarious:)
Ingen tegn på sopp heller, så tviler på det er det .. :hilarious:

Jeg er 8dpo i dag, så vurderer å ta første test i morgen tidlig (9dpo). Noen andre her som har tatt så tidlig og fått positiv?:cat:

Sist jeg var gravid fikk jeg antydning til strek 9dpo, og positiv digital 10dpo :)

Da tror jeg kanskje jeg prøver meg på en i morgen!:angelic: Da jeg var gravid i desember/januar (før sa), fikk jeg en så svak strek 12dpo. Er derfor litt usikker, men men:cat:

Vedlegg

• 80D44A87-AAAE-4758-871D-2C7956502566.jpeg
    80D44A87-AAAE-4758-871D-2C7956502566.jpeg
    18,9 KB · Visninger: 103
Back
Topp